Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 202926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #385 dnia: Grudzień 01, 2012, 12:39:34 »
Cytuj
ale będzie ci nieco trudniej zwłaszcza na małe elite ścierwa.
Na te małe elitarne ścierwa to ja mam 4 argumenty 800mm t2 na alcie jak są na dolocie, a jeśli dolecą to t1 pociski wsparte painterem.
Najbardziej w tej zmianie boli aż tak chamskie ścięcie zasięgu Furry które to w przypadku tengu, daje efekt irytującego tuż poza zasięgiem potrzebnym do odstrzelanie najdalej orbitujących npc (50-55km), jeśli by dziady jedne chociaż dali obiecane działanie tracking modów na rakiety to bym to skompensował dodając enchancer / TC a tak? Ruszę rigi to tank idzie się jebać, a czaszka raz że zadrutowana inaczej dwa że efekt jest mikry poniżej najdroższych kabli
Tak ? To jaki Twoim zdaniem jest "po nowemu" zasięg T1 HM ? Bo z tego co pisze Gaunt wynika że taki sam. A to nie prawda. T1 HM bez żadnych drutów i rigów będzie miał przy skillach do szybkości i czasu lotu lvl 5zasięg coś ok. 55km jeśli dobrze pamiętam.
Mowa jest o Tengu. Aktualnie na moim profilu skili (w przypadku support skili rakiet = all 5) t1 fruwają na 126km z hakiem, fury na niecałe 114, a precysiony 63 z hakiem, po patczu t1 mniej więcej jak Gaunt pisze, fury 47 z hakiem, precysiony ścięte do zasięgu fury, czyli najmniejszy naerf zasięgu z klasy HM

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #386 dnia: Grudzień 01, 2012, 12:56:35 »
Cytuj
Płacz o rakiety.

Bo szkoda low slota na TE które będzie działać z rakietami, prawda?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #387 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:03:01 »
za to strzelając z precisionów uzyska się identyczny dps, jak z odpowiedników t1, tj. jakies 500dps w wersji scourge. Na fregaty będzie aż naddto, a i do cruzów da się w koncu postrzelać. Nie wiem czy coś było zmieniane w międzyczasie, ale po ostatnim upgrade do eft HM na tengu mają zasięg: (all V bez drutów) t1/faction/auto-targeting: 94 km, t2 fury: 70,7 km, t2 precision 47,2 km. Nie wiem tylko czy zwiększenie prędkości lotu rakiet wpłynie na zasięg skuteczny, do tej pory lecąc szybko na dużej orbicie musiałem brać poprawke 5-10km na minus.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #388 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:03:22 »
Bo szkoda low slota na TE które będzie działać z rakietami, prawda?
Specjalnie dla Ciebie napiszę to drukowanymi.
NIE KURWA W TYM DODATKU NIE ROZSZERZAJĄ DZIAŁANIA TRACKING MODÓW NA RAKIETY. I CHUJ ICH WIE KIEDY I CZY TO ZROBIĄ

A tak btw to pisałem zdaje się że jestem w stanie poszerzyć fit o taki moduł jeśli by był

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #389 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:07:06 »
za to strzelając z precisionów uzyska się identyczny dps, jak z odpowiedników t1, tj. jakies 500dps w wersji scourge. Na fregaty będzie aż naddto, a i do cruzów da się w koncu postrzelać. Nie wiem czy coś było zmieniane w międzyczasie, ale po ostatnim upgrade do eft HM na tengu mają zasięg: (all V bez drutów) t1/faction/auto-targeting: 94 km, t2 fury: 70,7 km, t2 precision 47,2 km. Nie wiem tylko czy zwiększenie prędkości lotu rakiet wpłynie na zasięg skuteczny, do tej pory lecąc szybko na dużej orbicie musiałem brać poprawke 5-10km na minus.
Kesmond weź wreszcie ściągnij normalnego EFT.
A tak btw to o ile strzelanie z furry ma bardzo konkretne uzasadnienie, to bicie precysionami które mają ten sam dps co t1 pociski w cokolwiek w co t1 trafiają bez żadnego problemu i kar za rozmiary i ruch celu uważam za karygodne marnowanie isków że nie wspomnę o tym że jest upierdliwe w kontekście zapełnienia cargo które wcale takie duże nie jest

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #390 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:21:32 »
Cytuj
Heavy missile changes:
 Explosion radius increased by 12%
Tech 2 missile changes:
 Ship velocity and signature radius have been removed from all tech2 missiles
Precision missiles: increased bonus to explosion velocity, damage has been increased to match tech1 missiles
t1 już tak ładnie nie będzie trafiać, jedyną wadą precisionów jest ich wyższa cena i mniejszy zasięg, obecnie występujące wady zostaną zlikwidowane.
Będzie wybór: t1+painter lub precisiony.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #391 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:24:56 »
Ruszę rigi to tank idzie się jebać
Chyba latałem innymi Tengu :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #392 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:34:25 »
Chyba latałem innymi Tengu :)
Chyba próbujesz niezgrabnie wycofać się babola jaki palnąłeś.
t1 już tak ładnie nie będzie trafiać, jedyną wadą precisionów jest ich wyższa cena i mniejszy zasięg, obecnie występujące wady zostaną zlikwidowane.
Będzie wybór: t1+painter lub precisiony.
Obecnie do większości frejek za wyjątkiem tych najtwardszych, strzelam z fury wspartych painterem bo jest to szybsze niż przeładowanie na t1, a potem powrót na fury, jeśli nerf celności t1 nie sprawi ze nagle zaczną zachowywać się w tym temacie jak torpedy to dalej nie widzę powodu żeby cackać się na pve z precysionami, na pvp to już może być inna bajka, ale za mało latam na taki imprezy zeby sobie tym głowę zawracać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #393 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:36:15 »
Na PvP - poza waleniem w jakiegoś cepa od czego może zależeć Twoje życie - to raczej faction > precission. Z tego samego dokładnie powodu - reload zajmuje za dużo czasu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #394 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:46:09 »
Pokaż mi drugi działko medowe które wali na 120km z ponad 500dps, niezależnie od odległości. Teraz wreszcie to zmienią, no i cóż się stanie? W tengu zafitujesz rigi zasięgowe co Ci da przynajmniej 40% większy zasięg. No i dobijamy do 90km. Tank na tengu? Od kiedy raty go trafiają? Na sanctumie nie trafiało mnie nic, która misja jest cięższa? Ogólnie jak oraliśmy sygnatury to skład wyglądał tak: tengu + cokolwiek z dps'em. Bo tengu brał na klatę wszystko. LSE + invul + hard EM, cały tank.

Co zniknie? Wygodna raciarka w postaci dreja, ale to wyjdzie młodym na dobre, bo szybciej nauczą się grać w tą gre (np fitować statek, bo drej tej wiedzy nie wymagał) i nie będą robić l4 w bc.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #395 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:54:50 »
Pokaż mi drugi działko medowe które wali na 120km z ponad 500dps, niezależnie od odległości.

To jest działo:


To jest wyrzutnia rakiet:


Dlaczego rzeczy tak różne mają działać tak samo?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #396 dnia: Grudzień 01, 2012, 13:59:34 »
Mój tengulec zrobiony po taniości poskładany jest z prawie takich samych części jak wersja pvp (brak warp disruptora), w tej wersji nie jest mile widziane trzymanie na sobie 2 webów i scrambla będąc często w optimalu paru cruzów/bc, a czasem i bs-a. Bost precisionów cieszy mnie z tego powodu, że wreszcie po walnięciu tego co mnie trzyma nie będę musiał przeładowywać, żeby pozbyć się cruzów, a zamiast paintera mogę wcisnąć choćby invul-a.
Po zmianach wystarczy tylko przeładować na fury przed strzelaniem do bs-ów, tak jak teraz się to robi mając t1 w cargo.

^up  Działo ze zdjęcia strzela na mniejszy zasięg, tak szybko jak tylko obsługa daje rade ładować, choćby ciężarówkę amunicji stojącą obok. Wyrzutnia rakiet po ich wystrzeleniu w ilości 12 szt na dużą odległość będzie prawdopodobnie musiała wrócić na załadunek, bo bez ciężkiego sprzętu obok się nie obejdzie, a nawet jeśli będzie, to i tak pomiędzy kolejnymi salwami sporo czasu upłynie.
Wyrzutnie w tengu mają wszystkie zalety obu tych broni, bez ich wad i wypadało by to zmienić.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2012, 14:09:58 wysłana przez observer »

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #397 dnia: Grudzień 01, 2012, 14:27:29 »
Cytuj
The Afterburner skill has been changed to now reduce duration by 5% (as opposed to increase by 10%) and reduces capacitor usage by 10% per level.

Fajne :) Latający z AB i MWD na pewno się ucieszą  :) Gorzej, jak będzie trzeba przepalać ABka...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #398 dnia: Grudzień 01, 2012, 14:35:37 »
Chyba lepiej - zwłaszcza na frytkach (krótszy cykl = mniejsze uszkodzenia)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #399 dnia: Grudzień 01, 2012, 14:57:53 »
Dlaczego rzeczy tak różne mają działać tak samo?


Zgadnij który to drake. Działkowce mają po 2 TE i 2 moduły do dps, drake ma 2 bcu i 2 rigi do zasięgu (t1). Jak to będzie po zmianach? W dalszym ciągu na >30 będzie miał lepszy dps, ale nie będzie tak miażdżył odpowiedników. Poza tym i tak poświęcając 2 med sloty z 6 masz większy ehp niż jesteś w stanie uzyskać na pozostałych bc (fitując lr).
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #400 dnia: Grudzień 01, 2012, 15:17:16 »
To może pora żeby bc które mają sloty pod armor wreszcie zaczęły ich używać pod armor a nie pod enty dmg / nano mod? Co  przeszkadza latać hurkiem na blachach? Podobnie harbrigrem?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #401 dnia: Grudzień 01, 2012, 15:55:32 »
To samo co przeszkadza drejkowi fitować ham'y, czyli... Nic ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #402 dnia: Grudzień 01, 2012, 16:25:22 »
Pokaż mi drugi działko medowe które wali na 120km z ponad 500dps, niezależnie od odległości. Teraz wreszcie to zmienią, no i cóż się stanie?

A mnie pokaż działko które potrafi jeszcze ze dwa razy wystrzelić jak już nie ma celu.
I dla którego fretka pędząca prosto w lufę na MVD jest problemem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #403 dnia: Grudzień 01, 2012, 16:52:24 »
To samo co przeszkadza drejkowi fitować ham'y, czyli... Nic ;)
To lataj waść z dupą obciążoną ołowiem. Od dreja i tak jesteś zwiniejszy i szybszy. A dopiero potem pieprz pierdoły o tym jaki to proste jest podbijanie zasięgu broni rigami które dzięki łaskawości gejów z obecnego dev teamu są jedyną opcją regulacji zasięgu. Przez ich niedopatrzenie pewnie zresztą...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #404 dnia: Grudzień 01, 2012, 17:12:09 »
przeciez ten drej z rigami do zasiegu nadal bedzie mial tank co najmniej tak dobry a pewnie lepszy niz cala konkurencja z med broniami dalekiego zasiegu .....
Sneer Quen

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #405 dnia: Grudzień 01, 2012, 17:24:31 »
Najbardziej w tej zmianie boli aż tak chamskie ścięcie zasięgu Furry które to w przypadku tengu, daje efekt irytującego tuż poza zasięgiem potrzebnym do odstrzelanie najdalej orbitujących npc (50-55km), jeśli by dziady jedne chociaż dali obiecane działanie tracking modów na rakiety to bym to skompensował dodając enchancer / TC a tak?
Myślałem, że prop mod na tengu to standard?
przeciez ten drej z rigami do zasiegu nadal bedzie mial tank co najmniej tak dobry a pewnie lepszy niz cala konkurencja z med broniami dalekiego zasiegu .....
[Drake, draketrain]
Ballistic Control System II
Nanofiber Internal Structure II
Ballistic Control System II
Nanofiber Internal Structure II

Adaptive Invulnerability Field II
Adaptive Invulnerability Field II
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Experimental 10MN MicroWarpdrive I
J5 Prototype Warp Disruptor I

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Hydraulic Bay Thrusters I
Medium Rocket Fuel Cache Partition I
Medium Core Defense Field Extender I


Warrior II x5
390 DPS 64km
61k ehp

[Harbinger, betashit]
Tracking Enhancer II
Nanofiber Internal Structure II
Tracking Enhancer II
Nanofiber Internal Structure II
Heat Sink II
Heat Sink II

Experimental 10MN MicroWarpdrive I
Large Shield Extender II
Adaptive Invulnerability Field II
Adaptive Invulnerability Field II

Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
Heavy Beam Laser II, Aurora M
[empty high slot]

Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I

271 dps 70km 44k ehp.
Bez fitting modów drake wciąż lepszy. Gleam pominąłem, bo niby to 450dps, ale na 10km (lol).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2012, 17:33:30 wysłana przez Theronth »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #406 dnia: Grudzień 01, 2012, 17:49:48 »
To lataj waść z dupą obciążoną ołowiem. Od dreja i tak jesteś zwiniejszy i szybszy. A dopiero potem pieprz pierdoły o tym jaki to proste jest podbijanie zasięgu broni rigami które dzięki łaskawości gejów z obecnego dev teamu są jedyną opcją regulacji zasięgu. Przez ich niedopatrzenie pewnie zresztą...
http://www.youtube.com/watch?v=-pUP_PtZkXc
Lataliśmy takim setapem bez logistyków dość długo, w zasadzie wystarczą same drejki. W 4 osoby możesz atakować kilkukrotnie większe gangi, teraz wsiądź w przegiętego hurka, albo harbiego i zrób to samo :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #407 dnia: Grudzień 02, 2012, 08:49:50 »
Jeszcze tylko 2 dni do Retribution i około tygodnia do wydania patcha patchującego patcha do patcha, po którym będzie się dało normalnie logować, a może i nawet pograć \o/.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #408 dnia: Grudzień 02, 2012, 09:06:04 »
^up  Działo ze zdjęcia strzela na mniejszy zasięg, tak szybko jak tylko obsługa daje rade ładować, choćby ciężarówkę amunicji stojącą obok. Wyrzutnia rakiet po ich wystrzeleniu w ilości 12 szt na dużą odległość będzie prawdopodobnie musiała wrócić na załadunek, bo bez ciężkiego sprzętu obok się nie obejdzie, a nawet jeśli będzie, to i tak pomiędzy kolejnymi salwami sporo czasu upłynie.
Wyrzutnie w tengu mają wszystkie zalety obu tych broni, bez ich wad i wypadało by to zmienić.
Z tym że w EVE działa posiadają magazynki, tak jak zresztą dzisiejsze czołgi z automatyczną armatą.
Do tego zasięg wcale nie musi być słabszy, haubice strzelają do celu na 40+ km, podejrzewam że niekierowane pociski rakietowe ziemia ziemia (nie mówimy o balistycznych, ale o typie np. katiusza) sięgają niewiele dalej. Przewaga rakiet jest taka że w jednym czasie można ich wystrzelić więcej.
O jakiej zmianie mówisz? Bo mi wedle tych porównań wychodzi tylko jedna - w jednej salwie odpalasz wszystkie rakiety jakie masz załadowane czyli np. 7x40 sztuk i czekasz 30 sek na przeładowanie?
Na strzelanie kapitali byłoby niezłe (200 drejków i alfa mordercza) ale na skirmish i pve gorszego pomysłu byś chyba nie znalazł.

Jeszcze tylko 2 dni do Retribution i około tygodnia do wydania patcha patchującego patcha do patcha, po którym będzie się dało normalnie logować, a może i nawet pograć \o/.
Ameryki nie odkryłeś  :-X
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2012, 09:51:28 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #409 dnia: Grudzień 02, 2012, 12:14:27 »
Jeszcze tylko 2 dni do Retribution i około tygodnia do wydania patcha patchującego patcha do patcha, po którym będzie się dało normalnie logować, a może i nawet pograć \o/.

No bez przesady. Chyba z rok już nie było jakiegoś porządnego fukupu. TQ wstanie po paru godzinach i będzie OK.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #410 dnia: Grudzień 02, 2012, 14:47:32 »
Mnie nie chodziło o taki balans broni jak jest w rzeczywistości bo to nie realne, sam napisałeś jak to powinno wyglądać
Cytuj
haubice strzelają do celu na 40+ km, podejrzewam że niekierowane pociski rakietowe ziemia ziemia (nie mówimy o balistycznych, ale o typie np. katiusza) sięgają niewiele dalej.
Obecne 120km, to nie 40-60 (katiusza w zależności od wersji wyrzutni i pocisku strzela od 4km do 11,8km, ale wg. kalibru z eve to raczej light missile). Ze statków t3 każda rasa ma po 1 modelu, 3 z nich są mniej więcej porównywalne, każdy ma swoje mocniejsze i słabsze strony, tylko tengu w praktycznie każdej dziedzinie odstawał od reszty na +. To samo z BC i drake. Co z tego że mam tank armorowy i lasery do legiona wyskilowane lepiej niż shield i missile do tengu, jak w porównaniu praktycznym ten legion nie dorównuje tengu praktycznie w niczym (no dobra, fregaty bierze na salwe zanim dolecą). Jedyny minus tengu dotyczy pve, czyli bonus wyłącznie do kinetic dmg.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #411 dnia: Grudzień 03, 2012, 21:40:11 »
Jest wreszcie trailer do Retribution.
http://uk.ign.com/videos/2012/12/03/eve-online-retribution-consequences-trailer
Hmm...bereciku nie zrywa.  :-X

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #412 dnia: Grudzień 03, 2012, 21:45:09 »
jakiś taki nędzny... ludzi od trailerów też wywalili?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #413 dnia: Grudzień 03, 2012, 22:08:18 »
wszystko poszło na dusta, który failnie przez planetside 2. Tak długo go robią, że już im konkurencja wyrosła.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2012, 22:31:49 wysłana przez HammerSnake »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #414 dnia: Grudzień 03, 2012, 22:47:59 »
Nie wiem czego się spodziewaliście... sceny jak z otwarcia Szeregowca Ryana? Jest OK. Nawet lepszy od niektórych ostatnich. Krótko, na temat, fajnie skręcony. Dla mnie solidne 4+ ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #415 dnia: Grudzień 03, 2012, 23:32:00 »
Wszyscy chyba przyzwyczaili się do patetycznych monologów z poprzednich trailerów. Tutaj mamy po prostu gadkę-szmatkę :D.

A tak a propos Retribution, dziwię się, że nikt nie wpadł na pomysł, żeby na EVE-bet uruchomić zakład, czy instalacja nowego rozszerzenia obejdzie się bez zgrzytów. Czy kurs byłby aż tak oczywisty :D?

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #416 dnia: Grudzień 03, 2012, 23:55:01 »
Mi osobiście bardziej się obecny filmik podoba niż większość jakie ostatnio CCP wypuszczało. Po prostu prosta historyjka dość dobrze pokazana. Nic więcej i nic mniej niż powinno.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #417 dnia: Grudzień 04, 2012, 00:36:56 »
A tak a propos Retribution, dziwię się, że nikt nie wpadł na pomysł, żeby na EVE-bet uruchomić zakład, czy instalacja nowego rozszerzenia obejdzie się bez zgrzytów. Czy kurs byłby aż tak oczywisty :D?

Według oficjalnego planu, DT skończy się o 12.30 PL time. I raczej obstawiam, że obędzie się bez fuck-upów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #418 dnia: Grudzień 04, 2012, 08:36:52 »
Wanna bet?

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #419 dnia: Grudzień 04, 2012, 08:52:50 »
Mogę być third party zakładu  :)
Cała prawda o moim graniu...