Eve Online > Patche i dodatki
Zmiany w anomaliach
magni:
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---gdybym miał cokolwiek do powiedzenia w sprawie zmian w null obciąłbym jump frachty, jump bridge i anomalki - za to zwiększyłbym kasę z ratów na paskach ze dwa razy ale w zmian każdy rat by zakładał punkta. i od razu by się zrobiło dynamiczniej, boty by stały się nieopłacalne, roamujace gangi by miały co robić a statki frakcyjne zamiast core floty stalyby sie luksusowym dodatkiem. nie byłoby lepiej?
--- Koniec cytatu ---
Azbuga zejdz na ziemie, gdyby wprowadzili takie zmiany jak proponujesz to null sec bylby pustka a wszyscy by zarabiali na misjach w empire,
roamujacych gangow by nie bylo bo nie byloby po co roamowac, a boty by robily misje
Gaavrin:
Po pierwsze wprowadzenie upgradów nie spowodowało skupiania się w pojedyńczych systemach, tylko mocno zwiększyło ilość ludzi mieszkających w 0.0, zwłaszcza rentiersów.
Teraz, jak w najlepszych systemch będzie po 10 dobrych anomek, to dopiero ludzie zaczną sie gnieździć w kilku systemach.
SokoleOko:
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---przed pojawieniem się nowego systemu upgradowania anomalek praktycznie nie bylo i ludzie farmili głównie na paskach. wprowadzenie tej zmiany było wielkim boostem null seca bo system zamiast utrzymać 2-3 raterów na paskach mógł pomieścić kilka razy więcej ludzi. skutkiem było gromadzenie się w pojedynczych systemach.
--- Koniec cytatu ---
Raczej przyciągnięcie sporej liczby ludzi do 0.0
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---wprowadzenie jump bridgy spowodowało że właściwie nie opłaca się nikomu polować na trasach przelotowych a jedynie na wlotach do null takich jak hed. reszta null jeszcze bardziej pusta niż do tej pory.
--- Koniec cytatu ---
To czy teren jest zaludniony czy nie zależy od tego, czy jest wojna czy jej nie ma. Południe jest teraz spustoszone konfliktem, który trwał pół roku. Ale w Scalding/Wicked masz mniej więcej 1/3 systemów z upgrade'ami i tam tętni życie. Zobacz sobie na dotlanie NPC kille - tam gdzie jest ich dużo, są upgrade'y.
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---jump frachty i jump bridge uprościły logistykę na tyle że nikomu nie opłaca się robić konwojów z hi seca do null w inny sposób.
--- Koniec cytatu ---
Ale to nic nowego, bo taki stan jest od lat.
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---ubezpieczenia capital shipów i łatwość farmienia isków powodują że powerblocki mają obecnie floty tytanów i supercapitali wykluczające inne statki z poważniejszych walk i czyniące systemy z cynojamerem nie opłacalne do zdobycia.
--- Koniec cytatu ---
Capitale można było ubezpieczać wcześniej, ubezpieczanie supercapsów pozostało nieopłacalne. Nie jest prawdą, że subcapitale nie istnieją - jak najbardziej, tylko pełnią rolę supportu. Cynojammer jest do zabicia konwencjonalną flotą. Co więcej, ponieważ od Dominion cynojammer kosztuje słono, systemów jammowanych jest mniej. Między innymi dlatego po Dominion padło Providence.
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---kasy też jest tyle że jeśli nie capsle to blobik macharieli nie jest niczym dziwnym czy niespotykanym.
--- Koniec cytatu ---
W 0.0 zaczęło się WRESZCIE zarabiać więcej niż na L4 w Empire - to chyba dobrze?
To że widzisz więcej faction shipów wynika z faktu, że po zmianach są one lepsze i warte latania.
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---wydaje mi się że null sec stał się miejscem odpowiednim do okładania się flotami capsli i to się będzie pogłębiać.
--- Koniec cytatu ---
Jeśli chodzi o wielki sov warfare - tak. Ale jest bardzo dużo miejsca dla skirmishy.
--- Cytat: Azbuga w Marzec 29, 2011, 13:23:31 ---gdybym miał cokolwiek do powiedzenia w sprawie zmian w null obciąłbym jump frachty, jump bridge i anomalki - za to zwiększyłbym kasę z ratów na paskach ze dwa razy ale w zmian każdy rat by zakładał punkta. i od razu by się zrobiło dynamiczniej, boty by stały się nieopłacalne, roamujace gangi by miały co robić a statki frakcyjne zamiast core floty stalyby sie luksusowym dodatkiem. nie byłoby lepiej?
--- Koniec cytatu ---
Wytłuszczonego fragmentu nie rozumiem - co jest złego w faction shipach? Weź poprawkę, że staniały podstawe shipy flotowe - kiedyś latało się BS-ami, dziś lata się tanimi jak barszcz Drejami.
Gdyby "wywalenie JF-ów i JB" automagicznie spowodowało, że alianse staną się samowystarczalne gospodarczo, przez co rozumiem że wszystko co potrzebują produkowałyby u siebie - powiedziałbym TAK TAK TAK.
Ale efekt byłby taki, że 0.0 wyludniłoby się, bo ludzie przyzwyczaili się do zakupów w Jita i dostaw "door-to-door". Logistyka w 0.0 jest banalna nawet z mojego punktu widzenia. W piątek wieczorem kupuję item w Jita, przez noc jakiś Amerykanin przewozi mi go za 1 mln ISK (płacąc 1B collaterala!!!) do innego hubu, skąd towar zabiera korpowy JF i w sobotę ok. DT mam item w swoim hangarze w "dzikim" Curse. Chciałbym w takim tempie w realu dostawać rzeczy kupione na Allegro :P
Natomiast może warto pomyśleć o jakimś ograniczeniu JB na zasadzie "jeden w systemie", "dwa w konstelacji" po to, żeby wymusić trochę latania gate-to-gate. Tylko trzeba pamiętać o tym, że duże alianse mają tytki i będą je wykorzystywać do przerzucania frachtowców obchodząc takie ograniczenie.
Larving:
Mi w jump bridge przeszkadza głównie to, że w dobrze rozwiniętych regionach strasznie zmniejszają ruch na gate, przez co małe flotki mają bardzo duże problemy coś upolować. Upierdliwe jest też to, że bardzo łątwo dzieki nim zablobować wrogi gang. Z chęcią bym zobaczył zmiane jump bridge, aby były stawiane jako samodzielna struktura na moonie a nie dodatek do posa. Przez to ciągle ułatwiały by szybki transport ale nie gwarantowały nietykalności tak jak teraz. Natomiast jeśli chodzi o jump frachty uważam, że nie powinno się z nimi nic robić. Mogą ich używać zarówno "mali" jak i power bloki i bardzo ułatwiają życie w 0.0.
sneer:
no
Jb jako osobna struktura wiszaca na celestialu a nie na posie to akurat jest koncepcja warta uwagi
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej