Forum Gry > Inne gry

Dust 514

<< < (48/80) > >>

Filip Bonn:
Nosum Hseebnrido poniekąd się z Tobą zgodzę, natomiast jak napisał kolega wyżej beta to raczej zawsze jest już finalna wersja grafiki, zresztą jak dla mnie jest ona całkiem spoko ale bardzo działają mnie na nerwy doczytujące się textury - mam nadzieję że kiedyś to poprawią  :-*

Co do społeczności to chodziło mnie o to ,że cała ta otoczka istnieje dzięki PCetom , no bo ciężko pisać programy albo choćby posty z PS3. Więc owszem , coś się dzieje ale dzięki PC. Oczywiście mógłbym tutaj jeszcze dodać że wyszukiwarka corpo w DUST leży i kwiczy a na chat'ach mało kto pisze ale pewnie zaraz bym usłyszał że to dopiero beta i siedzę na złych chat'ach i nie mam head set.
A w ogóle to najlepiej napisać ,że druga osoba jest niedzielnym graczem i nie ma sensu kontrargumentować  :-*

Nosum Hseebnrido:

--- Cytat: mapryl w Marzec 13, 2013, 10:32:50 ---Nosum Hseebnrido poniekąd się z Tobą zgodzę, natomiast jak napisał kolega wyżej beta to raczej zawsze jest już finalna wersja grafiki, zresztą jak dla mnie jest ona całkiem spoko ale bardzo działają mnie na nerwy doczytujące się textury - mam nadzieję że kiedyś to poprawią  :-*

Co do społeczności to chodziło mnie o to ,że cała ta otoczka istnieje dzięki PCetom , no bo ciężko pisać programy albo choćby posty z PS3. Więc owszem , coś się dzieje ale dzięki PC. Oczywiście mógłbym tutaj jeszcze dodać że wyszukiwarka corpo w DUST leży i kwiczy a na chat'ach mało kto pisze ale pewnie zaraz bym usłyszał że to dopiero beta i siedzę na złych chat'ach i nie mam head set.
A w ogóle to najlepiej napisać ,że druga osoba jest niedzielnym graczem i nie ma sensu kontrargumentować  :-*

--- Koniec cytatu ---
ha, ha, ha :P W żadnym wypadku nie chciałem Ci dopiec tym niedzielnym graczem - przepraszam jeśli dopiekłem ;). Grając rzadziej wiele ważnych rzeczy przechodzi bokiem, kompletnie nie zauważonych. Ja sam teraz nie gram codziennie, a jeżeli jeszcze do tego nie włączę internetu raz na 2-3 dni to łatwo mogę przegapić jakiś limitowany-czasem event in-game.

Kolega powyżej wycofał się z tego co napisał ;) i nie bez powodu. Wyobraź sobie że jako wydawca gry dysponujesz ograniczonymi zasobami ludzkimi, a to przekłada się na ilość pracy jaką możesz wykonać w wąskim okresie czasu. Rdzeń gry nad którą pracujesz wymaga jeszcze wiele pracy, balans broni leży pod znakiem zapytanie, chciałbyś zwiększyć ilość otwartych slotów na corpowe mecze, ale tym samym balansujesz ze stabilnością gry. Mógłbyś wprowadzić premierową grafikę dużo wcześnie, ale po pierwsze to spowolniłoby pracę nad innymi znacznie bardziej ważniejszymi rzeczami, a po drugie w dniu rzeczywistej premiery ta grafika byłaby już przestarzała.
To bardzo dobrze że uważasz obecną grafikę za spoko, bo już niedługo będzie jeszcze zajebistsza - taka na poziomie tego co już oferuje rynek. W przeciągu ostatnich miesięcy mieliśmy okazje zobaczyć jak grafika jest stopniowo wprowadzana, światła, refleksy itd. obecnie graficy CCP finalizują swoje pracę nad tym ostatnim "modułem", który na prawdę dużo zmieni.
Ludzie przywykli do "bety" EA i tego co ma do zaoferowania swoim przyszłym klientom - umieściłem cudzysłów nie bez powodu - wbrew wszelkim przesłanką, taka tygodniowa lub dwutygodniowa "beta", poprzedzająca premierę gry o może miesiąc, betą nie jest.
Prawda jest taka, że nad danym produktem miesiącami pracował wewnętrzny-sztab beta testerów danej firmy, zakończył swoje prace, firma przeszła do etapu publikacji - to oznacza że w kodzie gry nie są już wprowadzane zmiany. Przeciętnemu "beta-testerowi" EA wydaje się że ma zajebisty wkład w rozwój danej gry - w rzeczywistości kiedy on produkuje się nad znalezieniem bugów, w innym miejscu na planecie, w jakiejś fabryce, ktoś zajmuje się foliowanie pudełek z grą i pakowanie ich do kartonów, a programiści EA piją kawę w staff-roomie po zhotfixowaniu tego co taki "beta-tester" mógłby znaleźć.
 Tygodniowa beta to chwyt marketingowy - demo pełnej wersji gry. 

Masz racje, PS3 nie jest idealny i nie da się na nim robić wszystkiego, a już na pewno pisać programów.
Przeglądanie i odpisywanie na posty jest ok jeśli ma się klawiaturę. Serfowanie po youtube też jest całkiem proste(możesz nawet ściągnąć specjalną aplikacje, która Ci to ułatwia). Jak wygląda Facebook i Twitter to jeszcze nie wiem. Faktem jest że PS3 nie jest idealny.
Pamiętam że w czasach kiedy w grze jeszcze nie było komunikacji głosowej, znajomi korzystali z i iphon'ów - rozmaiwali przez skype, lub za pomocą laptopów lub innych i-cośów przez C3.
Z tego co się orientuje PS3 ma wbudowaną opcje komunikacji głosowej, ale nie działa to fajnie i nie słyszałem o tym dobrego słowa. W PS4 ten system będzie bardziej rozwinięty.

Odnośnie wyszukiwarki corpowej - pamiętam że już dwa lata temu można było zaciągnąć się do dustowej corporacji, pomimo że gra jeszcze nie istniała, to już byli ludzie którzy prowadzili nabór do "corporacji". To nawet trochę zabawne  ;D bo Ci ludzie nie grali jeszcze nawet w EVE.
Ale abstrahując od tego.. w związku z tym że dust jest połączony z eve, większość kanałów rekrutacyjnych niestety również jest połączonych - niestety, bo jeszcze nie widać w tym błogosławieństwa CCP, a co za tym idzie takiego np. dotlan'da. Na oficjalnym forum dust514 jest katalog w którym znajdują się corporacyje topicki - każdy CEO może taki topick założyć, wygląda to trochę jak tu na centrali, ale niestety widać w tym jeszcze nieład np. niema ogólnej listy ze wszystkimi dustowymi-corporacjami(to nie jest niezbędne do znalezienia sobie corpa w duscie, le fajnie było by coś takiego zobaczyć).
To link: https://forums.dust514.com/default.aspx?g=topics&f=855

Właaaaaaaa, straszny blok tekstu   :o
 

Filip Bonn:
Szacunek ,że chciało Ci się tyle pisać.
Od razu piszę że mam PS3 i fajnie mnie się gra w Dusta póki co, choć nie manaiakowałem tej gry jakoś specjalnie.
Ostatnio pocinałem prawie codziennie bo miałem boost'a z plusa :)
Nie mniej zauważyłem że ostatnio od czasu do czasu jest lag ale nie wiem czy to przez jakąś zmianę w kodzie czy ja  tak teraz mam.
Dzięki za link z corpami.

Ps. pochwal się gdzie ty grasz  ;)

Nosum Hseebnrido:
Gram w corporacji BetaMax. (http://www.betamax.co/home).

Nosum Hseebnrido:
Nowy build 6-ego Maja.

--- Cytat: Dr Stabwounds ---http://www.neocrisis.com/news/9710-ccp-updates-dust-514-open-beta-with-uprising-build-on-may-6

More sites reporting:
http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/189338/CCP_Updates_DUST_514_Open_Beta_with_Uprising_Build_on_May6.php
http://www.develop-online.net/press-releases/98282/DUST-514
http://gamershavennews.com/2013/03/dust-514-open-beta-with-uprising-build-on-may-6/
http://worthplaying.com/article/2013/3/26/news/88637/


"CCP Games, the world’s leading independent massively multiplayer game developer, is pleased to announce that on May 6, 2013, the very date that EVE Online launched 10 years ago, the DUST 514 Uprising build will roll out, bringing new features to the mercenaries of New Eden!"

"The Uprising update for DUST 514 is focused on these core features:

· Planetary Conquest: Take over the galaxy one world at a time! Player corporations can own and manage planetary districts in the EVE Online universe. Every battle matters and the fates of hundreds of thousands of gamers and the wealth of their massive corporations are constantly at stake.

· Graphic enhancement: The overall visual experience of DUST 514 is improved and enhanced by an optimized graphics engine. The maps and environments of DUST 514 are sharper, faster, and better than ever.

· Accessibility: The improved user experience is cleaner and easier, getting players into the action quickly.

· New content: Uprising extends the DUST 514 gameplay experience with new battlegrounds and gameplay modes and expands your arsenal with brand new weapons, gear, and equipment for every situation."


https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=647314#post647314

--- Cytat: CCP Eterne ---I can confirm that the May 6th date is accurate for the new build.
--- Koniec cytatu ---

--- Koniec cytatu ---

Nowe suity i bronie w akcji: http://uk.ign.com/videos/2013/03/25/its-happening-dust-514-and-eve-online-merge-together

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej