Forum Gry > Inne gry

CCP World of Darknes

(1/6) > >>

Oxylan:
Nie jest to o EvE, ale skoro topic ma tytuł jaki ma, to wrzucam link prowadzący do info + trailer na temat nowego mmo CCP World of Darknes, i ponoć oficjalnej zapowiedzi gry.

http://www.massively.com/2010/09/24/world-of-darkness-confirmed-based-on-vampire-the-masquerade/#continued

Topic na eve-o

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1389573

Doom:
Wydaje mi sie  że ktoś już w offtopicu zaczynał temat o tym projekcie ccp..

Xarthias:
Jest trochę info o tym projekcie, nieco nowych rzeczy itp. Najważniejsze:
--- Cytuj ---Release: Q1 - 2012
--- Koniec cytatu ---
http://www.gamergaia.com/pc/games/pc/preview/world-of-darkness-online.html


--- Cytuj ---Another good news is that CCP people planning on applying a permanent death to the gameplay system.
--- Koniec cytatu ---

Doom:
Dla kogo dobre wiadomości dla tego dobre >:(

Xarthias:
Relase 2012 można już włożyć między bajki, w tej chwili jest to bliżej nieokreślone 2013-2014.
Za to kilka nowych (mniej więcej potwierdzonych, co nie oznacza, że nie mogą się zmienić) faktów dotyczących gry:


--- Cytuj ---# One world server, no instancing
 # Everyone starts as a mortal, and will be able to choose to become a kindred (or not!) (Incredible!)
 # There will be final death for both mortals and kindred (Awesome!)
 # General “metaplot” that develops over time but “main metaplots will be left for the players to drive forward”
 # Game world will change over time (including dynamic NPC/world events), so real in-game consequences for player actions
 # Eve Incarna is considered “a prototype”, WoD engine will be much more advanced
 # There will be more than one city
 # No day/night cycle, only night (Only bad news)
 # Humanity is a stat in the game, so you can loose it and once it gets too low others can attack you
 # Players will have havens
 # Players can get higher in hierarchy “without killing a single thing, all done via networking, politics and friendships”
 # “Only kindred on release of game, no were’s, mages, etc.” (The latter may be there as NPCs though)
 # “Character names over the avatars head by default turned off, but can be turned on”
 # Access some portions of the game through a browser
--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej