Eve Online > Dyskusje ogólne

Boty

<< < (16/28) > >>

Ellaine:
Problem z botami kopiącymi jest taki że wkurzają ludzi kopiących normalnie. Trudno powiedzieć ile minerałów pochodzi z misji w highsec bo z jednej strony robi je mnóstwo ludzi a z drugiej - większość robi je w Caldari gdzie loot jest dość słaby mineralnie (pod innymi względami też nie najlepszy).

Moim skromnym zdaniem górnictwo powinno być zautomatyzowane z defaultu kosztem ryzyka straty. Widzę to tak:

1. Stawiasz na pasku w low lub 0.0 "bazę górniczą" i konfigurujesz ją.
2. Baza kopie z maksymalną wydajnością około 1/2 hulka.
3. Po wybranym okresie czasu zbierasz urobek.

Taka baza opierałaby się na skillach górniczych. Dzięki temu postaci które wyskillowały tego hulka i inny syf i od lat żałują że zmarnowali skillpointy bo w tengu zarabiają lepiej i prościej - miałyby radochę.

Taka baza mogłaby mieć różne pikne upgrady w ramach jakiegoś limitu CPU
*wydajność laserów,
*zasięg laserów (jako anchorowany obiekt obejmowałaby wtedy więcej skałek),
*bardzo słaba obrona,
*tank,
*wbudowaną kompresję,
*wbudowany refining (15% do 25% wydajności).
*większe magazyny

Cała zabawka w minimalnej opcji kosztowałaby kilkadziesiąt a w full opcji kilkaset milionów. Gracz zawsze stałby przed dylematem: czy minimalizować koszt czy maksymalizować obronę czy wydobycie.

Taka baza górnicza dawałaby radość górnikom bo dostawaliby to co lubią - minerały, lasery ryjące skałę i możliwość optymalizowania sobie wydobycia na godzinę o kolejne pół procenta.

Ci sami górnicy mogliby sobie w tym czasie polecieć na pvp albo klepać raty zależnie od gustu.

Uroda tego rozwiązanie polega na tym że roamujące gangi wpadające do systemu w którym wszyscy dokują i mają wszystko w tyle mają alternatywny cel do rozwalenia - stacje górnicze. Mogą tym wkurzyć tubylców i zyskać jakąś walkę albo przynajmniej mogą sobie do czegoś postrzelać i wywieźć jakieś cenne graty (po wybuchnięciu stacja powinna dropić ileś % swoich części w postaci itemków o przyzwoitych wielkościach np 20m).

+ więcej powodów do wstawania do obrony zamiast siedzieć w stacji - większe szanse na bitki
+ więcej powodów do latania do sąsiadów na mordobicie
+ górnicy mogą wykorzystać swoje skille mimo że ratting opłaca się normalnie bardziej
+ sojusze z dobrą obroną i reputacją, do których ludzie boją się latać lub umierają - ciągną bez wysiłku dodatkowe zyski bez nudy na paskach
+ macro minerzy tracą na znaczeniu.

silvia:
Boty mozna poznac po tym iz sa bardzo specyficzne - np. kopia zawsze w tych samych godzinach, lub naprawde dlugich okresach czasowych.

@albi up: beznadzieja. Kolejne zrodlo isk "afk". w highsecu nie ma czegos takiego jak "roamujace" gangi.

gregor40:
1) Nie widziałem profesjonalnego bota do EvE nigdy od strony bebchów
2) Napisanie prostego bota do EvE działającego na zasadzie OCR i analizy obrazu jest trywialne . Zrobienie czegoś do ostrzegania np o zmianie locala to jest max 8h roboty.
3) Podejrzewam, że większość botów do eve działa nie na zasadzie OCR i analizy obrazu tylko raczej na zasadzie reverse engeneering UI (bazuje na pythone, więc nie jest to rocket science)
4) Walka z botami - ja to widzę tak - UI powinien mieć możliwość wysyłania danych o akcjach gracza na serwer. Sądzę, że rodzajów botów jest na tyle mało że spokojnie da się zrobić model statystyczny dla makr który będzie znacząco różny od modelu zachowania usera. Taka dyskryminacja powinna wystarczyć nie tyle dla decyzji o zbanowaniu, ale o kontroli GMa. Weźcie pod uwagę, że nie chodzi o złapanie DOKŁADNIE WSZYSTKICH macro-minerów i macro-ratterów, a jedynie znacznej liczby. Podrzucę temat znajomemu, bo jest naukowo ciekawy.

Doom:

--- Cytat: mystiq w Październik 13, 2010, 21:30:17 ---Boty mozna poznac po tym iz sa bardzo specyficzne - np. kopia zawsze w tych samych godzinach, lub naprawde dlugich okresach czasowych.

@albi up: beznadzieja. Kolejne zrodlo isk "afk". w highsecu nie ma czegos takiego jak "roamujace" gangi.

--- Koniec cytatu ---
Ale przeczytałeś że albi pisał o low i null, oraz anchoringu który w high jest bardzo ograniczony?

amra:

--- Cytat: Gregor PL w Październik 13, 2010, 21:35:30 ---1) Nie widziałem profesjonalnego bota do EvE nigdy od strony bebchów
2) Napisanie prostego bota do EvE działającego na zasadzie OCR i analizy obrazu jest trywialne . Zrobienie czegoś do ostrzegania np o zmianie locala to jest max 8h roboty.

--- Koniec cytatu ---
Analizowalem 2 najlepsze dla koparek, autorzy spedzili mnostwo czasu na reverse engeneering, i kod bota nie analaizowal zadnych obrazkow, nie wiem z kad legendy analizowania obrazu ;)
i naprade ciezko mi sobie wyobrazy s/w ktory by to robil na tyle sprawnie aby dzialc.
np. Boty ratterskie juz nie dzialaja, ccp usunelo z codu zapis do loga  o nowym pilocie w systemie. ;)
Z gorniczymi nie maja zadnej mozliowsci nic zrobic, bo zmiany wymagal by przerobek w ms windows, a nie w kliencie gry.
btw jak to jest 8h roboty to ja poprosze jednego ;)
 


--- Cytat: Gregor PL w Październik 13, 2010, 21:35:30 ---3) Podejrzewam, że większość botów do eve działa nie na zasadzie OCR i analizy obrazu tylko raczej na zasadzie reverse engeneering UI (bazuje na pythone, więc nie jest to rocket science)
4) Walka z botami - ja to widzę tak - UI powinien mieć możliwość wysyłania danych o akcjach gracza na serwer. Sądzę, że rodzajów botów jest na tyle mało że spokojnie da się zrobić model statystyczny dla makr który będzie znacząco różny od modelu zachowania usera. Taka dyskryminacja powinna wystarczyć nie tyle dla decyzji o zbanowaniu, ale o kontroli GMa. Weźcie pod uwagę, że nie chodzi o złapanie DOKŁADNIE WSZYSTKICH macro-minerów i macro-ratterów, a jedynie znacznej liczby. Podrzucę temat znajomemu, bo jest naukowo ciekawy.

--- Koniec cytatu ---

Nie wiesz jak dzialaja boty profesjonalne, bladzisz w mgle, zdobadz sobie jednego i sprawdz.
Podpowiem cie trochu: windows post message :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej