Śmietnisko > Off Topic
Fotografia - pls help ładnie :)
[VIDE] Herezja:
Troszkę Offtopa zrobię ale ... czemu ludzie zawsze polecają photoshopa?
Kiedyś zainstalowałem ten program mając już GIMP-a na kompie i ... w sumie to samo mogłem osiągnąć na Gimpie co na Photoshopie (wiem wiem jestem laikiem w tych sprawach ale ...)
ps. Photo to spora kasa a Gimp jest za darmo (choć mniej intuicyjny w sumie).
Hastrabull:
--- Cytat: Syntion w Wrzesień 25, 2011, 23:14:15 ---I pewnie każdy jeden z tych rzemieślników pstrykaczy bez polotu twierdzi ze to właśnie on działa w kierunku bardziej interesujących zdjęć. :)
I co to ma powiedzieć młodej parze laików w temacie fotografii? Że nie lubicie dźwięku migawki i podczas sesji będziecie biegać po kościele z latarkami? ;)
Poważnie? Tak to się robi teraz? Pytam z czystej ciekawości.
Retusz to nie to samo co fotomontaż. Jeżeli chciałeś tam napisać że unikacie retuszu i fotomontażu to inaczej sformułuj drugie zdanie bo w tej chwili brzmi ono jak dalszy ciąg pisania o retuszu.
--- Koniec cytatu ---
Dzięki za cenne wskazówki. Poprawiłem zgodnie z sugestiami. Co do czarno białych, do tej pory taki model się sprawdzał. Daje ludziom poczucie kontroli.
=edytka=
Tak wiedziałem co robię pisząc tutaj. Wiem, że jest tu troszkę osób, które mogą się kompetentnie wypowiedzieć (Syntion np.)
Co do foto ślubnego, to na pewno ciężki kawałek chleba ale daje sporo satysfakcji.
Hastrabull:
Kurde, jak to się człowiek uczy z dnia na dzień. Okazało się, że monitor mam źle skalibrowany i dopiero u znajomego okazało się, że niektóre zdjęcia w magente leciały ;/ taka wtopa. No ale już poprawione i kilka dodane.
Co sądzicie o takich dwóch pstrykach:
http://www.at-fotografia.pl/2011/09/08/beata-i-kamil-ceremonia-i-wesele/img_5739/
http://www.at-fotografia.pl/2011/09/03/marlena-i-piotrek-slub-i-wesele/img_2991/