A wg mnie (wg stopnia trudności w realizacji):
1. włączyć delay na local - im wyższy poziom danego systemu, tym krótszy czas delay (ze stacją powiedzmy 5 minut, bez stacji i na poziomie "0" około 30 minut)
2. zlikwidować choke pointy - wąskie gardła nie uniemożliwiają w żaden sposób zmasowanych ataków, szczególnie capsami, a utrudniają small scale pvp
3. wydzielone regiony bez stałego łącza - przejście/dostęp za pomocą sieci WHSów (wiem tworzenie choke pointów, ale w WHSie)
4. zmiana struktury zarobków - moonmining niech przypomina kopanie na paskach, w tym sensie, że każdy moon ma KAŻDY surowiec, tylko w ograniczonej ilości, właściciel POSa decyduje co mu się opłaca kopać w danym momencie, w ten sposób ogranicza się jedną zmianą monopole
5. wydłużyć odległości "w latach świetlnych" - przynajmniej pomiędzy regionami, bo w gruncie rzeczy jak na ogromną "galaktykę" to EVE stanowi jakiś popierdołek na zadupiu w jednym z mniejszych podramion i to nawet nie naszej Drogi Mlecznej, a jakiejś podrzędnej mikro galaktyki, dla przypomnienia - średnica naszej galaktyki to coś koło 100000 lat świetlnych, szerokość naszego ramienia to kilka tysiaczków.
6. podnieść poziom AI u NPCów - szczególny nacisk dałbym na dronki - z racji specyfiki dostępności surowców (alloy) i tego, że to przecież zbuntowana sztuczna inteligencja, to poziom wg mnie powinien być wyższy niż Sleepersów - w ten sposób podaż minsów znacząco by się zmieniła
7. znerfić zarobki na NPCach - zarobek na misjach ma być z opłaty za misje, a nie z bounty + loot + rigsy + nagroda z misji, chcesz zarabiać na bounty - lataj po paskach, z lootu powinien zniknąć sprzęt T1, bo ten jest możliwy do wyprodukowania z BPC/BPO, a wprowadziłbym BPC na named moduły
8. przerobić modele produkcyjne - uwspólniłbym model który jest dla T3, a minimalistycznie dla T1 wprowadziłbym komponenty