Autor Wątek: Prawdopodobnie pożeganie z EVE  (Przeczytany 3659 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 179
  • Respect: +231
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 04, 2018, 12:47:54 »
0
Bo liczą się słupki i statystyki a nie indywidualne podejście.
Norma.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 05, 2018, 22:12:08 »
+3
Doczekałem się ludzkiej odpowiedzi od CCP i to od pierwszego GMa, który wysłał mi tą bezsensowną odpowiedź. Gość szczerze przeprosił za całe zamieszanie jakie wywołał. Jednocześnie wyjaśnił kwestię bana. Ten ban to niby zawieszenie. Tylko w przeciwieństwie do permament bana jeśli będę chciał wrócić do gry a nie będę mógł się zalogować to mam napisać ticket i odbanują. Nie bardzo rozumiem dlaczego nie robią tego też z automatu i chyba tu jednak coś kręci mr GM bo na stronce o banach CCP wyraźnie rozróżnia ban i suspension. Ale nie bedę kręcił dramy z powodu słówek. Podnieśli mi ciśnienie ale kase odzyskam. Nawet jak zbanują to odbanują a i jeszcze stało się coś, czego się nie spodziewałem czyli GM przeprosił. Po tym co dowiedziałem się o systemie ticketów w CCP to raczej nie jego wina tylko systemu, który dzieli tickety i przydziela je do róznych kolejek, segreguje pod odpowiednich GMów z odpowiednią wiedzą, klasyfikuje którym którym GMowie mają odpowiedzieć masowym wysyłaniem gotowych odpowiedzi, itp. Oraz tą debilną zasadą, że nie liczy się jakość tylko szybkość pierwszej odpowiedzi. Nadal nie rozumiem jak można taki system stosować przy płatnościach ale to biznes CCP i ich wybór.

Poczekam kilka dni do końca procedury PayPal i zobaczę czy konta będą czy nie będą zawieszone. Kiedyś wkurw na CCP minie to jak znów się zaloguję wyślę im ticket o salcesonie. W każdym razie dziś był fajny dzień. Nawet moi idole czyli CAStabout wygrali walkę na AT. Zresztą było kilka innych fajnych bitek. Zajefajnie Tuskerzy zagrali a i przewrotność walki, którą przegrały SNUFFy też dodała smaczku aby wymienić tylko dwie. Chyba najciekawszy dzień w ATXVI jak na razie.

Aha i jak się kiedyś zaloguję to Karaś wyślę Ci ISKi ale masz je potroić a nie zdublować. Jak nie to w Jita dają lepsze deale.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 549
  • pr0 jammer
  • Respect: +72
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 05, 2018, 23:07:30 »
0
Dobrze wiedzieć. :)
Jak by to nie brzmiało, bez Ciebie Nowy Eden byłby nudniejszy - na dowód niech posłużą opisy Twoich akcji w low-secu.

I tak, ATXVI wydaje mi się się jednym ze słabszych turniejów, to dziś było ciekawie.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 754
  • Respect: +89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 06, 2018, 00:00:26 »
0
Cytuj
Nadal nie rozumiem jak można taki system stosować przy płatnościach ale to biznes CCP i ich wybór.
Biorąc pod uwagę to co ci przekazał ten GM to wydaje mi się, że to nie jego wybór ale to jest biznes i wybór jakiegoś dyrektora, a pracownicy nie mają rozumieć tylko mają stosować.

P.S. Chalou... coś tu nie gra. Programiści, tzn. intelektualiści i matematyczni wyjadacze mają nie rozumieć tylko się stosować?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 274
  • Respect: +431
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 06, 2018, 00:11:47 »
0
Cytuj
i chyba tu jednak coś kręci mr GM bo na stronce o banach CCP wyraźnie rozróżnia ban i suspension
Dla niektórych takie rzeczy to to samo. Np dzwoniąc do ISP że net Ci nie działa jak konsultant mówi "czy resetował Pan modem / router" odpowiadasz że wyłączyłeś i włączyłeś ponownie czy że zbiłeś do fabryki urządzenie?
Zgudi nigdy nie pracowałeś w obsłudze klienta prawda??

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 06, 2018, 09:37:50 »
0
stało się coś, czego się nie spodziewałem czyli GM przeprosił

Nie wiem co w tym niespodziewanego. CCP ma nieporównywalnie lepszy support od innych mmo. Widzisz, zamiast kręcić dramę wystarczyło pogadać z nimi i wszystko się wyjaśniło.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 754
  • Respect: +89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 06, 2018, 09:46:12 »
0
Nie wiem co w tym niespodziewanego. CCP ma nieporównywalnie lepszy support od innych mmo. Widzisz, zamiast kręcić dramę wystarczyło pogadać z nimi i wszystko się wyjaśniło.
Inaczej bym to ujął. W innych niektórych MMO support bywa tak beznadziejnie ujowy, że często tylko 3 reakcje wchodzą w grę: zlewka, ban, to i to. Czasem dochodzi jeszcze usuwanie niewygodnego tematu na oficjalnym forum jak się drama zrobi. :)

Doom, nie pracowałem w obsłudze klienta w dużej firmie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2018, 09:54:16 wysłana przez Zgudi »

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 06, 2018, 11:36:49 »
0
Julia niepotrzebnie kręcić dramę? Lepszy support? Nie wiem w jakie MMO grasz ale do supportu w WoW to się support w EVE nawet nie zbliża. Po pierwsze czasy odpowiedzi, po drugie jeszcze mi się nie zdażyło aby GM nie wiedział na jaki ticket odpowiada. Zresztą metoda odpowiadania przez rozmowę z zainteresowanym w grze jest też według mnie lepsza. Oczywiście z perspektywy czasu support w EVE tez się polepszył. Ale do najlepszych daleko mu. Prawdopodonie kwestia pieniędzy i liczby ludzi pracujących w tym dziale oraz niektórych pomysłów kierownictwa.

Co do kręcenia dramy zanim z nimi porozmawiałem - drama była ponieważ z nimi porozmawiałem ;p I zanim zaczęłem kręcić dramę to sprawdziłem sytuację w banku i Paypalu oraz dałem CCP czas na odpowiedź. I odpowiedź tylko zaogniła całą sytuację. W dodatku droga Julio aby z kimś porozmawiać musi być kontakt. Odpowiedzi od CCP przychodzą raz na kilka dni. I kolejna zasadnicza kwestia - dyskusja wymaga aby ktoś czytał ticket a jak widać w mojej sytuacji CCP potrafi odpowiedzieć gotową regułką bez zapoznawania się z problemem. Jeśli dla Ciebie to wyznacznik wysokiego standardu i możliwość prowadzenia dyskusji to jest mi bardzo przykro z powodu doświadczeń z supportem w innych grach z jakim musiałeś mieć doczynienia. Z mojej strony gorszymi od CCP supportem jest tylko Gajin i Wargaming. Ale to wschodniomongolski typ customer supportu więc od nich niczego więcej i tak nie spodziewałbym się. Tak gwoli dokładności to CCP nie zwraca mi kasy. Po prostu wiedzą, że PayPal to zrobi. CCP zaakceptowało to. Nie dostałem nawet jednej odpowiedzi od nich na PayPalu.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2018, 11:48:22 wysłana przez Jan Morgenstern »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 594
  • Respect: +303
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 06, 2018, 12:36:36 »
0
Czyli dokładnie to samo rozwiązanie, co u mnie. To jest jakiś problem po stronie umowy użytkownika (w sensie - płatnościobiorcy) z PayPalem, która blokuje możliwość rozliczenia takiego kiksa w razie wniesienia reklamacji (żeby PayPal mógł komfortowo 4 tygodnie swoje tickety załatwiać).

Wracaj do Mya, bo zarasta. :)

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 754
  • Respect: +89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 06, 2018, 13:13:17 »
0
Z mojej strony gorszymi od CCP supportem jest tylko Gajin i Wargaming.
Pewnie nie miałeś do czynienia z GameForge, Webzen czy AeriaGames (nawet Activision, Electronic Arts czy Ubisoft są dużo lepsze). Rozwalenie dobrych tytułów polityką firmy, kasowanie krytycznych wobec gry tematów na forach, liczne bany za udzielanie się w tych tematach, wiszące tygodniami tickety bez odpowiedzi. Dziś od dawna nie gram w tego typu gry, jakie produkowali.

Wargaming raczej nic takiego nie robi.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2018, 13:25:53 wysłana przez Zgudi »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 594
  • Respect: +303
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 06, 2018, 13:29:52 »
0
Pewnie nie miałeś do czynienia z GameForge, Webzen czy AeriaGames (nawet Activision, Electronic Arts czy Ubisoft są dużo lepsze). Rozwalenie dobrych tytułów polityką firmy, kasowanie krytycznych wobec gry tematów na forach, liczne bany za udzielanie się w tych tematach, wiszące tygodniami tickety bez odpowiedzi. Dziś od dawna nie gram w tego typu gry, jakie produkowali.

Wargaming raczej nic takiego nie robi.

LOL, Wargaming potrafi udzielić odpowiedzi na ticketa w World of Warships formatką odpowiedzi z World of Tanks, więc wiesz... :D

[NOGRL] Asm Nihouyah

  • NOGRL
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Respect: +16
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Asm Nihouyah
  • Korporacja: Beaver Squadron
  • Sojusz: NullSechnaya Sholupen
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 06, 2018, 13:39:57 »
+1
Auto-ban CCP przy rozpoczęciu dysputy paypal/chargeback/innego odzyskiwania kasy to mechanizm zabezpieczający przed nadużyciami - RMT w EVE istnieje, coponiektórzy mogą próbować nakupić PLEXów i potem cofnąć transakcję (a PLEXy upłynnić/wyprać), albo są też sytuacje używania kradzionych kart i EVE jako sposobu na pranie pieniędzy (kup kartą od CCP coś co da się pchnąć za ISK, sprzedaj ISK przez którąś ze stron RMT, kasa wyprana) - CCP stara się przed tym zabezpieczyć jak może, kosztem tych kilku rzadkich sytuacji, gdy rzeczywiście występuje błąd. Nienajlepsza polityka, po prostu dbają o swoje interesy.
"You either die elite or krab long enough to become a bot" - Memetani

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 754
  • Respect: +89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 06, 2018, 15:08:26 »
0
LOL, Wargaming potrafi udzielić odpowiedzi na ticketa w World of Warships formatką odpowiedzi z World of Tanks, więc wiesz... :D
Zgadza się. Tu masz rację. Mi raczej chodziło o przykłady firm, które na okrągło coś takiego robiły, a nie okazyjnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 594
  • Respect: +303
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 07, 2018, 14:00:21 »
0
@Asm tak podejrzewalem, ale odpowiedz "bujaj sie bo Cie zbanujemy" troche utrudnia racjonalna ocene sprawy. ;)

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 195
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 08, 2018, 10:31:08 »
0
Janek no niestety pewnie nie przewidzieli takiej wtopy z ich strony. IMHO powinieneś zabiegać o jakąś rekompensatę dodatkowo w postaci dodatkowych dni gry na omega. Oni zwykle mieszają i pewnie nie mają GM możliwości dania czegoś innego jak podejrzenia bądź banna i jest to prosta procedura, która narzucona jest z góry. Urok zabawy z większymi firmami.

Z tego co pamiętam to już druga taka akcja. Kilka lat temu miałeś podobną tylko nie z paypal.

Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 466
  • Respect: +54
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 12, 2018, 16:31:59 »
0
To ja sie podziele swoja historyjka. Trzy miechy temu nabylem promocje 3 mc za iles tam euro (nie pamietam). Niestety jednak nie mialem czasu grac i ogolnie poza pokreceniem statkow w stacji/ ustawieniem jakis skilli gre olalem. Kilka dni temu na fona dostaje mail, ze CCp potracilo sobie pieniazki na nastepne 3 mc. No to lece na konto i patrze, ze jak byk wlaczone automatyczne przedluzanie sub za 40 euro za 3 msc. Sprawdzenie na goole/forach i faktycznie CCP jest znane z takich manewrow. Kupujesz promocyjnie jakis oferte i z atomatu przestawia ci na automatyczne przedluzanie. No to ticket z prosba, ze nie bylem swiadomy / nic mi nie wyswietlilo etc etc. O dziwo tego samego dnia dostaje odpowiedz, ze kapusta zostanie cofnieta. Po kilku dniach szmalec z poworotem na koncie minus to, ze bank sobie przewalutowal. 
« Ostatnia zmiana: Sierpień 14, 2018, 00:05:09 wysłana przez Deaell Portt »
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 12, 2018, 22:57:01 »
0
I to pokazuje jakość Customer Supportu w EVE. Ja wróciłem opłacając dokładnie w tej samej promocji i tak samo zostałem skasowany później za kolejne 3 miesiące. Gdyby nie ta totalnie bezsensowna wypowiedź nie chciałbym zwortu kasy. A później zwrotu kasy i polubownego rozwiązania bez konieczności cofania kasy przez PayPal nawet nie zaoferowano choć Paypal najpierw daje szanse na polubowne załatwienie sprawy bez wtrącania się przez nich w cały proces..

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 195
  • Respect: +30
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 13, 2018, 01:20:43 »
0
I to pokazuje jakość Customer Supportu w EVE. Ja wróciłem opłacając dokładnie w tej samej promocji i tak samo zostałem skasowany później za kolejne 3 miesiące. Gdyby nie ta totalnie bezsensowna wypowiedź nie chciałbym zwortu kasy. A później zwrotu kasy i polubownego rozwiązania bez konieczności cofania kasy przez PayPal nawet nie zaoferowano choć Paypal najpierw daje szanse na polubowne załatwienie sprawy bez wtrącania się przez nich w cały proces..

Nie wiem jak jest wedle prawa brytyjskiego czy islandzkiego - nie wiem także gdzie firma została zarejestrowana.
Jednakże jeśli sytuacja miałaby sytuację w Polsce operacja wymaga korekty tutaj w tym wypadku paragonu. Ze względu na prawo fiskalne Unii (i tutaj wyjątkiem może być GB gdzie wywalczyli przed akcesją całkiem fajną autonomię a prawa brytolskiego nie znam) to jeśli płatne było gotówką in hand -> trzeba zwrócić in hand, jeśli kartą debetową (każda karta jaką posiadasz nie licząc kredytową jest debetową nawet jeśli nie masz włączonego debetu) -> na tą samą kartę chociaż polski fiskus w wypadku gdy było brane na osobę fizyczną przymyka oko jak na inną.
Jeśli płatność odbywała się przez pośrednika - znaczy, że płatnikiem jest firma "X" tutaj w rozumieniu PayPal a odbiorcą Pan Jan Morgenstern całość należy być zwrócona tą samą drogą bo wedle prawa płatnikiem nie był Pan Morgenstern i to firma "X" ma się z Panem Janem rozliczyć.
To prawo może być idiotyczne jednak z punktu widzenia globalnego w taki sposób jakiekolwiek Państwo ma wgląd w transparentność działań CCP czy innej firmy nie musząc wszczynać dochodzeń dotyczących domniemania popełnienia przestępstwa podatkowego, kręcenia karuzeli VAT czy nielegalnego przepływu gotówki. Jest to mądre jednak chore w przypadku osoby fizycznej.

Tutaj ewentualnie by sprawę dokładnie wytłumaczyć to Pan Gaunt jest radcą prawnym i mógłby na pewno szepnąć odnośnie procedury więcej bądź napisać, że nie mam racji.

I to pokazuje jakość Customer Supportu w EVE. Ja wróciłem opłacając dokładnie w tej samej promocji i tak samo zostałem skasowany później za kolejne 3 miesiące. Gdyby nie ta totalnie bezsensowna wypowiedź nie chciałbym zwortu kasy. A później zwrotu kasy i polubownego rozwiązania bez konieczności cofania kasy przez PayPal nawet nie zaoferowano choć Paypal najpierw daje szanse na polubowne załatwienie sprawy bez wtrącania się przez nich w cały proces..

Już nie gram ale grałem pi razy drzwi od 2006-2007 i od 2009\10 do 2017. To standardowa polityka CCP gdzie wysyłają powiadomienie o regulaminie przy kupnie ... oczywiście, że nie przeczytasz Y stron i klepniesz po prostu "TAK ZGADZAM SIĘ" i w ten sposób przykładowo do Twojej karty kredytowej są przypisane stałe zlecenia, które mogłeś dostrzec po logowaniu. Jest to globalny problem, na który także się złapałem i jeśli powstałaby na forum CCP duża zorganizowana grupa z petycją o zaniechaniu takiego działania myślę, że spokojnie mogłoby to przejść.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 563
  • Respect: +525
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 13, 2018, 21:42:00 »
0
O dziwo tego samego dnia dostaje odpowiedz, ze pieniazki zostana cofniete. Po kilku dniach pieniazki z poworotem na koncie minus to, ze bank sobie przewalutowal.

Nienawidzę, jak ktoś używa określenia "pieniążki".
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

[BCPM] Zikko Zinn

  • BWTF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Respect: +13
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zikko Zinn
  • Korporacja: Billionaires Club
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 13, 2018, 22:38:24 »
0
Nienawidzę, jak ktoś używa określenia "pieniążki".

Co wtedy czujesz?

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 754
  • Respect: +89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 13, 2018, 22:43:05 »
0
Nienawidzę, jak ktoś używa określenia "pieniążki".
Możemy jeszcze pisać "piniążki", "pieniądzory", "piniędze". Co wolisz?

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 549
  • pr0 jammer
  • Respect: +72
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 13, 2018, 23:10:34 »
+1
Co wtedy czujesz?
Nienawiść. Przecież Wam napisał... ::)

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 754
  • Respect: +89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 18, 2018, 13:06:04 »
0
To może pociągnę dalej :D

Nienawidzę, jak ktoś używa określenia "pieniążki".
Nienawidzę, jak kelner używa określenia "w towarzystwie" wobec żarcia na talerzu.

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal