Eve Online > Wsparcie techniczne

Padnięty dysk oraz ostrzeżenie

<< < (2/8) > >>

[VIDE] Herezja:
Stawiał bym, że na pogwarancyjne także. Pytanie czy dysk, który posiada Sokół to dokładnie ten dysk obarczony tą usterką fabryczną.

SokoleOko:

--- Cytat: Lt Rook w Wrzesień 14, 2012, 17:04:56 ---Seagate pokrywa 100% kosztów odzyskania danych w tym wypadku, nie wiem czy to dotyczy tylko tych na gwarancji czy pogwarancyjnych też.

--- Koniec cytatu ---

No to wybornie, ale:
- Seagate nie ma przedstawicielstwa w Polsce - do kogo się zwrócić?
- będzie cud jeśli mam jakikolwiek paragon na zakup tego dysku

Lt Rook:
Najpierw sprawdź czy to ten model który podałem wyżej.

SokoleOko:
Tak, to jest dokładnie ten model.

Lt Rook:
pokolei:

1. http://support.seagate.com/customer/pl-PL/warranty_validation.jsp?form=0

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej