Informacje > Ogłoszenia

Najnowsze informacje o DUST 514

<< < (6/8) > >>

Ellaine:

--- Cytat: SokoleOko w Wrzesień 28, 2010, 14:11:42 ---Spójrzmy prawdzie w oczy - z punktu widzenia dzisiejszego PC-ta (DX10), to XBOX/PS3 są totalnym shitem. Już teraz widzę w recenzjach gier konsolowych teksty typu "czasem liczba klatek spada poniżej 20"... przecież to jest po prostu niegrywalne.
--- Koniec cytatu ---
Jeśli to jest poniżej 20 na minutę to rzeczywiście, klatka animacji raz na 3 sekundy to niezbyt płynnie. Jeśli na sekundę - człowiek zauważa do 30 klatek na sekundę, dalej to już sobie tylko fantazjują że widzą różnice żeby zracjonalizować wydatek na kartę graficzną przekraczający poszt pizzy (co się nigdy nie powinno zdarzyć).

SokoleOko:

--- Cytat: HammerSnake w Wrzesień 28, 2010, 14:56:17 ---
Swoją drogą za ile zł trzeba mieć kartę graficzną obecnie ,żeby mieć w grze maksymalne ustawienia graficzne i do tego płynną grę w najbardziej wymagających tytułach?Nie raz się czyta ,że faceci z redakcji pc musieli zmienić ustawienia na medium,bo nie dało się grać  i już tak pięknie nie było  ;).


--- Koniec cytatu ---

Hmm.... we wrześniu 2006 złożyłem bezkompromisowego PC-ta, od tamtej pory w pod koniec 2007 kupiłem kartę 8800GTX i dobiłem do 4 GB RAM. Nie ma gry, która nie poszłaby w 1680x1050 na full trzymając 60+ FPS. Ostatnio np. F1 2010.

Oczywiście, kosztuje to więcej niż konsola (sama grafika warta była 2k w momencie zakupu, teraz z 400-500 zł), ale nie powiesz, że tańsze = lepsze? To samo F1 2010 na Xboxa wygląda fatalnie.

Cóż, jestem skrzywionym fanboy'em PC i konsoli w życiu nie kupię.


--- Cytat: Albi w Wrzesień 28, 2010, 15:27:19 ---Jeśli to jest poniżej 20 na minutę to rzeczywiście, klatka animacji raz na 3 sekundy to niezbyt płynnie. Jeśli na sekundę - człowiek zauważa do 30 klatek na sekundę, dalej to już sobie tylko fantazjują że widzą różnice żeby zracjonalizować wydatek na kartę graficzną przekraczający poszt pizzy (co się nigdy nie powinno zdarzyć).

--- Koniec cytatu ---

Mówimy o klatkach na sekundę.

W odbiorze gracza wygląda to następująco:
60+ => więcej niż wynosi częstotliwość odświeżania monitora LCD, czyli ultrapłynnie
35-50 -> bardzo dobrze
20-25 -> zauważalne przycięcia, zwłaszcza przy zmianach kąta widzenia
15-20 -> nie da się grać w gry wymagające połączenia precyzji i zręczności (np. samochodówki czy FPS-y)
poniżej 15 -> "prezentacja powerpointa"

Ellaine:
Bajeczki. Zrób sobie animację z kartek - bierzesz zeszyt, rysujesz na kolejnych 20 kartkach kolejne klatki animacji i potem szybko przewijasz kolejne kartki. To jest około 5 FPS a już jest całkiem niezłe wrażenie ruchu.

KiFuso:

--- Cytat: SokoleOko w Wrzesień 28, 2010, 16:04:07 ---
Mówimy o klatkach na sekundę.

W odbiorze gracza wygląda to następująco:
60+ => więcej niż wynosi częstotliwość odświeżania monitora LCD, czyli ultrapłynnie
35-50 -> bardzo dobrze
20-25 -> zauważalne przycięcia, zwłaszcza przy zmianach kąta widzenia
15-20 -> nie da się grać w gry wymagające połączenia precyzji i zręczności (np. samochodówki czy FPS-y)
poniżej 15 -> "prezentacja powerpointa"

--- Koniec cytatu ---

Wszystko zależy od silnika gry. Z tego co pamiętam silnik Frostbite 1.5 (na których chodzi BC2 i multi nowego MoH) jest w 100% grywany i zachowuje wszystkie swoje właściwości do 25 FPS czy jakoś tak.  Większość samochodówek zachowuje swoje wszystkie właściwości przy ~20FPS - nawet nie kapniesz się, że masz tyle klatek.

Coraz więcej nowych gier jest lepiej zoptymalizowana co za tym idzie, więcej ugramy na niższym FPSie.

Doom:
Eve też należyy do gier które ładnie sobie radzą na niskich fps

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej