Forum Gry > Inne gry

Dust 514

<< < (3/80) > >>

Jededdiah Brown:
Najemnicy będą tracić sprzęt co będzie ich zmuszało do kupowania nowego. Sprzęt bojowy do wyposażenia kilkunastoosobowego składu będzie zapewne w zasięgu jednego kapsulera, który wiadomo że zarabia i wydaje morze isków. Marines będą czymś w rodzaju capsulersów którzy pływając sobie w kaspule na barce orbitalnej będą wchodzić w klony bojowe przygotowane do walki. Ilość klonów wystawianych do ataku i obrony zapewne będzie ograniczona do zasobności kiesy najemnków. Tworzenie i produkcja sprzętu napwewno z czasem znajdzie się w rękach capsulerów. Rozwinie się nowy obszar rynku. Na 100% naziemny sprzęt bojowy będzie produkowany na planetach co dodatkowo ubarwi zabawę i nada znaczeniu planetom. Ostani krok to sov systemu który będzie związany z przejęciem najważniejszych planet w systemie(najpewniej tych terrapodobnych gdzie można egzystować nawet w ciężkich warunkach).

Rozwiązanie jest niemal genialne- konsolowcy bawią się w to co lubią a pctowcy mają nowy obszar do politycznych zabaw i nowe zabawki na rynku. Całość zanurzone w "sensowności poczynań" które mają wpływ na świat EVE.
Niech ktoś mi powie że to nie jest pomysł na shooter MMO z przyszłością.
Pojawi się jeszcze INCARNA co pozwoli doświadczać EVE niemal kompletnie (ja tam kupuję knajpę i będę inwestował w tancerki :P).

Ellaine:
Pomysl jest oczywiscie super, pytanie biznesowe - czy zainteresuje konsolowcow, ktorzy w wiekszosci sa istotami tak prymitywnymi ze nie maja nawet plucotchawek ani struny grzbietowej.

lastverb:
Mmo na konsole? Jak dla mnie kompletna klapa. Bez abonamentu nie bedzie sie ccp oplacalo. Z abonamentem nie bedzie zadna konkurencja dla konsolowych shooterow. Ot kolejny zwykly prosty shooter, ale trzeba za niego CO MIESIAC placic? Moze ccp wymysli jakas ciekawa rozgrywke bo sa "nowi w shooterach", ale zrobienie czegos ambitniejszego wymaga pamieci, ktorej konsole po prostu nie maja.

SokoleOko:

--- Cytat: Jededdiah Brown w Sierpień 27, 2010, 11:05:12 ---Snuje przypuszczenia zupełnie nie biorąc pod uwagę :CCP:

--- Koniec cytatu ---

Planetary Interaction też zapowiadało się miodnie (patrz trailer), a w praktyce okazało się irytującym clickfestem, którym ludzie zawracają sobie dupę tylko dlatego, że mogą kosztem 15 minut dziennie zarobić na plexa.

Pominę już to ile dobrych statków spadło, bo jakiś debil który w życiu chyba w tą grę nie grał, umieścił guzik "view planet mode" tuż obok "warp".


--- Cytat: Jededdiah Brown w Sierpień 27, 2010, 11:05:12 ---Niech ktoś mi powie że to nie jest pomysł na shooter MMO z przyszłością.

--- Koniec cytatu ---

Shootery są bardzo specyficzne - muszą być "grywalne". Spieprzyć można wszystko - popatrz na Call of Duty: Modern Wafare i CoD:MN2 -> pierwsze MN dorobiło się dobrej sceny, w drugą część nikt nie gra na poważnie, bo ktoś stwierdził, że "po co serwery dedykowane".  America's Army 3.0 też okazało się failem, mimo że w tą grę grają ludzie o zaangażowaniu nie mniejszym niż Eve.

CCP nigdy nie robiło shootera i statystyczna szansa, że coś spieprzą jest duża.



--- Cytat: Jededdiah Brown w Sierpień 27, 2010, 11:05:12 ---Pojawi się jeszcze INCARNA co pozwoli doświadczać EVE niemal kompletnie (ja tam kupuję knajpę i będę inwestował w tancerki :P).

--- Koniec cytatu ---

Więcej barmanów inwestujących w tancerki = mniej osób w przestrzeni.
Incarna = station spinning 2.0

Wszystko fajnie, ale naprawdę zaczynam się obawiać, że roamy po 0.0 będą wyglądać tak, że na localu może będziesz miał 20 osób, ale 19 z nich będzie siedziało w barze. Tego chcemy?

Auenarel:

--- Cytat: dziadzik w Sierpień 27, 2010, 11:32:38 ---Ot kolejny zwykly prosty shooter, ale trzeba za niego CO MIESIAC placic?

--- Koniec cytatu ---

 A wlasnie, ze to nie bedzie kolejny prosty shooter. Tutaj gracz, zapewne w ramach sojuszu, bedzie mial wplyw na polityke w EVE. Rownie dobrze mozesz tak powiedziec o EVE, ze to zwykly symulator i co w tym takiego ciekawego, nie oplaca sie i nikt w to grac nie bedzie.. i co? Wlasnie ta interakcja z EVE, mozliwosc wplywania na polityke bedzie motorem do gry w dust514.


--- Cytat: SokoleOko w Sierpień 27, 2010, 11:43:08 ---Więcej barmanów inwestujących w tancerki = mniej osób w przestrzeni.
Incarna = station spinning 2.0

Wszystko fajnie, ale naprawdę zaczynam się obawiać, że roamy po 0.0 będą wyglądać tak, że na localu może będziesz miał 20 osób, ale 19 z nich będzie siedziało w barze. Tego chcemy?

--- Koniec cytatu ---

Mysle, ze jak wejdzie 'lazenie po stacjach' to poprostu bedzie wiecej ludzi w grze przybedzie kont etc. Ci co latali beda latac nadal.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej