Autor Wątek: Prawdopodobnie pożeganie z EVE  (Przeczytany 4416 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« dnia: Sierpień 02, 2018, 22:23:23 »
+3
Nie z własnej woli ale tym razem, na serio, prawdopodobnie zostanę zbanowany przez CCP i to za ich własną niekompetencję. I to nawet nie za cokolwiek w w grze ale za coś związane z płatnością za pośrednictwem PayPala.

Kiedy 3 miesiące temu powróciłem do gry nie wiedziałem, czy będzie mi się chciało grać czy nie.  Do 30 lipca byłem pewien, że chce mi się i to bardzo. SC zrobiło deplo, przerzuciłem tam kilka szipów, kupiłem na miejscu kilka szipów flotowych. Kupiłem dodatkowego dreda i 2 lotniska i FAXa. Zaczełem pakować szipy i moduły do przerzutu bo z Mya do deplo skacze się na 1 skok i nowa lokacja bardzo mi odpowiadała. Do starych capsli posciągałem capsowe modułki bo przez czas mojej nieobecności sporo się pozmieniało. Jeszcze 25 lipca odpaliłem 5 konto aby nawet po przemieszczeniu Janka z logistyczno-rozpoznawczym ogonem mieć kogoś w okolicach Mya aby pilnować porządku. Małym zgrzytem stał się problem natury czysto technicznej bo w ostatni piątek w trakcie gry ekran zrobił się czarny. Po początkowej panice okazało się, że nie komp padł tylko monitor więc na Amazonie zamówiłem nowy i myślałem, że po prostu zaliczę opóźnienie. Od czasu do czasu logowałem Kiro i Janka na laptopie ale nie byłem na tyle zdesperowany aby wszystko znów ustawiać więc bardziej tak aby pośmierdzieć na lokalu się logowałem. Monitor ma być dostarczony w piątek więć mam przerwę aby latem choć trochę się pocieszyć - tak sobie tłumaczyłem. A tu we wtorek niespodzianka. Dostałem maile od PayPala, że poszły 3 płątności po e38.85 a wkrótce 2 maile od CCP, że nie powiodła się próba pobrania opłaty. Pierwsze co przyszło do głowy, to że ktoś zhackował mi konto bankowe skoro było tak mało kasy, że tylko jedna opłata poszła i panika co z kasą, która powinna być na koncie. Pal licho subskrypcję ale to może być prawdziwy problem. Tylko po sprawdzeniu stanu i historii konta panika minęła, bo wszystko się zgadzało - stan kasy i 3 x 38.85 pobrane. Na wszelki wypadek skontaktowałem się z bankiem i potwierdziłem, że nie było problemu. Sprawdziłem też historię na PayPalu i tam 3 transakcje jako "completed" więc tu też wszystko wyglądało ok. Początkowo myślałem, że CCP miało problem z częścią płatności. Otworzyłem ticket, podałem identyfikatory transakcji, napisałęm, że sprawdzałęm w banku i tam płatności poszły oraz poinformowałem, że na stronie Paypala także wygląda to ok więc czy CCP mogłoby sprawdzić co się stało. Na pierwszą (i przez długi czas jedyną) odpowiedź CCP czekałęm 2 godziny. Odpowiedź zirytowała mnie, ponieważ jasno wynikało z niej, żę GM nie tylko nie sprawdził transakcji ale nawet nie przeczytał ticketu i wkleił jakąś ich standardową odpowiedź w stylu "to wina Twojego banku. Być może masz zablokowane płatności zagraniczne lub nie miałęś odpowiedniej ilości pieniędzy na koncie w momencie pobierania płątności. Skontaktuj się z swoim bankiem i na pewno to wyjaśnią.". Szanowny pan GM Eidolon nawet nie pofatygował się do prostego przeczytania ticketu i przyjęcia do wiadomości, że płatność nie poszła bezpośrednio z banku a przez PayPal. Dlatego jego stwierdzenie, że sprawdził transakcję i po ich stronie wszystko jest ok podniosło mi ciśnienie nieco. Skoro sprawdził transkacje to zauważyłby pośrednictwo PayPala. Skoro nie zauważył to nie ruszył nawet palcem. Nie poddawałem się jednak i skoro GM Eidolon napisał, że jeśli chcę coś dodać to mam to zrobić to dodałem kilka informacji. Skontaktowałęm się z PayPal aby sprawdzić jak to wygląda od ich strony i bardzo miła pani poinformowałą mnie, że środki zostały przekazane dla CCP w wszystkich 3 transakcjach. I zachęciła mnie abym podał CCP jak najwięcej informacji oraz dał im 24 h na rozwiązanie problemu a jeśli to nie pomoże to wtedy mogę zainicjować paypalowskie rozwiązywanie problemów. Podałem wszystkie szczegóły czyli identyfikatory transakcji CCP i PayPalowskie. Uaktualniłem informację że chodzi o 3 transakcje a nie tylko jedną i nic. Ponad 24h i zero odpowiedzi od CCP. Konta nadal nieaktywne. Więc ciśnienie jeszcze bardziej podskoczyło i stwierdziłem, że moja przerwa od EVE będzie jednak dłuższa niż do nadejścia nowego monitora. Sprawdziłem co CCP pisze od rozwiązywaniu problemów za pośrednictwem PayPal (zawieszają konto na czas rozpatrywania sprawy), popytałem na aliansowym i nawet na polishu czy ktoś miał jakieś problemy z płatnościami przez PayPal, pomęczyłem wujka google. Odpaliłem rozwiązywanie problemów na PayPalu bo e116 z groszami to trochę za dużo aby zignorować niekompetencję GMów. Skasowałem odnawianie subskrypcji na pozostałych 2 altach. W wiadomości na PayPalu podałem, że w obecnej sytuacji nie jestem już zainteresowany grą w EVE i w związku z tym jeśli ustalą gdzie leży problem i kto otrzymał pieniądze to liczę na zwrot tychże pieniędzy na moje konto. To samo napisałem w kontynuacji dość jednostronnej komunikacji na stronce CCP łącznie z poinformowaniem ich o ropoczęciu procedury odzyskiwania kasy z PayPalem. Nieco ponad 24h po rozpoczęciu procedury PayPalowskiej (na początek dają czas na komunikację między zainteresowanymi stronami i wypracowanie polubownego rozwiązania) dostałęm odpowiedź... na ticket na stronce CCP. Nowy GM - Sirius - przeprosił za długą zwłokę, napisał, że wina była po stronie PayPala ale już mi dodał po 90 dni Omegi ale... jeśli rozpocznę rozwiązywanie problemu przez PayPal to z automatu dostanę bana więc doradza mi zamknięcie procedury:

"However, please be advised that if you initiate a dispute with PayPal, your accounts will be banned automatically. As such, I will kindly ask you to cancel any payment disputes you may have active. "

W ramach odpowiedzi napisałem, że podałem iż nie jestem dłużej zainteresowany przedłużaniem czasu gry co jasno napisałem tak na stronce CCP jak i na PayPalu oraz dlaczego grozi mi banem za coś, co według ich własnej procedury powinno grozić tylko zawieszeniem. Oraz poinformowałem ich, że nie mam zamiaru kończyć procedury rozwiązywania problemu z pośrednictwem PayPala ponieważ jeśli ją zakończę to nie da się jej ponownie uruchomić. A patrząc na odpowiedzi GMów nie bardzo wierzę w wolę po stronie CCP na normalne załatwienie sprawy. Oraz poprosiłem ich o dalszą komunikację za pośrednictwem PayPala. To ostatnie jest istotne ponieważ kiedy PayPal poprosi o informacje na temat przebiegu komunikacji z CCP a my wypełnimy ich wolę to robimy coś, co dla CCP jest podstawą dla zbanowania nas :D CCP w ramach polityki jasności i otwartości banuje za wyciek informacji o tym, co nam napisali GMowie;p Więc na razie grozi mi ban albo za kontynuację odzyskiwania pieniędzy za pośrednictwem PayPala albo za ujawnienie treści komunikacji z GMami.

Podsumowując to jeśli będę zbanowany to nie, nie możecie mieć mojego sprzętu ;p A na serio odeszłą mi zupełnie ochota do gry w EVE. Tak jak kilka dni temu byłem napalony jak Reksio na szynkę tak teraz po 2 odpowiedziach GMów i szczególnie tej próbie grożenia odpalił się we mnie słowiański duch przekory >:D Zobaczę jak to się dalej potoczy. Niestety wychodzi mi na to, że tak jak w Mya miałem szczęście do polowania na idiotów tak w korespondencji z CCP niestety miałem to samo nieszczęście na trafianie na idiotów  :P Pewnie karma za tych wszystkich co im grę popsułem. Zważywszy, że według GMa i tak z automatu powinienem dostać bana za mediację za pośrednictwem PayPala (a odpowiedzieli ponad 24h po rozpoczęciu procedury i 24h po tym, jak ich poinformowałem, że jeśli nie dostanę odpowiedzi i problem nie będzie rozwiązany to tą procedurę rozpocznę) to dostanę bana za ujawnianie tajemnic CCP  ;D Jeśli mnie nie zbanują to może jak mi mine wku... to znów opłącę EVE. Ale na razie piłka jest po stronie bully'ego eeee CCP. A ja odkrywam uroki lata ;p

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 290
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2018, 23:44:12 »
+2
Stawiam, że któryś z killi które wklejałeś to były alty tych dwóch panów :P
I teraz się mszczą
Jeśli wklepią Ci bana zawsze możesz spróbować pookurzać ich rzecznikiem praw konsumenta jesli w Islandii jest taka instytucja ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 789
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2018, 00:13:04 »
0
Zakasałem rękawy i przeczytałem ten długi tekst. Moje słowa: "o kurwa, ale ccp się zardzewiało". Odebrałem ich wypowiedzi jako "Nie ważne co się stało, odpierdziel się albo cię sowicie pokarany i co w tedy zrobisz?", oraz "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

Cytuj
według GMa i tak z automatu powinienem dostać bana za mediację za pośrednictwem PayPala
Heh...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2018, 08:51:11 wysłana przez Zgudi »

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 03, 2018, 00:19:13 »
+1
Płatności idą na CCP z końcówką...UK więc rzecznik konsumenta wchodzi w grę. Ale mam nadzieję, że po prostu zrobią to co trzeba czyli zwrócą pieniądze a mi minie "okres". Na razie jednak wychodzi na to, że po straszeniu nabrali wody w usta i chcę przeczekać. PayPal daje 7 dni na odpowiedź dla CCP i zostało im nieco ponad 5. Na razie żadnej odpowiedzi po tej linii a i po mojej odpowiedzi na stronce CCP też cisza. Kasę odzyskam tak czy inaczej bo PayPal zwórci mi ją. Już korzystałem kiedyś z tej procedury. Tylko po co te całe podchody, straszenie. I co CCP da ban? Stracą klienta i ryzykują dodatkowe koszty bo choćby z nudów mogę to eskalować dalej choćby dla satysfakcji  >:D

Amek Vi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 125
  • Respect: +35
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Amek Vi
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: Northern Coalition.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 03, 2018, 05:36:35 »
0
Było krabić na plexa, a nie jakieś tam pajpale. 8)

[LWLFE] Nightblue

  • LWLFE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia Zamorska
  • Korporacja: Lowlife.
  • Sojusz: Snuffed Out
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 03, 2018, 08:47:52 »
0
Poproś o rozmowę z kimś wyżej. Wtedy się dogadasz

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 552
  • pr0 jammer
  • Respect: +72
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 03, 2018, 09:55:30 »
+1
F o7

"However, please be advised that if you initiate a dispute with PayPal, your accounts will be banned automatically. As such, I will kindly ask you to cancel any payment disputes you may have active. "
Kufa, grubo... może by, ale jakoś delikatnie i z mądrym dobieraniem słów, zrobić o tym temat na forum EVE?
Bo taka polityka, to jeden z bardziej posranych pomysłów o jakich słyszałem. Takie problemy to przecież statystyka: na ileś opłaceń, coś nie zadziała i mieć pretensje do płacącego, który jest ich klientem (!), że chce zbadać sprawę to głupota w czystej postaci.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 482
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +204
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 03, 2018, 10:02:23 »
0
Jak zwykle @Jakub dobrze pisze.
W ostateczności rozpocznie się gównoburza na forum i będzie ciężej się CCP wyłgać od odpowiedzi.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 290
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 03, 2018, 10:14:41 »
0
Nie będzie.
Po prostu przyniosą wiadro banów. Punkt o ujawnianiu korespondencji z CCP to jest chyba to co załatwiło bana na wszystki konta któremuś watażce z null? CoW, czy inne Co2 jeśli dobrze pamietam

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[BWTF] Nightwisherek

  • BWTF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Respect: +9
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nightwisherek
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 03, 2018, 10:25:56 »
0
Czytałeś regulamin za pierwszym logowaniem? We own's you bitch :D Na co dzień traktują nas tak w urzędach i nikt z tego nie rezygnuje np z ZUSu :)


Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 234
  • Respect: +12
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 03, 2018, 11:19:12 »
+1
Czytałeś regulamin za pierwszym logowaniem? We own's you bitch :D Na co dzień traktują nas tak w urzędach i nikt z tego nie rezygnuje np z ZUSu :)

Tyle ze z ZUS-u czy z innej mafii pobierającej haracze, zrezygnować się nie da, natomiast z eve jak najbardziej tak.

Sponsored By Technetium  ;D

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 552
  • pr0 jammer
  • Respect: +72
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 03, 2018, 11:47:34 »
0
Że cytowanie GMów na forum się skończy banami, to wiem. Więc dlatego pisałem, żeby to zrobić ostrożnie: nie próbować robić gównoburzy wklajając odpowiedzi GMów, tylko bardziej od drugiej strony: że opłaciłem, ale był problem taki a siaki i co teraz?

Ja bym jednak próbował, bo - mimo że gram ostatnio mniej - to jednak lubię tę grę i przez jednego palanta bym wolał nie rezygnować.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 03, 2018, 13:13:10 »
0
Jakub problemem jest to, że CCP nie chciało zrobić nic do momentu aż PayPal ich zmusił przez zainicjowanie ichniejszej procedury wyjasniania sytuacji. W ticketach do CCP nie rzucałem mięsem, starałem sie podawać konkretne informacje i wskazać, że nie może być błędu z strony banku skoro to przeszło już przez PayPal. Jednak jest różnica pomiędzy niekompetencją GMów jesli idzie o wirtualne dobra a transakcje z jak najbardziej realną gotówką. Po tej przygodzie nawet jeśli wrócę do EVE nie mam mowy abym płacił bez pośrednictwa PayPala bo na własnej skórze doświadczyłem, że CCP GAMES UK LTD może i faktycznie ma siedzibę w londynie ale praktyki ma bardziej godne Moskwy. Nie jest dla mnie możliwa do przyjęcia opcja, że GM w takiej sprawie nie robi nic i nawet nie sprawdza transakcji. Lub stara się zastraszyć. I tak jak pisze Anna Nietrzeba ja mam wybór czy chcę poddać się "rygorom" CCP czy nie. A co do EULI to o ile przy wirtualnych dobrach CCP ma nas często w garści to w przypadku transakcji finansowych cokolwiek w EULI napiszą to musi to być zgodne z przepisami unijnymi. Jeśli jakiś punkcik jest dla nich wygodny a niezgodny z przepisami to ten punkcik nie ma zastosowania. A jeśli CCP zastosuje go to, jeśli klient będzie uparty, CCP poniesie tego konsekwencje.
Odnośnie banowania mnie za mediację za pośrednictwem CCP:

"Payment Disputes

PayPal offers customers the option to dispute payments made on EVE Online accounts. Disputing a payment will result in the suspension of the associated EVE Online account, independently of any remaining game time.

CCP encourages all players to contact EVE Customer Support before any dispute action is taken, to resolve the matter without having to resort to account suspensions."

https://support.eveonline.com/hc/en-us/articles/203599291-PayPal

Z mojego punktu widzenia/siedzenia zrobiłem tak, jak CCP zachęca. I dlaczego mam być narażony na bana skoro tu jest mowa tylko o zawieszeniu. I to domyślam się na czas rozpatrywania sprawy. Nie ma tu nic o banowaniu automatycznym wbrew temu co napisał GM. Może po rozpatrzeniu sprawy należałoby sprawdzić jakie są możliwości eskalowania wniosku z CCP i domagania się podjęcia akcji odnośnie reakcji GMów?  :P Tylko, że nie wierzę w to, iż odniosłoby to jakikolwiek skutek. Może dostałbym maila, w którym jakiś senior GM napisałby jak mu jest przykro, że blahblahblah a za kilka miesięcy otworzyłbym jakiś ticket i odpowiedziałby mi znów Eidolon lub Sirius  :-[

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 042
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 03, 2018, 13:16:18 »
0
Chodź pogramy w stellaris... albo wowa :D. Dużo lepsze gry niż ten zafajtany ccp twór ;).

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 727
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 03, 2018, 13:21:48 »
0
Tak sobie przeczytałem ten wall of text i w głowie mam tylko - łał.

Okej, z punktu widzenia kogoś, kto ma za pasem już ponad 3 lata w obsłudze klienta - Jak już Jakub pisał idź z tym do managera. Albo moja firma jest taka szczodra (nie, nie jest), albo owi GM-i (czyt: pracownicy działu obsługi klienta) zrobili w komunikacji z Tobą coś, za co u mnie leci się z roboty na drugi dzień - grozili klientowi.

Swoją drogą ciekawe, czy ci sami agenci odpowiadają za sprawy ingame (usługi) i spory na tle płatności. Jeżeli tak, to jestem trochę przerażony.

Nie wiem jaka jest struktura obsługi klienta w CCP, i jak przebiega proces eskalacji tam, ale też jest coś, w co powinien sam dział obsługi klienta wyjaśnić. Jeżeli różnica między moją firmą a CCP nie jest aż tak znaczna, już samo słowo "escalate" w mailu powinno trochę przyspieszyć odpowiedź.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 03, 2018, 13:36:01 »
0
Soulscream ależ ja cały czas gram w WoWa od lat a że dodatek już za kilka dni to może i dobrze sie to wszystko złożyło ;p

Ptysiu na razie czekam na rozwiązanie przez PayPal. Wolę mięc to rozwiązane w takim trybie bo to co tam napisze (jesli napisze bo na razie jest 0 - słownie zero - reakcji) CCP będzie od razu jawne dla PayPala bez konieczności "łamania tajemnicy państwowej". Po rozwiązaniu tej kwesti prawdopodobnie eskaluję sprawę i po stronie CCP choć wiele się nie spodziewam. W dodatku jeśli CCP będzie nadal przeginało to mój stan złości na nich może się tylko pogłębić. Gwarancji, że CCP będzie to chciała rozwiązać polubownie lub w jakikolwiek cywilizowany sposób nie ma.

Na razie mam sporo innych spraw na głowie. Jestem w trakcie robienia prawa jazdy kat. C, jest lato a i pod względem rozrywek wirtualnych to czas skończyć nie tak już nowego "Torment: Tides of Numenera" a i w WoWie 14 wchodzi nowy dodatek.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 042
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 03, 2018, 13:41:46 »
0
Soulscream ależ ja cały czas gram w WoWa od lat a że dodatek już za kilka dni to może i dobrze sie to wszystko złożyło ;p

Ty mnie dawaj battletaga na privie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 603
  • Respect: +303
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 03, 2018, 14:52:00 »
0
Ale to jakas totalna glupota... ja mialem kiedys dokladnie taka sytuacje, zaczalem reklamacje w PayPalu i goscie z CCP napisali mi ze niestety nie moga oddac mi kasy dopoki PayPal nie sprocesuje swojej reklamacji, napisalem OK to poczekajmy - po miesiacu kasa wrocila , podziekowalismy sobie z GM za kulturalna korespondencje, kurwa grozenie banem za wykorzystywanie swoich praw konsumenckich i ochrony transakcji online to jest kryminal, odwoluj sie i zrob im jesien sredniowiecza.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 789
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 03, 2018, 14:58:02 »
0
Z tego co tu napisano wnioskuję, że jak nie odpuścisz to CCP też nie odpuści. Stracisz konto ale będziesz miał satysfakcję. Po wszystkim można ciągnąć temat dalej i kręcić awantury albo iść do sądu... ale czy to ma sens.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 03, 2018, 16:03:46 »
0
A jaką mam gwarancję, że CCP nie walnie mi bana kilka dni po tym jak odpuszczę? CCP nawet według własnych regulacji nie ma prawa dać mi bana za dochodzenie własnych praw przez PayPal. Skąd mam wiedzieć, czy jakiś GM nie postanowi dalej pogrywać z władzą jaką posiada? W dodatku tak jak pisałem - jeśli zastopuję postępowanie na PayPal to nie ma możliwości ponownego ruszenia tej sprawy przez Paypal. Moge przez bank to później zrobić ale wtedy będę psuł trelacje z Paypalem także, bo to dziwne będzie jeśli zaznaczę teraz, że problem był rozwiązany o za jakiś czas zainicjuję akcję odzyskiwania pieniędzy i to z zewnątrz. Do czasu aż CCP odezwie się ciężko jest powiedzieć co zrobią dalej? Grzecznie zadałem im pytanie dlaczego chcą mnie zbanować skoro oficjalnie przewidują taką sytuację i konto miałoby być zawieszone.

A czy ma to sens? Nie ma. Cała sytuacja nie ma sensu bo nie powinno do tego dojść. Błędy się zdarzają. Możliwe jest, żę to nawet PayPal miał lekkie opóźnienie z przekazaniem środków. Wystarczyłoby, gdyby na mój ticket GM odpowiedział, że sprawdza z PayPalem gdzie jest problem i tyle. Grzecznie poczekałbym. Ale dla mnie wygląda to tak, że pierwszy GM doszedł do wniosku, że ma doczynienia z jakimś nowym gościem, który po prostu nie miał kasy na koncie i opłaty nie poszły. A poźniej jak się okazało, że to było trochę inaczej to kolejny GM próbował zastraszyć aby zamieść temat pod dywan. Niestety w takiej sytuacji dla mnie też nie bardzo opłaca się odpuścić ponieważ w ramach zamiatania pod dywan mogę zostać zbanowany po przerwaniu mediacji z PayPalem. I co im wtedy zrobię? Do sądu pójdę? Teraz mam podkładkę w postaci nieprawidłowości z płatnością najprawdziwszymi pieniędzmi z prawdziwego konta w rzeczywistym, istniejącym w realnym świecie banku. Jak dostanę bana za jakiś czas to będzie szło o wirtualne dobra a tu CCP miałoby przewagę. Np wyskoczą z tym, że skoro jednak zacytowałem na PayPalu korespondencję z GMami to jednak muszą mnie zbanować. Kwadratura koła. Po prostu musze poczekać i zobaczyć co dalej. Czy CCP spuści z tonu i zacznie normalnie rozmawiać. Jeśli nie to na 100% nie będę płacił za grę. A jeśli CCP pójdzie po bandzie? Trochę lat juz gram. Na kilku kontach. Więc trochę sie kasy CCP zapłaciło w tym czasie. Czy przez ECC czy przez sąd będzie można w związku z tym trochę powalczyć. W ostateczności może nawet coś z tego będę miał  :P Preferowałbym jednak aby to wszystko rozeszło się po kościach i wróciło do jakiejś normalności.

lethern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 5
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: lethern Zell
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 03, 2018, 16:27:20 »
0
Cytuj
if you initiate a dispute with PayPal, your accounts will be banned automatically
To w moich oczach nie jest straszenie tylko stwierdzenie jak działa automat. Skoro ban idzie z automatu, bez udziału ręki ludzkiej...

W którym miejscu ktoś komuś tu groził? Czy ja ślepy już jestem

Strzelałbym, że w przeszłości Ccp miało do czynienia z tym, że rozpoczęcie tej procedury po stronie paypala powoduje cofnięcie pieniędzy, i możliwe że ludzie kombinowali i cofali pieniądze podczas gdy dalej grali na koncie Eve, i po miesiącu grania stwierdzali "no ok, coś tam mi się pomyliło, ale cofam pieniądze, dzięki za miesiąc Evki" i dlatego powstał taki punkt regulaminu. Dlatego ban żeby ludzie nie grali za darmo, ale to takie moje gdybanie

A że tu sytuacja jest kompletnie nie pasująca, to wydaje się, że opisałeś już na samym początku - GM jakby kompletnie nie wiedział o co chodzi ani nie odniósł do faktycznej sytuacji

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 806
  • Respect: +167
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: Billionaires Club
  • Sojusz: C0ven
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 03, 2018, 16:38:19 »
0
Janek,

Moja sugestia jest taka, żeby cały czas gadać z CCP pisząc tylko jedno - proszę o eskalację ticketu do seniora, sprawa jest trudna i czekać aż sie gm zmieni. A jak Ci odpisze któryś że jest seniorem to poproś o mediację jego przełożonego.
W razie w piszesz na forum i naglaśniasz albo mailem. Kilka razy eskalacja do seniora pomogła.
Powodzenia i szkoda że taka bucówa - de facto ccp już straciło klienta przez chujową obsługę klienta

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 789
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 03, 2018, 16:40:15 »
0
Preferowałbym jednak aby to wszystko rozeszło się po kościach i wróciło do jakiejś normalności.
To jedyna opcja jaką widzę:

Niech w ramach ugody i odpuszczenia sprawy z twojej strony dadzą ci na piśmie zapewniwnie, że zaniechają wszelkich działań prowadzących do ukarania, w tym bana Twojego konta w związku z tą sprawą. Jeśli potem zechcą cię zbanować to będziesz miał jakąś podkładkę. :)

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 03, 2018, 16:41:38 »
0
To jest straszenie bo oficjalnie na stronce CCP za to dostajesz z automatu "zawieszenie" a nie "ban". Więc skoro GM "podrasował sankcję" to już jest straszenie.


Xeo będe próbował. Przecież nawet jesli stwierdzę, że jednak nie będę grał już na pewno to przynajmniej będę mógł oddać komuś to co przez lata nagrabiłem i nafarmiłem.

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 789
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 03, 2018, 17:10:01 »
0
Cytuj
Jak dostanę bana za jakiś czas to będzie szło o wirtualne dobra a tu CCP miałoby przewagę.
Mi chodziłoby raczej o jakieś wałki ingame na koncie, do których mogliby się za jakiś czas w ramach chamsko odwetowego śledztwa czepić np. czy kiedykolwiek bociłeś albo wymieniałeś iski z podejrzanymi kontami powiązanymi z alledrogo, albo inne postanowienia EULA. :)

Jeśli nie, to raczej nie znajdą na Ciebie haka i moim zdaniem można próbować się układać z CCP i mieć nadzieję, że wszystko skończy się tak jak powinno czyli happy endem.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 03, 2018, 17:16:42 »
0
Ofiary oskarżały mnie o to, że jestem pvp botem bo zabijałem je o różnych porach  >:D Z aledrogo nie miałem nigdy nic wspólnego. Kiedys kupowałem tam stare monety ale to było zanim zaczęłem grać w jakiekolwiek MMO i nie sądzę aby to było problemem. Jedyne co się mogą czepić i co według nich jest banowalne to ujawnianie korespondencji z GM i tu jestem winny  >:D

Pogrzebałem trochę więcej w necie i znalazłem coś takiego:

https://skemman.is/bitstream/1946/27810/1/thesisMAS_GudmHelga_2017.pdf

"The Billing and Billing Fast Track queues focus on billing and account related matters, such as log in issues, lost accounts, payment issues, cancellations and more. The difference between them is that tickets handled in the Fast Track queue should in general be easier to handle, in most cases using standard procedures with already existing replies. The regular Billing queue meanwhile contains tickets that require more experienced GMs and may not entirely fit an existing standard procedure."

Z pracy "Waiting Time Estimation A Case of EVE Online and CCP Customer Support" Guðmundur Helgason.

To potwierdza moje podejrzenie o wklejenie mi w pierwszej odpowiedzi standardowej formułki. Tylko zanim udziela się nawet standardowej odpowiedzi to ktoś jednak powinien przeczytać choćby na co odpowiada. Inaczej wychodzi coś takiego:

https://www.youtube.com/watch?v=TG-6iobBUqI

Jak to miło, że klasyka wciąż żywa i ma wiernych naśladowców. ;D Swoją drogą to system prawdopodobnie by padł, gdybym napisał, że salceson był nieświeży a kilogram cukru ważył 0.6kg  :P

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 789
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 03, 2018, 17:33:19 »
0
Co do salcesonu... gdybyś jednak miał dość EVE i wiedział, że nie chcesz wracać, to jak w ostatnich słowach Stonogi krzyczącego z więzienia:

"Jedźcie pod CCP, rozbijcie tam miasteczko i jedźcie z tymi kur..mi!"  :P

https://www.youtube.com/watch?v=s6XtIwlJlSA&app=desktop

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 057
  • Respect: +283
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 03, 2018, 20:32:09 »
0
Nie umiem Ci pomoc, ale moge popilnowac Twoje assety, co by sie nie zmarnowaly.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 290
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 03, 2018, 21:48:57 »
0
Cytuj
To potwierdza moje podejrzenie o wklejenie mi w pierwszej odpowiedzi standardowej formułki.
Ptysiu wyżej pisał że pracuje w obsłudze klienta. Patrząc po tym co napisał wnioskuję że jego firma stawia na wysoką jakość swojej obsługi. Drugą stroną medalu są takie firmy jak mój pracodawca którzy obsługę klienta traktują jako zło konieczne. W tego typu firmach obsługę klienta się robi jak najmniejszym kosztem, a wiele skrypt eksperymentuje z różnymi eksperymentalnymi skryptami które odpowiadają Tobie zamiast żywego człowieka, albo chociaż przedstawiciela naczelnych. Tego typu skrypty często udzielają odpowiedzi z dupy, która wygląda jak standardowa copypasta bo z reguły nią jest, wklejona w pole odpowiedzi bez czytania opisu sprawy.
Jeśli CCP się w to bawi to czasami dopiero 2-3 poziom eskalacji to będzie faktycznie żywy człowiek. W Twoim wypadku stawiam że druga odpowiedź prawdopodobnie już była od żywego operatora, ale też takiego gorszego jeśli nie posprawdzał dat.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 03, 2018, 21:51:25 »
0
Karaś no nie wiem. CCP zaoferowało mi potrojenie moich euro i przypilnowanie assetów ale rozważę Twoją propozycję także.

Były gracz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 9
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FN
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 03, 2018, 22:20:45 »
0
CCP to jedna wielka pralnia kasy z rmt (witryny typu isk.bank to zapewne ccp) doszedłem do takich wniosków, gdy dowiedziałem się, że zatrudniają 600 ludzi... I wziąłem kalkulator.
P. S.
Janek - Talit mądrze prawi jeśli chodzi o Wowa.
Pozdro

Zgudi

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 789
  • Respect: +91
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zgudi
  • Korporacja: Kto mnie przygarnie?
  • Sojusz: Amarr Militia, chyba
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 04, 2018, 01:56:22 »
0
600 ludzi?

Biorąc pod uwagę obsługę klienta, rozwój projektu i poprawki błędów to gra typu indie.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
  • Respect: +270
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 04, 2018, 02:48:14 »
0
Poczytałem trochę więcej tego PDFa o przewidywaniu czasu reakcji na odpowiedź na ticket i nie wiem co mam myśleć. Dowiedziałem się więcej o strukturze GMów. 3 tiery zwykłych GMów i 3 tiery senior GMów. przy czym Tier 3 Senior Gmów to Lead Game Masterzy, którzy raczej zarządzają kolejkami i "manadżerują".  Jednak prawdziwy szok przeżyłem, kiedy zapoznałem się z priorytetami pracy GMów, które to priorytety mają zapewnić maksymalne zadowolenie i poczucie bycia ważnym i poważanym przez firmę. W tej pracy rozpatrywane są różne zależności i wychodzi na to, że kładą największy nacisk na czas pierwszej odpowiedzi. Nawet jeśli to ma oznaczać masowe wysyłanie gotowców  :'( W określonych sytuacjach w  pierwszej odpowiedzi GM nawet nie musi zapoznawać się z treścią ticketu:

"Having worked for the department for almost five years now I can however attest to the importance of flexibility in these working procedures, and that sometimes abandoning the First Come First Served principle, or even taking drastic measures such as Mass Replying is not only a good option, but a necessity. It would however be recommended that the department forced GMs to adhere to the First Come First Served principle whenever possible. Not only would it limit the risk of disproportionate Waiting Time, and subsequent frustration for some, but it could also add tremendous informational value to force GMs to at least review tickets and if not meeting their training level at that point, to escalate them to more advanced Queues".

Jeśli przy płatnościach stosują tą metodę to ja nie mam więcej pytań. Jakim cudem to, że mi ktoś szybko wyśle odpowiedź "z czapy" ma sprawić, że pozuję się wartściowym klientem szanowanym przez firmę? Szczególnie jak po odpowiedzi z gatunku tych mocno upośledzonych potem przez długi czas nie będzie kontynuacji aż wreszcie dostanę w pysk jakąś groźbą czy czymś równie miłym bo odpowiedź "z czapy" mi się nie spodobała? Skoro sobie robią te wszystkie czarymary z wykresami, itp to popracują też nad tym, gdzie okreslone typy zlewania klienta i udawania customer service jeszcze ujdą a gdzie są wręcz nie wskazane.

Zakończenie tego opracowania powaliło mnie na kolana:

"Providing high quality customer support is not only necessary for modern day businesses, it should be considered an added value factor, capable of establishing long lasting relationships with customers, which in turn makes them more likely to recommend you to others. Of course you'd like to be able to limit the amount of support customers need by providing self-service technology (SST) options, but some manual support is always required. In those cases, we shouldn't only want to make sure that customers receive high quality support, but they should be so impressed with the service provided that they feel better about the product or company than they did beforehand. An established method for positively influencing the service encounter is by manipulating the Perceptions - Expectations paradigm."

Czasem to chyba lepiej nie być zbyt dociekliwym  :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 290
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 04, 2018, 10:28:23 »
0
Cytuj
Jeśli przy płatnościach stosują tą metodę to ja nie mam więcej pytań. Jakim cudem to, że mi ktoś szybko wyśle odpowiedź "z czapy" ma sprawić, że pozuję się wartściowym klientem szanowanym przez firmę?
Pojęcia nie mam. Ale w robocie mam to samo. Jak niektórym pacanom na poziomie dyrektorskim odjebie to chuj że reklamacja źle rozpatrzona, przez kogoś z łapanki bez kompetencji i będzie odwołanie, ważne że szybko rozpatrzona bo "szanujemy czas klienta"...
Nie tylko CCP tak ma. Mam wrażenie że to po prostu jakiś uraz mózgu pojawiający się jako efekt uboczny wysokości dyrektorskiej pensji czy coś

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 482
  • Nudno dziś ];)
  • Respect: +204
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 04, 2018, 10:56:10 »
0
Tak to już jest, że tak zwany szary pracownik nigdy nie rozumie zachowań i pomysłów pionu dyrektorskiego a ten ostatni ma w dupie co myśli szary człowiek (i nie ma to znaczenia, że jego pomysły - kierownika, dyrektora czy kogo tam jeszcze są nie logiczne i sprzeczne np z prawem)
To coś jak GM.
1. GM ma zawsze rację.
2. Nawet jak GM nie ma racji patrz punkt pierwszy.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka


 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal