Eve Online > Dyskusje ogólne
Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
silvia:
--- Cytat: SokoleOko w Październik 22, 2010, 13:10:58 ---To tylko pokazuje, że trzeba się brać za modele, bo za dużo shipów wygląda po prostu tragicznie. Nawet Vagabond jest po prostu ohydny i pikseloza z niego wyłazi.
--- Koniec cytatu ---
Zwieksz detale :P
Choc racja... przydalo by sie odswierzenie gry. Pamietam jak wychodzila vista, to ccp zapuscilo plote, iz eve bedzie obslugiwac dx10 ;D
--- Cytat: dormio ---Zatem ile czasu może pochłaniać przygotowanie jednego modelu zakładając, że bryła pozostaje ta sama dla każdego wariantu, a zmienia się jedynie malowanie (i.e. warianty scorpia) ?
--- Koniec cytatu ---
Kilka godzin wliczajac caly design malowania.
--- Cytat: doom ---Tak jest jedynie z wariantami faction, state itp, w przypadku wersji t2 shipa w większości modeli są pewne róznice
--- Koniec cytatu ---
Taa... vagas ma kilka wiecej kolcy niz stabber >_>
--- Cytat: sokoleoko ---Podobno robienie od zera nowego modelu zajmuje 6 miesięcy.
Niemniej, update samych tekstur nie powinien być aż tak trudny.
--- Koniec cytatu ---
Zaprojektowanie F1, teamowi 800 osob (mowimy tutaj o nowym modelu wliczajac bryle, ospojlerowanie, i komponenty zawieszenia, silnika etc, etc...) zajmuje tyle czasu >_>
Zaprojektowanie normalnego samochod w normalnych warunkach zajmuje mniej niz 4 lata.
--- Cytat: pol kent --- żeby Pan zrobił model w 3D - tak jak trzeba do wykorzystania w EVE
--- Koniec cytatu ---
Wystarczy bryle zrobic w programie graficznym i potem teksturke. nie potrzebna niczego specjalnego.
--- Cytat: pol kent ---Albo jak ktoś to napisał wszyscy robią Incarnę czy inne WoD licząc, ze stamtąd będzie rzeka kasiory.
--- Koniec cytatu ---
I sie przejada... fps na xboxa = halo.
Gregorius:
--- Cytat: NeX w Październik 22, 2010, 22:25:04 ---Klasyczny desingn zwracał uwagę swoimi efektami i obiektami. Nieproszone zmiany w tychże efektach graficznych np vampiry i neuty, które nastąpiły po upgradzie, oraz nie lepsze zmiany na statkach Gallente sprawiają wrażenie, że przygotował je ktoś, kto po prostu w EVE nie gra. Samą rozdziałką tekstur i wielobokami grafy 3D się nie robi, a silnik EVE ma potencjał aby świetnie się prezentować bez żałosnego, konsolowego kamuflażu "Bloom".
--- Koniec cytatu ---
np. huginn trzepoczący "skrzydelkami", lampy na viatorze etc. Ech... fajne to było ;)
@topic : w istocie, model przy zgranej ekipie nie powstaje wcale długo. Podejrzewam, że nawet okodowanei jego zachowań etc. nie trwa długo (bo programiści do tego czasu stworzyli sobie jakiś framework itp.) Po prostu 'zarząd każe inaczej' - i pewnie dlatego nie doświadczymy shipka laureata ingame ;/ (chyba, że wybiorą Jove i tyle, bo wszak Jove nadal w izolacji.. lol)
Colonel:
ze starych smieci tesknie za wygladem promienia i brzmieniem disruptora... :(
Khobba:
efekt cyno
Gregorius:
--- Cytat: Khobba w Październik 23, 2010, 12:57:07 ---efekt cyno
--- Koniec cytatu ---
this!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej