Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 143537 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #140 dnia: Grudzień 09, 2012, 23:52:13 »
ten topic mnie rozwalił, dzięki


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #141 dnia: Grudzień 10, 2012, 06:07:49 »
Przecież ty nawet tam nie byłeś Puszek, to z czym mogłeś się spotkać... nigga please :P
Niesamowite... śledzisz mnie? A może szklaną kulę z WoWa przeniosłeś do którejś stacji w Empire i udajesz wróżkę?
Niesamowite rzeczy tu odkrywam, ludziki które na oczy mnie nie widzieli znają mnie lepiej ode mnie samego  ;D
Wiesz co? Mam propozycję świetnego biznesu dla ciebie, otworz gabinet jasnowidzenia.... chociaż z twoja trafnością to pewnie na tonik na pryszcze nie zarobisz  :-X
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

BAMBO

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: bambollo
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #142 dnia: Grudzień 10, 2012, 08:46:55 »
CCP pewnie zasloni sie brakiem mozliwosci zmiany agro tego feature - bo trzeba przepisac pol kodu.

Problem jest - bo zmniejsza  mozliwosci walki.

W zamian PVPerzy dostaja  5 min logoff timera  jak ktos dostanie DC na anomalce ;] ale jak dla mnie to malo.

Agro ratow w zaleznosci od standa to moglo by sie udac.

ALbo nowy feature - dronka natychmiast zbierajaca cale agro - dajaca  troche sekund wytchnienia- taki wabik ;]- najlepiej by byl drogi ;]

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #143 dnia: Grudzień 10, 2012, 09:30:01 »
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15442107

Tu macie gościa który tankuje i NPC spawn i rattera :)

Dodam że gościu nie jest noobem
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=14979392
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #144 dnia: Grudzień 10, 2012, 09:56:01 »

Wihajster

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wihajster
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #145 dnia: Grudzień 10, 2012, 10:25:15 »
http://evenews24.com/2012/12/09/masl-unclaimed-became-his-worst-nightmare/
A jednak dał się podpuścić...

Lataj tylko tym, na co cię stać stracić- koleś się stosuje :) 25b poszło, i poszło .. i pewnie pół galaktyki szuka gdzie trzeci raz w tym ficie wydokuje

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #146 dnia: Grudzień 10, 2012, 10:27:44 »
60 km zasięgu punktu, dać się złapać na scrambla (:sciana:)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #147 dnia: Grudzień 10, 2012, 10:59:08 »
Ale zauważyłeś że chciał bumpować dziada od bramy? Zdaje sie ze to standardowa procedura na gate fightach. Czy teraz nazwiesz go idiotą za to ze nie chcuał odpuścić przeciwnikowi ponieważ oznaczało by to przełączenie się z bezpiecznego pvp na ryzykowne?
Megas byłby sam to by mu scramble nie pmogły i stopiłby sie w pare sekund

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #148 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:02:20 »
Czekamy na odpowiedź Sokoła 3-2-1 start
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #149 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:15:29 »
Miał secik ECM'ek więc imo nie poniosła go ułańska fantazja. Pamiętam go jak pvp'ował w caldaryjskich ceptorach :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #150 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:18:14 »
MasL głupi nie jest i chyba wie, że "pół Eve ma go w watchliście". Ten Mach jest apoteozą "safe PvP" i walka z nim to jak boksowanie się z gościem, który ma 2,5 metra wzrostu - facet nawet nie musi Cię bić, po prostu trzyma na odległości wyciągniętego ramienia, a Ty możesz co najwyżej pomagać łapkami.

Moim zdaniem facet pewnie sra ISK-ami (ciekawe sąd je ma, hehe, bo wiadomo co było "core businessem" ROL ;) ) i specjalnie nie przejmuje się wymianą shipa za 25B za Megasa wartego pi razy drzwi 1% tej kwoty. Secik ECM nie uratuje od cyno, chyba że cudem jamm wejdzie za pierwszym razem.

Weźmy poprawkę, że to co robi MasL w zasadzie nie odbiega od solowania supercarrierem. I wartość użytego sprzętu podobna, i konsekwencje po każdym udanym numerze (zwracanie uwagi na siebie). Z tym, że superem atakuje się cele o wiele droższe.

Poprzednim razem padł, bo podobno miał DC. Tym razem dał się nabrać na cyno-baita. Jak wdupi trzeci raz na tych samych gościach to już będzie naprawdę źle o nim świadczyło ;)

A co do "safe PvP" - jest taki cytat, który zawsze mi się podobał - "trzeba znać różnicę między dopuszczalnym ryzykiem a pieprzoną głupotą". To nie dotyczy tylko Eve, to raczej prawda życiowa, którą powinien sobie przyswoić choćby każdy kierowca ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #151 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:27:46 »
Cytuj
"trzeba znać różnicę między dopuszczalnym ryzykiem a pieprzoną głupotą"
To odpowiem Ci innym "zwycięstwo wyjaśnień nie wymaga, porażka na nie nie pozwala". Gdyby megas był sam było by to dopuszczalne ryzyko, nie był sam wiec wyszło ze jest to pieprzona głupota. Ciekaw jestem jak Ty byś postąpił widząc że kill Ci spieprza i to nie dlatego że raty zdjeły mu scrambla żeby założyć go na Tobie :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:32:39 »
Nie ma porównania, bo ja nie latam shipem za 25B ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #153 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:36:44 »
Sokole  przykład z tym 2,5 metrowym facetem to nie za bardzo :) https://www.youtube.com/watch?v=P3QzX1ZadJM
Właśnie o to chodzi w PVP żeby w jakiś sposób podejść tak takiego drągala żeby go załatwić. I czy zrobisz to sam co jest raczej nie możliwe czy raczej zastosujesz Polskie Solo czyli z kolegami po drugiej stronie gejta zależy tylko od ciebie.
Ten Musel może i wtopił ale nie zrobił tego głupio przynajmniej moim zdaniem  ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #154 dnia: Grudzień 10, 2012, 11:53:15 »
Nie ma porównania, bo ja nie latam shipem za 25B ;)
ten Twój ship za 0,5b cokolwiek to jest, jakbyś to wdupił na gangu paru 1 frejek byłby analogiczny :P
Podejrzany wykręca się od odpowiedzi. Proszę to zaprotokołować

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #155 dnia: Grudzień 10, 2012, 12:00:27 »
Żaden ze mnie znawca boksu ;)

Niemniej, cały pomysł na ten fit opiera się na trzymaniu dystansu (bo Mach na 50 km bije bardzo mocno) i ogromnej "GTFO ability" dzięki zwrotności i szybkości. Nic odkrywczego, nie inaczej lata się przecież Cynabalem, tylko dystanse mniejsze. Facet oddał swoje atuty i zginął.

Doom, jakby Ci się chciało kiedyś to poczytaj sobie historie dwóch francuskich asów myśliwskich z I wojny - Guynemera i Foncka. Pierwszy latał jak wariat, był "celebrytą", kilkakrotnie został zestrzelony, stracił zdrowie i musiał być wnoszony do kabiny na rękach przez swojego mechanika. W końcu zginął.

Fonck, jak przystało na inżyniera z wykształcenia, był po prostu maszyną do zabijania. Na jedno zestrzelenie zużywał średni 9 pocisków, a jego samolot przez całą wojnę tylko raz miał dziurę od kuli (pilot przeżył wojnę nawet nie draśnięty). Nie był pozbawiony fantazji - założył się o butelkę szampana z dwójką Amerykanów kto zdobędzie więcej "killi" danego dnia i przywiózł ich chyba 6 tego dnia. Wojnę skończył na pierwszym miejscu listy asów Ententy, mając tylko 5 zwycięstw mniej od sławnego - i poległego - "Czerwonego Barona". Na marginesie, nie wiele brakowało, a to Foncka - zamiast Lindbergha - pamiętalibyśmy jako pierwszego pilota, który samotnie przeleciał Atlantyk.

EDIT - wydzielmy wątek MasL'a do oddzielnego tematu (chyba nawet taki już jest).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #156 dnia: Grudzień 10, 2012, 13:54:24 »
Tymczasem wracając do głównego tematu, serdecznie pozdrawiam hejterów i gratuluję Wam motywacji do klikania minusów. Nie żebym zwracał uwagę na to ile kto ma, ale jakoś wydawało mi się, że wczoraj byłem na plus, a teraz już na minus. Klikajcie sobie na zdrowie :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #157 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:13:48 »
Tymczasem wracając do głównego tematu, serdecznie pozdrawiam hejterów i gratuluję Wam motywacji do klikania minusów. Nie żebym zwracał uwagę na to ile kto ma, ale jakoś wydawało mi się, że wczoraj byłem na plus, a teraz już na minus. Klikajcie sobie na zdrowie :)
Wczoraj miałem dokładnie to samo  :P
Swoją drogą troche głupi pomysł z tymi minusami/plusami, nie to żebym sie tym przejmował  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #158 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:16:39 »
Za bardzo nie rozumiem o co placz. Czym sie rozni gank 5 na 1, od 1+20-30-50 ratow na 1?
IMO zmiana jest na plus i wydaje sie byc zdrowo rozsadkowa.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #159 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:28:25 »
Za bardzo nie rozumiem o co placz. Czym sie rozni gank 5 na 1, od 1+20-30-50 ratow na 1?
IMO zmiana jest na plus i wydaje sie byc zdrowo rozsadkowa.

N-ty raz - nie mówimy o sytuacji 5 roamerów na 1 rattera. W tym przypadku aggro ratów nie ma najmniejszego znaczenia, bo gang stopi każdego subcapitala w sekundy. Nieco więcej zabawy jest w przypadku carriera, ale i to jest do zrobienia.

W tym wątku chodzi tylko o sytuację, w której jest 1 roamer vs. 1 (lub więcej) celi. Zmiana jest taka, że wcześniej musiałeś się martwić DPS-em gracza (czasem da się uniknać, np. wskoczyć pod działa, czasem nie - np. wszelkiego rodzaju missile). Obecnie na Twój ship sfitowany pod PvP wsiada full aggro z ratów. Na anomalkach w 0.0 nie jest tego mało. Różnica jest potężna.

Oczywiście, taki Puszek krzyczy "adapt, adapt". Rozumiem, że mam swój ship do PvP przystosować do PvE. To mniej więcej taka zmiana, jak przystosowanie Ferrari do przewiezienia lodówki. Albo przystosowanie widelca do jedzenia zupy. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #160 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:36:47 »

Oczywiście, taki Puszek krzyczy "adapt, adapt". Rozumiem, że mam swój ship do PvP przystosować do PvE. To mniej więcej taka zmiana, jak przystosowanie Ferrari do przewiezienia lodówki. Albo przystosowanie widelca do jedzenia zupy.
Sam to namiętnie powtarzasz gdy ktos na cos narzeka  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Albin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #161 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:44:18 »
Troszkę pytanie odbiegające od tematu.Jak teraz wygląda sytuacja u kolegów górników?Przedtem pamiętam wlatywał mega tankujący drake,brał na siebie agro ,koledzy wlatywali na pasek i ryli.Czy teraz się to nie zmieniło przypadkiem z nowym AI ?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #162 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:59:00 »
Cytuj
W tym wątku chodzi tylko o sytuację, w której jest 1 roamer vs. 1 (lub więcej) celi. Zmiana jest taka, że wcześniej musiałeś się martwić DPS-em gracza (czasem da się uniknać, np. wskoczyć pod działa, czasem nie - np. wszelkiego rodzaju missile). Obecnie na Twój ship sfitowany pod PvP wsiada full aggro z ratów. Na anomalkach w 0.0 nie jest tego mało. Różnica jest potężna.
A ja po raz kolejny powtórzę że skoro pan pvper przylatuje na anomalke zgnoić ratera to raty waląc w ratera przed patchem miał pomoc ratów w postaci ich dps, a jego wysiłek polegał na wbiciu szpilki w postaci dps na który rwiększość raciar w danym regionie ma dziure. Np explo dmg w raciarki na tereach sansh i blood. Dzięki temu nawet taka mała popierdułka jak dramiel mogła zaszlachtować całkiem sporą liczbę raciarek wielkości bs.
Teraz pan pvper musi liczyć się z tym że dostanie wpierdol, i raczej może zapomnieć o dodatkowym dps, który pomoże złamać tank, więc musi wykazać się większą inteligencją niż do tej pory (chyba szło to tak: jump in, scan, warp to lucky sanctum?), w konsekfencji da to raciarzowi szansę na obronę bo atakować na anomalkach taki solos moze jak nie ma za dużo ratów.

Pamiętasz jak opowiadałeś jak Ci Twojej Gili kota pogonił raciaż w tengu? Nie było ratów na jego dupie już prawi to mógł się skupić na Tobie i defakto Cię odpedził. Teraz więcej bedzie takich pojedynków na równiejszych zasadach, co rasowego pvpera powinno cieszyć, a tymczasem mam wrazenie że ktoś kto tu sie na pvper i to takiego elitarnego kreuje ma żal o to ze więcej bedzie walk które  nie ograniczą się do szybkiego strzału w potylicę bezbronnej ofiary

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #163 dnia: Grudzień 10, 2012, 14:59:50 »
Sokole, przeczytaj jeszcze raz. Bo chyba nie zrozumiales.
Opisalem 2 przypadki
1. Ty i 4 Twoich kolegow macie sciagajaca banie na 100 od gate, ktos do niej wpada.... Generalnie co bo to nie bylo koles ma przeEBane. Tzn egzekucja a nie пвп
2. Ty + 20 ratow lapiesz takiego 'kerbira' i co? koles tez ma przeebane, bo nie ma ferrari tylko lodowkowoz, a Ty przylazisz i mu przeszkadzasz. a sam napisales ze
"Na anomalkach w 0.0 nie jest tego mało. Różnica jest potężna."

Wiec dlaczego tylko jedna strona ma byc w dupie? dlaczego agresor ma miec latwiej? Co to za "solo" jechanie bezbronne ofiary losu na anomalkach?
Obecnie rozwiazanie wyrownuje szanse, a placz ze to jest nie fair, mozna porownac do placzu dlaczego moja super zajebista fregata nie moze juz wiecej zabijac BSow... nie fair, prawda?
jaki z tego wniosek? juz ktos napisal... uzyj wiekszego mlotka, tylko ze jak Ty wdupisz to bedzie Cie to tak samo bolalo jak tych farmerow.
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #164 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:03:07 »
Troszkę pytanie odbiegające od tematu.Jak teraz wygląda sytuacja u kolegów górników?Przedtem pamiętam wlatywał mega tankujący drake,brał na siebie agro ,koledzy wlatywali na pasek i ryli.Czy teraz się to nie zmieniło przypadkiem z nowym AI ?
Teraz wjeżdza coś co rozdupczy raty, górnicy wlatują i kopią, a jak coś sie pojawi to jest gangowane przez to co rozdupczyło wstępne raty, ewentualnie jest jeszcze potrzebny logistyk lub dwa do trzymania przy życiu zanim obstawa spacyfikuje sytuację

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #165 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:06:09 »
Teraz wjeżdza coś co rozdupczy raty, górnicy wlatują i kopią, a jak coś sie pojawi to jest gangowane przez to co rozdupczyło wstępne raty, ewentualnie jest jeszcze potrzebny logistyk lub dwa do trzymania przy życiu zanim obstawa spacyfikuje sytuację
I to kolejny przykład na to jak kerbiry mają po paczu lepiej i łatwiej.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Albin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #166 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:11:47 »
Właśnie dlatego zapytałem.Nie zauważyłem posta jak to teraz prze...e po patchu z kopaniem kamulów.Nawet boty będą się musiały dostosować  >:D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #167 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:14:27 »
Ewentualnie czasem wpadną takie raty i.... http://kb.vergeofcollapse.com/?a=kill_related&kll_id=17082

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #168 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:15:26 »
Właśnie dlatego zapytałem.Nie zauważyłem posta jak to teraz prze...e po patchu z kopaniem kamulów.Nawet boty będą się musiały dostosować  >:D
Po zmianach w tanku barek i exhumerów, szczególnie Hulk nie powinien mieć problemu z tankowaniem paskowych ratów. Gdzieś już kiedyś widziałem takiego, na którym siedział cały spawn ratów a on spokojnie to tankował i kopał.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #169 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:16:54 »
Puszek..
Hulk to jest teraz koparkowy odpowiednik glasscannona. Najlepiej kopie ale ma najmniejszy bagażnik i tank. Najtwardszy jest ten najmniejszy teraz

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #170 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:23:00 »
Sokole, przeczytaj jeszcze raz. Bo chyba nie zrozumiales.
Opisalem 2 przypadki
1. Ty i 4 Twoich kolegow macie sciagajaca banie na 100 od gate, ktos do niej wpada.... Generalnie co bo to nie bylo koles ma przeEBane. Tzn egzekucja a nie пвп

Nigdy nie kampię gejtów, więc nie wiem. Jest to przypadek zupełnie nie z tej bajki. Bo raty gejtowe od zawsze były "czynnikiem" w PvP i nie są większym problemem nawet dla pojedynczego gracza. Zdarzyło mi się wprawdzie zdechnąć z tego powodu, ale - jak mówię - patch niczego tu nie zmienił.


2. Ty + 20 ratow lapiesz takiego 'kerbira' i co? koles tez ma przeebane, bo nie ma ferrari tylko lodowkowoz, a Ty przylazisz i mu przeszkadzasz. a sam napisales ze"Na anomalkach w 0.0 nie jest tego mało. Różnica jest potężna."

Wiec dlaczego tylko jedna strona ma byc w dupie? dlaczego agresor ma miec latwiej? Co to za "solo" jechanie bezbronne ofiary losu na anomalkach?

Umówmy się, że bezbronność kerbira na anomalce jest problematyczna.

Czasem Ty zjesz gościa:
http://northern-coalition.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=58340
Czasem on zje Ciebie:
http://northern-coalition.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=57593

A czasem nawet uber shipem jest problem złamać tank raciarki - raz wbiłem w dreja ponad 100k dmg z Lokiego, zanim pękł.

Dodatkowo, rzadko się zdarza, żeby raciarz nie miał backupu. Zawsze ktoś jest na lokalu i często przylatuje kawaleria. Zresztą, umówmy się, racąc w 0.0 trzeba być gotowym na niespodzianki i mieć plan B. Failfity i racenie na AFK to domena hiseca.

Obecnie rozwiazanie wyrownuje szanse, a placz ze to jest nie fair, mozna porownac do placzu dlaczego moja super zajebista fregata nie moze juz wiecej zabijac BSow... nie fair, prawda?
jaki z tego wniosek? juz ktos napisal... uzyj wiekszego mlotka, tylko ze jak Ty wdupisz to bedzie Cie to tak samo bolalo jak tych farmerow.

Ktoś kto raci w 0.0 może w dość prosty sposób i bez wielkich kompromisów zabezpieczyć się przed atakiem:
- patrzeć na local (wróg pojawia się na nim 10 sekund przed tym, zanim sam załaduje grid, skanowanie anomalek to kolejne 10 sekund). Czyli masz 30 sekund na odwarpowanie z anomalki. Wystarczy jeszcze trzymać kursor myszy na localu, żeby okno ci migało jak tylko ktoś przybędzie/ubędzie
- ma intel
- mieć neuta (do sfitowania na większości shipów)
- mieć drony ECM (również, zwykle nie problem - zanim ktoś wyskoczy, że Tengu nie ma neuta i nie ma dron - ale ma zajebiste agility i odwarpowuje w 5 sekund!)
- być we flocie z innymi i wzajemnie sobie pomagać.

Teraz ja mam użyć większego młotka? Kłopot w tym, że - dotychczasowe shipy wykorzystywane do roamowania nie tankują ratów i tankować ich nie będą. Oczywiście, można zacząć latać czymś co ma odpowiedni tank, ale są to shipy za wolne do roamingu (bo inaczej przecież dawno by się nimi latało) i albo niczego się nimi nie złapie, albo zginie się samemu na pierwszej kampie. Trzecia możliwość to logistyk na drugim koncie i taki dualboxing... ale kurde, ja nie widzę większej różnicy między dualboxowaniem z logistykiem, a dualboxowaniem z falconem. Tak samo nie daje się żadnej szansy drugiej stronie i to nie jest PvP, a rozgniatanie mrówek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #171 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:34:37 »
Kolejny raz widać komu obce jest spawnienie bitek na anomalkach albo samotne podróże wgłąb terytorium wroga. Tego się nie da wytłumaczyć pewnym osobom i tyle.

Dodam jeszcze jedną rzecz - raty to jedno, ale ich ewar to drugie. Dostając 2 td od jakiś sanshowych zdupixów machariel z fitem pvp strzela na 10km (dziś sprawdziłem), dronek nie wypuścisz bo są insta bite przez wszystko cruz size i mniejsze. Lecąc np vagasem to po dostaniu czegoś takiego na  klatę mogę sobie co najwyżej w łeb strzelić.

Wcześniej było:

Intel + koledzy + własne terytorium + własne stacje + dowolny reship + ratter tankujący spawn

vs.

1 vagabond + raty

Teraz mamy:

Ratter + intel + koledzy + własne terytorium + własne stacje + dowolny reship + ratter tankujący spawn + raty i ich ewar

vs.

1 vagabond


No sorry, coś tu jest nie tak. Jakie niebezpieczeństwo w takim razie teraz czyha w null?

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #172 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:40:59 »
Kolejny raz widać komu obce jest spawnienie bitek na anomalkach albo samotne podróże wgłąb terytorium wroga. Tego się nie da wytłumaczyć pewnym osobom i tyle.
Ależ nie musisz tego wiecznie powtarzać, każdy wie że jedynymi osobami latającymi solo ew. w małych gangach jesteś TY i ew. Sokól  ;)
Jak czytam o tych mękach i trudach  pvp, mam ochotę sie przekwalifikować na producenta  :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2012, 15:48:54 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #173 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:50:47 »
Cytuj
Dodam jeszcze jedną rzecz - raty to jedno, ale ich ewar to drugie. Dostając 2 td od jakiś sanshowych zdupixów machariel z fitem pvp strzela na 10km (dziś sprawdziłem), dronek nie wypuścisz bo są insta bite przez wszystko cruz size i mniejsze. Lecąc np vagasem to po dostaniu czegoś takiego na  klatę mogę sobie co najwyżej w łeb strzelić.
A możesz mi powiedzieć czym się różni tak traktowany ship pvp od raciarki? Jak raciarka miała rzeczone TD na dupie kiedy przylatywał jaśnie pan w vagasie to niby dobrze było i sprawiedliwie? I tak btw to Cie raty chyba ulgowo potraktowały, jak Ci tylko do 10km ścieły zsięg, zresztą zasięg to jedno, a traking który przy takim disrupcie robi sie taki ze dreda w sigu trudno trafić to drugie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #174 dnia: Grudzień 10, 2012, 15:57:35 »
Raciarki z definicji są fitowane "pod konkretne raty" tak, żeby kompensować ich e-war i dmg. 

Shipy PvP są uniwersalne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...