Eve Online > Dyskusje ogólne

0.0 Fix?

<< < (70/81) > >>

sc0rp:

--- Cytat: SokoleOko w Sierpień 15, 2011, 18:28:32 ---Te industrialne alt corpy będą sobie siedzieć w 0.0, bo będzie warto.

--- Koniec cytatu ---

Juz to widze chyba nie zdajesz sobie sprawy ze te korpy potrzebuja do zycia jita nawet jesli uznac ze matsy beda pod reka w co nie wierze (patrz kilka postow wyzej jakie zroznicowane matsy sa potrzebne na vage) to rynek zbytu jest stanowczo za maly aby to robic na powaznie w null.

Doom:
Problem z matsami jest taki że kilka z nich występuje prawie tylko i wyłącznie, albo wręcz wyłącznie w określonym regionie, podczas gdy potrzebne są do t2 karzdej z ras. Powinni w pierwszym ruchu zrobić relokację zasobów, albo tak zeby to było zdecydowanie bardziej zróżnicowane niż jest teraz, albo tak zeby żuzel do t2 matarskiego był w angel space, amarskiego w blood i sansha space, galente na terenie serpentów, a caldari na terenie gueristasów. Dronkowo sczyścić z moonów albo wrzucić tam jakies najpowszechniejsze ścierwo które jest przydatne do wszystkiego, ale nie da opcji ekonomicznej niezależności

Orli1983:
1.Zmniejszyc ilosc lootu z misji, dronkowa, oglolnie z npców.

2. zmniejszyć wielkość i ilość skałek na paskach w hi

3. usunąć abc ore z WH

4. sprawić by koszt mielenia, produkcji był niższy w wh i 0.0 niż w hi (najłatwiej podnieść o 10% tax z mielenia w hi i zwiększyć o 20 %  zużycie paliwa posów hi secowych ;])


Wg mnie rozsianie moonow jest dobre bo unifikacja jest nudna. Rozsianie moonów wymaga transportu, czasu, ryzyka (więcej ryzyka dla prodcentow to wiekszy fun :P) no i w jita robi sie przyjemnie zakupy:P po co sa frachty i jfy? by wozić to wszystko w te i  tamtą , najlepiej na autopilocie .



--- Cytat: Dark Flonoe w Sierpień 15, 2011, 17:52:38 ---
A teraz wisienka na torcie jesli kupic materialy na jita (wg. eve market) i zbudowac vage to same minsy kosztowac beda okolo 421 958 779.26 ISK a obecnie na jita vaga kosztuje okolo 136 594 999.00 ISK.
Wiec aby umozliwic produkcje vagi od zera na jednym posie i aby to nie bylo teoretyczne (bo teoretycznie mozna i teraz)  to albo uproszcza produkcje do poziomu produkcji w wow albo wywroca cala produkcje t2 do gory nogami a w tym i market.
Osobiscie mam nadzieje ze nigdy.

--- Koniec cytatu ---

Dokładnie. wiadomo ze niektórzy sprzedaja taniej statki  niz wartosc minsów ale to tak samo jak ci którzy kampia godzine gejta by zabic shipa za 2 mil isk gdzie w tym czasie mogli by zarobic x razy tyle . TO jest gra kazdy robi to co lubi i ma swoj rachunek oplacalnośći. 

A oplacalnosc powinna byc rożna w róznych miejscach wszechświata . Dlatego zmiana w zużyciu paliwa do posów jest dobra :P

 

Tloluvin:

--- Cytat: Orli1983 w Sierpień 16, 2011, 08:31:57 ---3. usunąć abc ore z WH
--- Koniec cytatu ---
Tak z ciekawosci zapytam
Dlaczego?


--- Cytat: Orli1983 w Sierpień 16, 2011, 08:31:57 ---więcej ryzyka dla prodcentow to wiekszy fun :P
--- Koniec cytatu ---
Ciekawa teoria
Teraz sie zastanawiam czy skoro dla mnie jako producenta zmiana poziomu ryzyka nie wplywa w jakikolwiek sposob na fun, a co najwyzej na cene tego co sprzedaje w taki sam sposob jak np zmiana ceny tryta to ja jestem dziwny czy teoria jest z konca plecow  >:D

Jonas:
Ciekawe te kalkulacje, ale z lekka z dupy. Kupując materiały bezpośrednio w Jita do produkcji vagasa, taki statek kosztuje około 120m na chwilę obecną - przy założeniu zakupu gotowych complex materiałów. Kupując raw moon matsy i robiąc z nich reakcje koszt budowy vagas to około 80m. Ciekawi mnie skąd wyczarowałeś te 400 baniek, bo to lol.
A zmiany w 0.0 się przydadzą, ale ten devblog to takie jedno wielkie masło maślane o planach Soon(TM) za 5 lat. Jak zobaczę devbloga o zmianach, które mają wejść następnym patchem, i będę mógł rzucić na to okiem na SiSi, to wtedy jakakolwiek dyskusja będzie miała sens.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej