Eve Online > Wsparcie techniczne
Problem z routerem.
littleozzik:
--- Cytat: SokoleOko w Listopad 07, 2012, 10:35:16 ---Gaunt, zlituj się. Rozumiem, że "zapierdziel/nauka i w ogóle mięso tam masz", ale minimum wiedzy na temat tego co się kupuje trzeba mieć. To minimum to byłoby także zapytanie tutaj.
--- Koniec cytatu ---
Sokół, nie zgodzę się z tobą. Nie znam się na samochodzie i mało mnie obchodzi dlaczego jeździ. Oczekuję fachowej naprawy i za to płacę. To jest typowo polskie podejście że trzeba znać się na wszystkim bo rodak ylko czycha abycię wychujać. W cywilizowanym kraju ten pan szukałby już nowej pracy.
SokoleOko:
Ty mówisz jak "być powinno" (i oczywiście masz rację), ja mówię "jak jest".
A ponieważ siedzę w motoryzacji to podpowiem Ci, że jeśli nie znasz się na autach to na bank zostaniesz wychujany w serwisie. Taki kraj :/
Prowe:
Niestety SokoleOko ma rację. Jeżeli nie masz minimum wiedzy w danym zakresie to masz jak w banku, że zostaniesz wyrolowany. W dzisiejszych czasach kupując nawet głupie ziemniaki na obiad muszę potrafić rozpoznać podstawowe gatunki aby nie kupić pastewnych. Jest to cholernie irytujące ale co można zrobić skoro społeczeństwo na to pozwala. Gwarantuję, że ten router trafi do innego klienta i zabawa zacznie się od nowa a nieuczciwy sprzedawca jeszcze dostanie nagrodę od szefa, że skutecznie pozbywa się złomu.
littleozzik:
Wiem że tak jest dlatego trzeba walczyć tak jak ten gość co mu linie lotnicze zmiażdżyły gitarę. Nagrał piosenkę i linie miały realny problem :) Wiem że nie każdemu się chce w woli machnąć ręką i robić na własny koszt doktorat w w danym temacie aby na przyszłość być kolejnym ekspertem, ale imo nie tędy droga. Oczywiście wiem że to wymaga zmiany mentalności, sądy jak działają wiemy, itp...
Duży ukrainiec i łamanie nóg zawsze zostaje jedną z tańszych opcji...
FITTIpalti: