Golem na torpach z rigami do flight time i missile speed sprawdza sie na kazdej misji, na moich marnych skillach to jakies 900dps (bez dron) z zasiegiem 55km afair. Ale eve to nie jest gra pve...
Golem na torpach ( na każdej misji) to masochizm nawet z impami do flight time i speed missile + rigi t2 o podobnych wlaściwościach,chyba że robisz damsel itp na których spawny pojawiają sie obok shipa zaraz po wylądowaniu na gridzie, oczywiście możesz lubić taki styl gry i nigdzie Ci się nie spieszy.
- WC Shadow poket 1 spawny oddalone o 130km, następny poket to uciekające i trzymające dystans bsy na 80km
- The assault guri poket pierwszy spawn t2 cruzy 70km spawn końcowy 140km+- 10km, poket dwa, trzy sapwny w tym jeden na 80+
- Pirate invasion sansha 4 spawny 40-80+km
- zazamataz spawny 50-60km
- Guri - Angel Vaganza, random spawny tym tym kilka 70km+ bonus 80km
Dobra wystarczy przykładów, nie mam zamiaru robić tu plagiatu guide z eve survival :buck2:
Jeśli raven-golem to raczej cruise, jeśli to torpy to golem musi mieć zwinność poda,szybkość cepa z mwd jeśli ktoś chce szybko dolatywać do każdego npc i bram.
Wracając do Caldari i Amarr pve to raczej Caldari, podzielam zdanie że latarki są tylko dobre na sanshe i blood, w statku rasy Caldari zawsze można dobrać rodzaj dmg a wtedy nie ma mocnych :knuppel2:, co do pvp to są to dobre statki ale bardziej w grupie, rook, falcon, crow, onyx, drake klasa sama w sobie ship do wszystkich zastosowań, dps support, bait, solo pvp for fun, raven nawet na armor tanku+torpy całkiem fajny na kampy w low sekach,nie ma minusów caldari, chodzi o to żeby zastosować je z głową a nie na pałe,fun gwarantowany, dlaczego scorpiony są zazwyczaj primary? chyba każdy wie, ludzie którzy nie lubią Caldari to pewnie Ci którzy nie lubią albo nie umieją latać bez weba, scrabla i mwd na med slotach.
Ps.Akceptujcie fakty albo umierajcie o7