Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 144943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 11, 2012, 09:50:29 »
@Dormio, wylazłeś w końcu ze stacji?

@Puszek, Twoje gdybanie jest oparte na znalezieniu jakiegoś killa w necie, wklejenie go tutaj i napisanie: "No z to co to niby jest? Jest dobrze, patch był cudowny to wy jesteście lamy"

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:06:20 »
@Dormio, wylazłeś w końcu ze stacji?

@Puszek, Twoje gdybanie jest oparte na znalezieniu jakiegoś killa w necie, wklejenie go tutaj i napisanie: "No z to co to niby jest? Jest dobrze, patch był cudowny to wy jesteście lamy"
Nigdzie nie napisałem że jest cudowny, mnie osobiście toto ani ziebi ani grzeje, bo raz - anomalek nie robię, chyba że raz na miesiąc poprawić SS który wiecznie psuję, drejkiem w dodatku, więc wszelkie zmiany AI kompetnie mnie nie dotyczą. Tak samo jak z perspektywy złodzieja wraków frakcyjnych (co jest moim głównym sposobem zarabiania  :P ), i tak czekam aż gość skończy, a jak nie, to ninja chachermacher i tak jest za krótki na złapanie aggro  :P
Jedyne co mnie śmieszy w tej sytuacji, to płacz, zdaje się największych tffardzieli... mięczaki kerbiry się dostosowały i siedzą cicho  :P
Ale już to mówiłem i to kilka razy.
P.S.: szczerze mówiąc to ta zmiana dla mnie to nawet na plus będzie, anomalkowiec nie zwieje z anomalki wiedząc o jednym neucie/redzie, bo wie że wątpliwe abym zaatakował przy nowych ratach  ;D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2012, 10:19:24 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:19:44 »
Ale już to mówiłem i to kilka razy.

Tyle, że niewiele z tego wynika, nawet jeśli powtórzysz to milion razy.

Wklej mi fit na solo PvP shipa do roamowania po 0.0, który Twoim zdaniem będzie "przystosowany" do brania aggro od ratów (każdych ratów - musi być omni tank). Litościwie daruję Ci e-war od ratów, ważne tylko żeby był w stanie sprawnie latać po 0.0, miał odpowiedniego DPS-a i tankował raty.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #213 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:21:57 »
Tyle, że niewiele z tego wynika, nawet jeśli powtórzysz to milion razy.
A szkoda...ja jak mi ktoś coś wytyka n razy,  biore to sobie do serca  ;)

Wklej mi fit na solo PvP shipa do roamowania po 0.0, który Twoim zdaniem będzie "przystosowany" do brania aggro od ratów (każdych ratów - musi być omni tank). Litościwie daruję Ci e-war od ratów, ważne tylko żeby był w stanie sprawnie latać po 0.0, miał odpowiedniego DPS-a i tankował raty.
Ty tu jesteś pro, ja tylko kerbirem/f1 puszerem
Nie ma to jak pójść na łatwiznę.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #214 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:25:20 »
Nie ma to jak pójść na łatwiznę.

Nie ma to jak nie mieć argumentu. Qoud erat demonstrandum.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #215 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:33:35 »
Nie ma to jak nie mieć argumentu. Qoud erat demonstrandum.
Ale jakiego argumentu tu potrzebujesz?
Sam wiesz najlepiej że nie latam solo, latam tylko w proviblobie i siedzę na proviisntalockkampach, więc skąd mam wiedzieć jak zafitować taki statek? Ja się po prostu na tym nie znam  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #216 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:39:15 »
Twierdzisz, że niesprawiedliwie Cię oceniamy. Twierdzisz, że w tym wątku były podane rozwiązania.

Wobec tego - niech już Ci będzie - podać choć ogólną koncepcję co należałoby zrobić, żeby solo PvPer nie musiał się zbytnio martwić aggro od ratów. Nie musi być to kompletny fit ze wszystkimi modułami, wystarczy tak z grubsza.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #217 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:44:52 »
Twierdzisz, że niesprawiedliwie Cię oceniamy. Twierdzisz, że w tym wątku były podane rozwiązania.

Wobec tego - niech już Ci będzie - podać choć ogólną koncepcję co należałoby zrobić, żeby solo PvPer nie musiał się zbytnio martwić aggro od ratów. Nie musi być to kompletny fit ze wszystkimi modułami, wystarczy tak z grubsza.
Czekaj, najpierw mi udowadniacie żem kerbir/f1puszer, miłośnik proviblobów, a teraz chcesz dowodu że to nieprawda? Ależ ja się z wami zgadzam w 100%  ;D
Po co mam to niby robić?
Powtórzę się - zwisa mi co i kto o mnie myśli, a szczególnie osoby dla mnie totalnie obojętne.
Branie mnie pod włos też niewiele da, raz że za stary jestem na takie zarywki, dwa, nie jestem kotem  :P
Jeśli ktoś ma cos tu udowadniać, to raczej TY, jako że namiętnie kreujesz sie na pro, pokaż wszystkim że takim jesteś i mimo trudności potrafisz coś wymyśleć  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #218 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:55:20 »
Czyli - jak ustaliliśmy parę postów wyżej - nie masz argumentów, a Twoja rola, w tym z założenia normalnym wątku, sprowadziła się do trollowania i mobilizacji ekipy od wciskania minusów.

Jeśli ktoś ma cos tu udowadniać, to raczej TY, jako że namiętnie kreujesz sie na pro, pokaż wszystkim że takim jesteś i mimo trudności potrafisz coś wymyśleć  ;)

Gdybym nie wiedział lepiej, pomyślałbym że to napisał jakiś licealista.

Dobra, tyle z mojej strony jeśli chodzi o konwersację z Tobą.

EDIT: żeby jednak nie było tylko i wyłącznie bicia piany, właśnie trafiłem na kolejny fajny feature Retribution.

Kopię sobie gaz w WH w nowej frytce do kopania. Na lokacji są raty, ale "rules of engagement" są takie, że jak raty są dalej niż 150 km, to nie aggrują. Kopię semi afk - bo pracuję - nagle słyszę dziwny dźwięk: zalokowała mnie jedna frytka, 156 km ode mnie. Dobra, odwarpowuję. Sekundę później wiszę w podzie, a z mojego statku nawet wrak nie został. Nie byłem spunktowany, nie było aggro od BS-ów. Po prostu "pstryk" i shipa nie ma.

Ciekawe, że jak wcześniej wylądowałem 80 km od ratów i odchodziłem na MWD, mając na sobie aggro od wszystkiego, to nie było problemu. Ani raty mnie nie mogły dogonić, ani trafić. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #219 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:55:48 »
Nie...chodzi o te ostatnie... czytać uważnie proponuję, a nie wybiórczo  :P

Dalej nie widzę tych argumentów. A jak jeszcze weźmiemy pod uwagę, że piszesz tak:

Ale jakiego argumentu tu potrzebujesz?
(...) Ja się po prostu na tym nie znam  :P

To niby jak masz być przekonujacy?
Przeczytałem wszystko co napisałeś. I nie ma tam ni ani z taktyki, ani z fitowania, co by pokazało takiemu solowłóczędze, jak obejść problem z nowym agro ratów. A z Twoich przykładów wykina jedynie, że raz na ruski rok można mieć farta i wlecieć na anomalkę akurat, gdy ratter ją kończył, tudzież wisieć sobie zakloukowany w bomberku przez kilkanaście godzin w systemie aż racący będzie miał dość i pomimo hosta/neuta na localu poleci klepać krzyżyki (wtedy przyczaić się przy nim aż zbije ostatniego npca).
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #220 dnia: Grudzień 11, 2012, 10:56:59 »
Po prostu zachowałeś się kolejny raz jak miękka cipa Puszek.

Ktoś zwraca uwagę na forum, że  nowa zmiana jest bez sensu i podaje przykłady z życia wzięte (w tym własnych testów). Ty odpowiadasz że jest mięczakiem bo nie umie latać i teraz wychodzi jego propefauperstwo, .... i inne takie.
Natomiast jeśli Sokół prosi Cię o tylko 1 fit, który Twoim zdaniem rozwiązuje problem nowego aggro to się okazuje że się nie znasz, nie umiesz, nie latasz no i wszyscy Cię atakują jeszcze.

Więc jeśli tak, to na psi kij w ogóle zabierasz głos w dyskusji, skoro Twoja wiedza na ten temat jest zerowa i jedyną rzeczą jakiej się trzymasz to znaleziony w necie kill raciarki?

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #221 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:05:05 »
(każdych ratów - musi być omni tank).

Zaciekawiło mnie to stwierdzenie, dlaczego musi być omni tank?

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #222 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:06:59 »
Bo lecąc shipem pvp fitujesz go tak, żeby nie miał dziur. Nie koksujesz jednego resa bo w praktyce to wychodzi znacznie gorzej.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #223 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:10:48 »
Bo lecąc shipem pvp fitujesz go tak, żeby nie miał dziur. Nie koksujesz jednego resa bo w praktyce to wychodzi znacznie gorzej.

Ale wiedząc jakie są raty (w regionie) i czym strzela racący to nadal wychodzi gorzej?
Piszę o polowaniu na raciarki i tu mnie ten omni tank zastanawia.
Bo wątek jest o problemach z raciarkami jak czytam.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #224 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:17:10 »
To nie jest tak, że polujesz na raciarke bo na bramie możesz spotkać wszystko a pomoc raciarzowi może nadejść dowolna. Najczęściej liczysz na to, żeby wyspawnić bitkę z ludźmi, którzy przybędą na pomoc. Dlatego często trzymasz raciarza na końcu armora żeby zdążyło coś dolecieć.

Za to jeśli polujesz bomberem to ma to znaczenie, bo dobierasz bombera, który ma bonus do damage będącego potencjalną dziurą raciarza.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #225 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:17:57 »
Zaciekawiło mnie to stwierdzenie, dlaczego musi być omni tank?

Przykład pierwszy z brzegu - Cynabal.

Mój fit (jeden Invul, jeden EM rig) ma w EFT 33,5k EHP przy resach na shieldzie 56/49/62/68

Fitując się pod raty na danym terenie muszę zamienić Invula na konkretnego harda. W efekcie na pozostałych 3 resach mam dziury. Bez invula wychodzi 23,9k EHP i resy 35/20/40/50. Oczywiście, jeden z tych resów będzie wyższy o harda.

20% resa na thermal oznacza oznacza, że giniesz od każdego laserboata (EM/Therm), blasterboata (Therm) czy statku matarskiego (EM lub Therm w zalezności od rodzaju amunicji).

Statki do PvP od zawsze było omni-tankowane. Bo nigdy nie wiesz na kogo trafisz. W sumie, na nullsecowych raciarkach też nie powinno się zostawiać oczywistych dziur w resach.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #226 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:27:57 »
To nie jest tak, że polujesz na raciarke bo na bramie możesz spotkać wszystko a pomoc raciarzowi może nadejść dowolna. Najczęściej liczysz na to, żeby wyspawnić bitkę z ludźmi, którzy przybędą na pomoc. Dlatego często trzymasz raciarza na końcu armora żeby zdążyło coś dolecieć.

Zastanawia mnie to o czym piszesz, jak SokoleOko zabił u nas raciarkę (w sumie to nawet nie pamiętam czy zabił...), "wyspawnił" bitkę (i zdechł) to jesteśmy NOOBAMI i tu na forum też było 5 vs 1 - NOOBY, etc, ha, ha, ha.
Teraz czytam że przecież o to chodzi, aby ktoś doleciał... Wychodzi na to że naszym błędem było to, że nie był to "noob spawn", bo gdyby był to - pierwszorzędne pvp by wyszło.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #227 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:34:43 »
Zastanawia mnie to o czym piszesz, jak SokoleOko zabił u nas raciarkę (w sumie to nawet nie pamiętam czy zabił...), "wyspawnił" bitkę (i zdechł) to jesteśmy NOOBAMI i tu na forum też było 5 vs 1 - NOOBY, etc, ha, ha, ha.
Teraz czytam że przecież o to chodzi, aby ktoś doleciał... Wychodzi na to że naszym błędem było to, że nie był to "noob spawn", bo gdyby był to - pierwszorzędne pvp by wyszło.

Chodzilo raczej o to, że uznaliście to za "wielkie zwycięstwo", ale umknął Wam fakt że mieliście bardzo dużą przewagę. Luz, to jest wliczone w koszty.

A teraz wyobraź sobie tą samą sytuację, tylko zaczynam walkę z Wami mając 50% shielda, bo mnie raty wcześniej jadły. Już widzisz o co chodzi?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #228 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:49:41 »
Przeczytałem wszystko co napisałeś. I nie ma tam ni ani z taktyki, ani z fitowania, co by pokazało takiemu solowłóczędze, jak obejść problem z nowym agro ratów. A z Twoich przykładów wykina jedynie, że raz na ruski rok można mieć farta i wlecieć na anomalkę akurat, gdy ratter ją kończył, tudzież wisieć sobie zakloukowany w bomberku przez kilkanaście godzin w systemie aż racący będzie miał dość i pomimo hosta/neuta na localu poleci klepać krzyżyki (wtedy przyczaić się przy nim aż zbije ostatniego npca).
Dux, czytanie po łebkach daje marne rezultaty.
W pewnym momencie dyskusje zeszła na typowe PVE, Doom i ktos tam jeszcze opisywał jak sobie radzą oni, tudzież inni których znają z ratami, bo i w tym temacie poszedł jęk - że "przeca mam wyskillowane a i tak wytłukli", do tego że dronkowozy są teraz do doopy itp i nie nadają sie na anomalki. Padły rozwiązania jak sobie z tym poradzić? Padły, ja w każdym razie zrozumiałem co autorzy mieli na myśli.

Po prostu zachowałeś się kolejny raz jak miękka cipa Puszek.

Ktoś zwraca uwagę na forum, że  nowa zmiana jest bez sensu i podaje przykłady z życia wzięte (w tym własnych testów). Ty odpowiadasz że jest mięczakiem bo nie umie latać i teraz wychodzi jego propefauperstwo, .... i inne takie.
Natomiast jeśli Sokół prosi Cię o tylko 1 fit, który Twoim zdaniem rozwiązuje problem nowego aggro to się okazuje że się nie znasz, nie umiesz, nie latasz no i wszyscy Cię atakują jeszcze.

Więc jeśli tak, to na psi kij w ogóle zabierasz głos w dyskusji, skoro Twoja wiedza na ten temat jest zerowa i jedyną rzeczą jakiej się trzymasz to znaleziony w necie kill raciarki?

Nite, a czego sie spodziewałeś? Że bedę się starał wam cokolwiek udowodnić? Ty i tak wiesz lepiej co robie i gdzie latam, nie zdawałem sobie sprawy że jestem tak sławny że aż mnie śledzisz  :P
Sorki, masz pretensje o kill raciarki? Przecież tu o takie kille tu chodzi, płaczecie że sie nie da, ja pokazałem że sie da, nawet solo takim gównem małym jak bomber.
Pieprzycie o prowokowaniu bitek, a jak Sokól spadł bo koledzy ofiary go ubili to ich zwyzywał od noobów.
W wielu wątkach przeczycie sobie sami, tylko po to żeby wszyscy myśleli jacy to jesteście nieomylni i wspaniali, ale ludzie maja dobra pamięć i potrafia połączyć kilka faktów z różnych wątków.
Kolejny zarzut że sprowokowałem flejma żeby się inni minusami pobawili.... nie piszcie durnot to nie będą minusowali....jakby to jeszcze miało jakieś znaczenie.

Dawaj dawaj, wciąz jestem na plusie  8)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2012, 12:08:50 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #229 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:52:46 »
Chodzilo raczej o to, że uznaliście to za "wielkie zwycięstwo", ale umknął Wam fakt że mieliście bardzo dużą przewagę. Luz, to jest wliczone w koszty.

A teraz wyobraź sobie tą samą sytuację, tylko zaczynam walkę z Wami mając 50% shielda, bo mnie raty wcześniej jadły. Już widzisz o co chodzi?

"wielkie zwycięstwo" - w sumie jakbym ja to napisał, to mógłbyś się obrazić.
Ale masz rację zabicie PVPera przez Noobów/Keribów jest żadnym zwycięstwem. (żart)
A chłopaki tylko mówili że była to reakcja na GF na lokalu.

Wihajster

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wihajster
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #230 dnia: Grudzień 11, 2012, 11:55:23 »
A teraz wyobraź sobie tą samą sytuację, tylko zaczynam walkę z Wami mając 50% shielda, bo mnie raty wcześniej jadły. Już widzisz o co chodzi?
Wynik będzie dokładnie ten sam, czas się zmieni- a skoro zaczynasz z nimi sam bitkę, to znaczy że kozak jesteś albo skanera nie używasz. Jak dla mnie (zielony jestem, ale się wypowiem, co tam :) ) przed- raciarka miała przejebane, właściwie bez szans- jeśli na czas nie odwarpowała lub nie ma wsparcia to przepadła i to był łatwy cel, co by nie powiedzieć- teraz szanse się wyrównały, byle fryta nie zje już bs'a- nie traktował bym tego jako nerf, ale wyzwanie

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #231 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:02:05 »
"wielkie zwycięstwo" - w sumie jakbym ja to napisał, to mógłbyś się obrazić.
Ale masz rację zabicie PVPera przez Noobów/Keribów jest żadnym zwycięstwem. (żart)
A chłopaki tylko mówili że była to reakcja na GF na lokalu.

No bo to żaden GF nie był. Proste.

Wynik będzie dokładnie ten sam, czas się zmieni- a skoro zaczynasz z nimi sam bitkę, to znaczy że kozak jesteś albo skanera nie używasz. Jak dla mnie (zielony jestem, ale się wypowiem, co tam :) ) przed- raciarka miała przejebane, właściwie bez szans- jeśli na czas nie odwarpowała lub nie ma wsparcia to przepadła i to był łatwy cel, co by nie powiedzieć- teraz szanse się wyrównały, byle fryta nie zje już bs'a- nie traktował bym tego jako nerf, ale wyzwanie

Ilość shielda w momencie rozpoczęcia bitki ma znaczenie - bo przekłada się wprost na możliwości ucieczki lub ucieczki po zabiciu choćby jednego celu. Jak zaczynasz z połową to nie zdążysz niczego zrobić.

W tamtej walce miałem jednego hurrka strukturze. Startując z połową to by nawet tego nie było. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #232 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:17:53 »
Wcześniej pisałem, że aggro całego pocketu npc na wlatujący statek jest trochę przegięte i powinno to zostać rozłożone najlepiej w zależności od wielkości statku który wlatuje. Tu zdania nie zmieniam, tylko dziwi mnie to, że uwzieliście się tak na te anomalki jak by nic innego poza nimi nie istniało. Może to nie chodzi wcale o fit który pozwoli przetrwać, tylko o taktykę, która pozwoli złapać gościa poza anomalką (poza 0.0 raczej nierealne niestety).
Cytuj
Dlatego często trzymasz raciarza na końcu armora żeby zdążyło coś dolecieć.
A jeśli nikt nie przyleciał, to co robiłeś? Wspaniałomyślnie wypuszczałeś, czy strzał w potylice? Ciekawe ile razy było "upss.. tank mu nie wytrzymał, bo ratów za dużo".
Muszę się chyba wieczorkiem wybrać w znajome regiony low-seca podpytać szalonych wyznawców SS -10 co oni na to, bo właściwie każdy z nich lata sam, dramiele, cynabale, curse itp. Ale jeśli ich nie spotkam, to znaczy że ta zmiana to fail, a Wy mieliście rację.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #233 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:18:02 »
Dobra, co by tu nie mówić to jak spawnisz bitkę na anomalce i przyleci za dużo to niestety musisz się obejść smakiem, a czasami nawet giniesz (jak Sokół).
Taka wtopa nie jest powodem do wyzywania kogoś na lokalu, to po prostu kwestia trzymania nerwów na wodzy kiedy ktoś przejedzie Cię w dupsko aż zafurczy :)

Moim zdaniem GF to takie z dupy coś co teraz pisze każdy jak coś zabije - jak kampa 20 osobowa uwali 1 ship to też piszą GF gdzie żadnej walki nie było. GF to "good fight" więc z założenia to coś co jest po walce, a nie po puffnięciu kogoś w 5 sekund.
Fajnie jest kiedy GF pada po dłuższej i miodnej bitce, w której nie było na początku widać kto wygra tylko zwycięstwo zostało jakoś wypracowane. Ale to idealna sytuacja.

EDIT: Zabicie raciarki to też nie jest żaden GF wg mnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #234 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:19:30 »
Dux, czytanie po łebkach daje marne rezultaty.
W pewnym momencie dyskusje zeszła na typowe PVE, Doom i ktos tam jeszcze opisywał jak sobie radzą oni, tudzież inni których znają z ratami, bo i w tym temacie poszedł jęk - że "przeca mam wyskillowane a i tak wytłukli", do tego że dronkowozy są teraz do doopy itp i nie

Tak, tylko że to były raciarki i nijak się to przekłada na ship sfitowany pod pvp.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #235 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:24:12 »
Wcześniej pisałem, że aggro całego pocketu npc na wlatujący statek jest trochę przegięte i powinno to zostać rozłożone najlepiej w zależności od wielkości statku który wlatuje. Tu zdania nie zmieniam, tylko dziwi mnie to, że uwzieliście się tak na te anomalki jak by nic innego poza nimi nie istniało. Może to nie chodzi wcale o fit który pozwoli przetrwać, tylko o taktykę, która pozwoli złapać gościa poza anomalką (poza 0.0 raczej nierealne niestety). A jeśli nikt nie przyleciał, to co robiłeś? Wspaniałomyślnie wypuszczałeś, czy strzał w potylice? Ciekawe ile razy było "upss.. tank mu nie wytrzymał, bo ratów za dużo".
Muszę się chyba wieczorkiem wybrać w znajome regiony low-seca podpytać szalonych wyznawców SS -10 co oni na to, bo właściwie każdy z nich lata sam, dramiele, cynabale, curse itp. Ale jeśli ich nie spotkam, to znaczy że ta zmiana to fail, a Wy mieliście rację.

Anomalka czy pasek będzie podobnie. Różnica jest w ilości ratów tylko. Jak wcześniej napisałem można na pasku dostać np. 3xTD i jeśli masz shipa co strzela gunami automatycznie przegrałeś z dowolną raciarką.

W low chyba nie łapie się ludzi na anomalkach co? Co do Cursa to wraz z nowym patchem stał się useless solo shipem bo jego broń (dronki) od razu zabijają raty.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #236 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:31:37 »
Muszę się chyba wieczorkiem wybrać w znajome regiony low-seca podpytać szalonych wyznawców SS -10 co oni na to, bo właściwie każdy z nich lata sam, dramiele, cynabale, curse itp. Ale jeśli ich nie spotkam, to znaczy że ta zmiana to fail, a Wy mieliście rację.

Daj spokój z lolseciem. Widziałeś kiedyś w lowsecu na gridzie 10+ ratów po 1,2 mil bounty?

Może to nie chodzi wcale o fit który pozwoli przetrwać, tylko o taktykę, która pozwoli złapać gościa poza anomalką (poza 0.0 raczej nierealne niestety).

No dobrze - w 0.0 łapiesz ludzi na:

- anomalkach
- pod stacjami
- na gejtach

Niby są belty, ale bardzo rzadko ktoś tam raci. Gejta trzeba byłoby kampić, a to nie jest zadanie na solo - po pierwsze, latając solo nie wiesz co jest po drugiej stronie gejta i łatwo dać się nabrać na jakiegoś baita. Po drugie, latając solo trzeba być w ruchu - zostawanie zbyt długo w jednym miejscu prowadzi do wtopy. No i samo kampienie jest nudne...

Stacje - zwykle po wskoku do ruchliwego systemu sprawdzam 1-2 anomalki i jak nic nie złapię, warpię na stację.

Co innego chcesz tu jeszcze wymyślić? ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #237 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:33:27 »
Cytuj
Anomalka czy pasek będzie podobnie. Różnica jest w ilości ratów tylko. Jak wcześniej napisałem można na pasku dostać np. 3xTD i jeśli masz shipa co strzela gunami automatycznie przegrałeś z dowolną raciarką.
Na pasku dps ratów jest pomijalny. A z raciego ew tylko i wyłącznie ecm gueristów wyłączą cię z akcji. W przypadku TD i Dampów zejdziesz poprostu do raciary na zero i jej wpierdolisz, albom zdechniesz, albo co częstsze z racji nie popularniści scrambli i punktów w fitach raterskich poprostu odlecisz,  bo się okaże że jednak ma lepszego tanka jak nie strzela w nią stado ratów. Poza tym raty nie będą agrować Cię cały czas, po chwili się znudzą i przełączą na tego drugiego albo dronki któregoś z was

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #238 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:36:22 »
Cytuj
Daj spokój z lolseciem. Widziałeś kiedyś w lowsecu na gridzie 10+ ratów po 1,2 mil bounty?
Tak
Cytuj
Niby są belty, ale bardzo rzadko ktoś tam raci. Gejta trzeba byłoby kampić, a to nie jest zadanie na solo - po pierwsze, latając solo nie wiesz co jest po drugiej stronie gejta i łatwo dać się nabrać na jakiegoś baita. Po drugie, latając solo trzeba być w ruchu - zostawanie zbyt długo w jednym miejscu prowadzi do wtopy. No i samo kampienie jest nudne...
Taki spec od zero zero a trzeba tłumaczyć.... Podpowiem. Zgadnij gdzie szuka się ratera w systemie który jest świerz zasiedlony i nawet ihuba tam jeszcze nie dowiezli? A spory procent null seka to teraz takie powojenne pustynie zaorane i odtwarzane przez nowych lokatorów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #239 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:39:01 »
Tak, tylko że to były raciarki i nijak się to przekłada na ship sfitowany pod pvp.
W tym konkretnym momencie była rozmowa o statkach PVE.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #240 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:42:13 »

No dobrze - w 0.0 łapiesz ludzi na:

- anomalkach
- pod stacjami
- na gejtach


SSach i complexach, w NPC null na misjach.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #241 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:43:09 »
Trzeba by sprawdzić jak jest z tymi dronami i ewarem...
Jakby raty z automatu agrowały dronki ec to by było w miarę ok, wypuszczanie na anomce na ratera pojedynczo dronki ec, żeby zbierały całe agro i ginęły ku chwale killa ;)

Najbardziej to mnie wpienia to całe agro pod kątem ceptorków, kto trzymał kiedykolwiek lotnisko (ogarnięty pilot, który wie, że na cepa należy wyrzucić warriorki) czekając aż gang doleci przez 2j wie, że nie jest to takie hop siup i zazwyczaj na styk. W tej chwili niewykonalne imho, albo gang jest od razu za gejtem albo zapomnij.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #242 dnia: Grudzień 11, 2012, 12:55:20 »
Na pasku dps ratów jest pomijalny.

Niestety nie jest pomijalny dla statku gościa który przyleciał postrzelać się z kwadracikami. Jaki ten dps by nie był, będzie wchodził, a kitować sie go nie da. Mało solowałem po sov 0.0, bo jb i cyno doprowadzało mnie do pasji, głównie w npc. Łapałem na bramie lub pasku i... W 80% przypadków moja ofiara albo przeskoczyła przez bramę, albo przyleciała pomoc zanim przebiłem sie przez tank (możliwe że to charakterystyka npc, gdzie ludzie są zżyci i sobie pomagają). Koniec końców niedoszła ofiara odwarpowywała po statek pvp, a w tym czasie ja zmagałem się z back upem. Jeżeli łapiesz ratera sfitowanego na pve to raty go co najwyżej klepią delikatnie po pleckach.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #243 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:05:46 »
SSach i complexach, w NPC null na misjach.

No oczywiście. Bo przecież sfitować expanded probe launcher to jak splunąć. Najlepiej jeszcze mieć dual ASB i ten probe launcher - i wyskanujesz gościa na misji/plexie/SS, i raty wytankujesz, i mieszkanie tym posprzątasz... oh wait.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #244 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:11:18 »
No oczywiście. Bo przecież sfitować expanded probe launcher to jak splunąć. Najlepiej jeszcze mieć dual ASB i ten probe launcher - i wyskanujesz gościa na misji/plexie/SS, i raty wytankujesz, i mieszkanie tym posprzątasz... oh wait.
Przeciez każdy wie że solo to JEDEN statek dps'owy + linki + prober/scout + falcon + logistyk w razie czego. Dobrze też mieć back up na tytanie..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit