Jeśli kopiesz 20 hulkami high endy to znaczy że należysz do grupy która zajęła teren na którym można kopać te high endy. Może konkretny op jest bezstresowy, ale w skali miesięcy i lat, sojusze o swoje terytorium walczyć muszą, czy to z najeźdźcą, czy to ze wszystkimi by utrzymać status najeźdźcy a nie celu najazdu. Żeby twój korp mógł kopać te high endy przez cały weekend, musicie zapewne pokazywać się na sojuszowych akcjach militarnych albo w inny sposób wspierać sojuszową siłę, czy to sypiąc koks do POSów czy to finansując i zaopatrując wojne. Alternatywnie, musieliście znaleźć sojusz który ma doskonałe, bezpieczne pola dla kopaczy ale niczego nie oczekuje od swoich członków. W takim układzie, znalezienie i wkupienie się tam, było już samo w sobie wielkim osiągnięciem w dziedzinie dyplomacji i badań politycznych. Z drugiej strony, jeśli jesteście sojuszowymi lojalistami, a kiedyś przyjdzie do Was kryzys, ryzykujecie stratę wszystkiego w ramach walki do krwi ostatniej.
Dochodzi do tego trud zorganizowania 20 ludzi naraz, w 20 hulkach. Jeśli teraz przychodzi wam to łatwo, to znaczy że przez ileś miesięcy ktoś dzięki szczęściu, charyzmie, ciężkiej pracy lub wielkiej sławie, prowadził skuteczną rekrutację jak i nie dopuszczał do rozpadu organizacji. 20 osób musiało wyskillować hulki, co w przeciwieństwie do skilli bojowych do misji jest bezużyteczne w pvp. Ktoś musiał zorganizować 20 hulków i umieścić je w 0.0.
Do tego, mimo wszystko jest jakieś ryzyko, że ktoś wam prędzej czy później skubnie coś z tych 20 statków po 400 milionów, np z użyciem login trapa.
Do tego high endów w 0.0 jest skończona ilość na dzień i nie możesz podczepić np 100 hulków przez weekend albo 200 do tego samego poletka, bo 20 wykopuje wszystko co jest.
Porównajmy z misjami lvl 4;
Zero ryzyka. Zero pracy zespołowej. 3 tygodnie grindujesz misje. W całkowicie bezpiecznym kosmosie siadasz i generujesz sobie z nicości kase i navy Raveny.
Konsekwencje?
Ludzie nie mają podziału - 0.0 = kasa, empire = prawdziwa kasa tylko dla obrotnych przemysłowców i handlarzy.
Nie ma czegoś takiego, że jak pozbawisz sojusz terenu, pozbawisz go prawdziwych żył złota. Oprócz farmowania complexów, 0.0 nie jest wystarczająco konkurencyjne z misjami lvl 4, żeby angażować wszystkie chciwe postaci bojowe w 0.0. A tak powinno być - chcesz zarabiać na walce, walcz naprawdę.
A kasa jest potrzebna do wojen