Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #140 dnia: Październik 05, 2012, 16:21:08 »
Najbardziej durne jest to ze ta zmiana uderza przedewszystkim w npc null gdzie i tak z zarabianiem jest pod gorke. Sov ownerzy dalej beda sobie spokojnie orac anomalki nie ruszajac pupy z systemu ze stacja. W dupe dostana misjonarze dla piratow, plex runerzy, lowcy faction spawnow, belt raterzy bo oni najczesciej bywaja w sytuacjach gdzie nie ma, albo sa odcieci od friendly posa,stacji gdzie mozna sie schowac.

Ostatni raz skanowalem bojowo pol roku temu ale nawet teraz zakladajac ze wlece do systemu 5m po tym jak sie wylogowales zdarze cie 5 razy znalezc i zapie.. a jak sokol wspomnial pve jest w eve tak skonstruowane ze agro bedziesz mial przez caly czas. W pvp masz taka sytuacje tylko i wylacznie praktycznie w czasie fleet fightow i orania strukturek.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #141 dnia: Październik 05, 2012, 17:02:54 »
w null w ostatnich latach przybylo naprawde duzo stacji
npc null ...to zalezy od regionu
w venal bedzie bolec w curse prawie kazdy system ma stacje
lowcy faction spawnów naleza do tych czujnych i nie lapia agro gdzie popadnie

Sneer Quen

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #142 dnia: Październik 05, 2012, 17:03:58 »
Nagle się ten lolsek tak zaludnił? Bo jak grałem, to na autopilocie latałem.
Może dwa razy mi zestrzelili i to kestrela.

DrackUll

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #143 dnia: Październik 05, 2012, 20:04:09 »
Nagle się ten lolsek tak zaludnił? Bo jak grałem, to na autopilocie latałem.
Może dwa razy mi zestrzelili i to kestrela.


taa teraz w low na każdym gejcie kampa, a po tych zmianach ludzie będą robić zapisy i ustawiać się w kolejce żeby tylko móc pokampić nawet najbardziej zapyziały system...
jak nic trzeba będzie cynofrejkom konwoje robić....

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #144 dnia: Październik 05, 2012, 20:08:31 »
Azbuga pewnie będzie się świetnie bawil, podobnie jak ekipa z Eshur :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #145 dnia: Październik 05, 2012, 20:55:41 »
Utrzymałem BB na ficie meta 0 z charem 900k SP vs. 3 arty-maele ;)

Oczywiście, jak przyleci 50 osób to dupa, ale vs. "normalni" lowsecowi piraci - bez problemu.

Mój Falcon ma 19k shielda z najniższym resem 65%, jest neut-proof, a a carrier ma 306 sensor strenght (bo raz wdupiłem Falcona przez neuty i jamma na carrierze).

u nas w bandzie jest tak...

lecisz w systemie cyna, skaczesz na nia bez wzgledu na to co zastaniesz...
forest gump by powiedzial ze cyno jest jak pudelko czekoladek
dowarpowujesz sprawdzasz skan, czesto fregata pod stacja, czasem z asysta...
ale zdarzaja sie recony na posach i wtedy mamy "challange"
pos bije, jamuje, czasem jakies capsy...
zdarzalo sie nie raz ze trzeba bylo wstrzelic sie alfa miedzy cykle reperek i "headshot"
wiec moze nie spotkal jeszcze Twoj falcon "nie-normalnych" piratow Ty "niezaostrzony członku" :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #146 dnia: Październik 05, 2012, 21:04:25 »
Lol, Col :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #147 dnia: Październik 05, 2012, 21:09:11 »
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #148 dnia: Październik 10, 2012, 23:34:56 »
Jest już videoblog o Retribution: In development: Introducing EVE Online: Retribution

Chowajcie swoje batony!  >:D

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #149 dnia: Październik 11, 2012, 11:26:05 »
Jest już videoblog o Retribution: In development: Introducing EVE Online: Retribution

Chowajcie swoje batony!  >:D

1:37, Hnnnngggggggg

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #150 dnia: Październik 11, 2012, 12:13:26 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73448

Durna ta zmiana że aż zęby bolą  >:( Bicie piany dla bicia piany.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #151 dnia: Październik 11, 2012, 12:26:53 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73448

Durna ta zmiana że aż zęby bolą  >:( Bicie piany dla bicia piany.

Mam nadzieje ze będę mógł pozostać przy kwadratach.. Gdzie tam jest shield, gdzie armor, gdzie struktura? Po cholere zmieniać wygląd, mogliby lagi na modułach zlikwidować żeby nie było takich sytuacji gdy punkt mam na gorącym, cel zalockowany i po pół sekundzie koles odwarpowuje,bo punkt nie wszedł przez ten czas..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #152 dnia: Październik 11, 2012, 12:30:18 »
mogliby lagi na modułach zlikwidować żeby nie było takich sytuacji gdy punkt mam na gorącym, cel zalockowany i po pół sekundzie koles odwarpowuje,bo punkt nie wszedł przez ten czas..

To niestety wynika z "ticków" serwera. De facto nigdy nie zalokowałeś celu i dlatego punkt nie wskoczył, niestety UI tu oszukuje.

Ale zgoda - frustrujące jak mandat z fotoradaru :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #153 dnia: Październik 11, 2012, 12:44:01 »
Mam nadzieje ze będę mógł pozostać przy kwadratach.. Gdzie tam jest shield, gdzie armor, gdzie struktura? Po cholere zmieniać wygląd
Jak już muszą dłubac w tym co może zostać to ty koleś ma akceptowalny pomysł jak to mogłoby wyglądać. tylko po co zmieniać to co się sprawdza....
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=2030083#post2030083

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #154 dnia: Październik 11, 2012, 17:58:15 »
Kiedy mają zamiar wprowadzić ten dodatek? Grudzień czy listopad?
Charming But Irrational

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #155 dnia: Październik 11, 2012, 18:43:05 »
Kiedy mają zamiar wprowadzić ten dodatek? Grudzień czy listopad?
4 czy może 8 Grudzień, tak mi się coś kołacze po głowie.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #156 dnia: Październik 11, 2012, 18:55:07 »
Kiedy mają zamiar wprowadzić ten dodatek? Grudzień czy listopad?

zapamietasz przez skojarzenia...
EVEsołej Barbórki :D

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #157 dnia: Październik 11, 2012, 19:54:55 »

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #158 dnia: Październik 12, 2012, 11:20:15 »
I tak znajdą się idioci, którzy bounty będą nakładać dla zabawy i szpanu (wątpliwego).

Tim

  • Aqua
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 63
  • Year supply of fairy cakes
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tim Nitack
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #159 dnia: Październik 12, 2012, 12:01:00 »
Miałem nadzieję, że rzeczywiście naprawią system bounty, a tak na dobrą sprawę nic z nim nie zrobili. Może to nieco nie fair, ale póki bounty będą publiczne to nie będą spełniać swojej roli.
"You don't have to shoot a man to take away his life, Mila. You can kill without ever striking your victim or firing a weapon. All you have to do is take away his hope. Take away a man's sense of purpose in life—the rock that his ego rests upon—and that man becomes the living dead." —Otro Gariushi

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #160 dnia: Październik 12, 2012, 12:08:50 »
Bardzo dobrze, że bounty są i będą publiczne. Tyle, że po wprowadzonych zmianach bounty nabierze znaczenia i skończy się podowanie altami. A na pewno znajdą się wystarczająco kreatywni gracze, żeby zdobyć każde większe bounty w high-secu.




Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #161 dnia: Październik 12, 2012, 12:38:34 »
Jako, ze moj angielski jest troche kulawy chcialbym dopytac czy w koncu bedzie mozna komus przekazac wlasnego Kill Right'a
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #162 dnia: Październik 12, 2012, 13:17:08 »
Będzie. Można będzie też "sprzedawać" KR-y.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #163 dnia: Październik 12, 2012, 13:25:28 »
Miałem nadzieję, że rzeczywiście naprawią system bounty, a tak na dobrą sprawę nic z nim nie zrobili. Może to nieco nie fair, ale póki bounty będą publiczne to nie będą spełniać swojej roli.
Bardzo dobrze, że bounty są i będą publiczne. Tyle, że po wprowadzonych zmianach bounty nabierze znaczenia i skończy się podowanie altami. A na pewno znajdą się wystarczająco kreatywni gracze, żeby zdobyć każde większe bounty w high-secu.

Między Bogiem a prawdą, to nigdy nie stworzą takiego systemu bounty, żeby nie miał luk. Jest tak dlatego ponieważ żaden system nie oprze się ludzkiej głupocie. W tej chwili chodzi raczej o to żeby chociaż część ludzi mogła czerpać radość z bounty hunterstwa, a nie tak jak jest teraz, że 99% graczy ma w dupie ludzi z nagrodami za ich głowę. Prawdę mówiąc, co by teraz CCP nie zrobiło, to i tak kolejne rozwiązania będą miały wady i zalety. Deal with it  8).

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #164 dnia: Październik 12, 2012, 14:14:49 »
YEAH ! Pora reaktywować Guns'n'Roses :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #165 dnia: Październik 12, 2012, 16:24:49 »
A to G'n'R zajmowało się takimi rzeczami? Pamiętam, że kiedyś był taki corp czy ally ale pamięć mnie zawodzi.

LunaticMess

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #166 dnia: Październik 12, 2012, 21:35:05 »
Tak zajmowało za starych czasów........

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #167 dnia: Październik 14, 2012, 13:43:37 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73448

Durna ta zmiana że aż zęby bolą  >:( Bicie piany dla bicia piany.

to to jest bzdura taka że strach, mogli by pedały naprawić brackety na gridzie, bo mają tendencje do bycia wkurw.... znikają w najbardziej nieoczekiwanym momencie, dla najpaskudniejszego stateczku, o który akurat w tym momencie musisz się martwić czy nie podlatuje za blisko.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #168 dnia: Październik 17, 2012, 13:23:51 »
Ściągnąłem sobie EFT pod Retribution (na podstawie danych z 12 października).

Przykładowo:

Drake do robienia solo C3 (HML, 2 BCU, All V, bez dron) obecnie ma 411 DPS ze Scourge Fury. W Retribution będzie miał... 289, bo przy 31 km zasięgu Scourge Fury, trzeba będzie używać zwykłych Scourge.

W sumie, przy Heavy Missile na IV i meta 3 launcherach wychodzi 261, zatem nie warto w ogóle skillować HML T2. Na  PvE będzie się używać tylko T1, a do PvP frakcyjnych. Fury nie mają kompletnie sensu, a bez Precission można się obejść.

Dalej - flotowe Tengu, który jest jednym z moich ulubionych shipów. 5 HML, 3 BCU. Obecnie 528 DPS na 113 km (Fury). W Retribution - 426 na 94 (CN) lub 501 na (lol) 47 km. W praktyce te 501 będzie można wykorzystać tylko do bicia statycznych celi w rodzaju carrierów, a 426 w regularnej walce to za mało dla usprawiedliwienia latania shipem za 800 mil.

No, ale mamy boost HAM-ów. Tylko jak to wygląda w praktyce.

- Sacrilege -> bez zmian, fitował się i wcześniej. DPS (z braku BCU) jest tak żenująco niski, że bonus ze skilla GNP nie ma żadnego znaczenia.
 
- Cerberus -> z impem +1% da się wsadzić jeden LSE. 568 DPS i 33k EHP przy manewrowości nano-hurricane'a. Nie na żadnego powodu, żeby wybrać Cerberusa zamiast powiedzmy Vagabonda.
 
- Drake -> 63k EHP i 693 DPS. Byłoby WOW, gdyby nie 1470 m/s (z overheatem) i zasięg 15 km. Obrazowo mówiąc - dziś gównianie sfitowany drake na HML jest w stanie przepędzić HAC'a/faction cruisera/tier3 (no, poza Ishtarem czy Gilą), bo trafia go boleśnie na każdym dystansie. Jednak HAM Drake zdechnie od czegokolwiek co jest szybsze, nie da się złapać na scrambla/weba i utrzyma zasięg 15-20 km. Jakoś nie widzę FN webów (18 km) na Drejach.

- Tengu -> Nowe HAM-y da się zamontować do flotowego Tengu (fit Zsur1ama) bez problemu. 680 DPS na Rage wygląda nieźle, ale czy warto ryzykować takiego shipa na close range, skoro taki sam wynik daje Talos wart jakieś 25% ceny Tengu?

Podsumowując - HML/HAM będą tym, czym rok temu były blastery :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #169 dnia: Październik 17, 2012, 13:33:43 »
Po raz kolejny dają o sobie znać gej fani w ekipie devsów. Koleś który zarżnął frakcyjne statki gueristów przerabiając je na shildowe wersje dronkowców gejent jako chara ma geja, ten 0d nerfa rakiet też się chyba tym legitymuje. Ciekawe co upierdolą caldarim nastepne. Bonusy do resów? Bo przecież maja slniejszy shild niż reszta ras?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #170 dnia: Październik 17, 2012, 13:36:07 »
Koleś który zarżnął frakcyjne statki gueristów przerabiając je na shildowe wersje dronkowców

Zdajesz sobie sprawę, że już 3 lata jesteś "butthurt" o to? ;)

Ja tam na Gilę nie narzekam, świetny ship na solo :) Między innymi dlatego, że jest jednym z niewielu które rozrywają na strzępy Drake'a :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #171 dnia: Październik 17, 2012, 13:39:37 »
Jestem pamiętliwy. A tamtą zmianą posłali w diabły pól roku mojej gry. Jak dla noob jakim wtedy byłem to byla bolesna strata

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #172 dnia: Październik 17, 2012, 13:48:07 »
Cóż, patrząc na te zmiany, chętnie odzyskałbym ze 2 mil SP w MLO.

Dodatkowo, kończę hodować pilota tengu na sprzedaż i zastanawiam się czy za 3-4 miesiące ktoś w ogóle będzie chciał go kupić. A może od razu powinienem skillować na nim Golema?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #173 dnia: Październik 17, 2012, 14:08:36 »
Nadal porownujecie bron med/LR z DPSem close. Moje protki sa/byly warte ponad 1bil i latam/latalem nimi choc spadaly czasem. Tak samo ludzie lataja lokowkami wartymi sporo wiecej niz 800mil. Moze to nieodpowiadac wielu osobom ale bron close range ma wiekszy DPS a wszystko co bije dalej powinno miec mniejszy. I narzekanie, ze ktos nie bedzie ryzykowal close szipem za iles tam milionow nie ma tu znaczenia. Lataj tym, na co cie stac i co lubisz.
"- Drake -> 63k EHP i 693 DPS. Byłoby WOW, gdyby nie 1470 m/s (z overheatem) i zasięg 15 km. Obrazowo mówiąc - dziś gównianie sfitowany drake na HML jest w stanie przepędzić HAC'a/faction cruisera/tier3 (no, poza Ishtarem czy Gilą), bo trafia go boleśnie na każdym dystansie. Jednak HAM Drake zdechnie od czegokolwiek co jest szybsze, nie da się złapać na scrambla/weba i utrzyma zasięg 15-20 km. Jakoś nie widzę FN webów (18 km) na Drejach." - to dotyczy kazdego szipa close range wiec jaki problem?
Nadal uwazam, ze CCP robi to co powinna tylko zdecydowanie za pozno. Ludziska przyzwyczaili sie do drejow walacych z 70km z calkiem niezlym DPSem, tak samo jak Tengu stal sie uber raciarka strzelajaca do wszystkiego spoza zasiegu razenia ratow i to z dobrym DPSem. Po takim czasie za duzo osob przyzwyczailo sie do wygodnictwa i ciezko pogodzic sie, ze HML zostana przyrownane do poziomu reszty LR broni. Przy czym drake bedzie mial nadal wiekszy tank niz arty cane a jak troche zmniejszy sie tanka to wzrosnie tez zasieg. Sprawiedliwosc dziejowa bywa bolesna jednka drejowi nalezala sie poprawka.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #174 dnia: Październik 17, 2012, 14:22:52 »
Wybacz, ale 30 km ze Scourge Fury to nie jest "long range". To jest mniej niż AC Cynabal/Vagabond (close range).

Dodatkowo, nieprzypadkowo pisałem o C3, gdzie BS-y orbitują na 50+ km webując i neutując. Dron tam się nie da używać. Co pozostaje?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...