Eve Online > Dyskusje ogólne

Walka w lagu

<< < (2/2)

SokoleOko:
Ale jaka jest różnica między "chmarą wskakujemy do systemu", a "chmarą logujemy się w systemie, do którego przeciekliśmy wcześniej"?

Wydaje mi się że żadna. Raczej robi się tak, żeby chmarą być w danym systemie jako pierwsi - czy to się wrzuca SBU, czy coś klepie - jeśli timer jest na godzinę X, to atakujący zjawia się na dwie godziny przed X.

Plus - jak na localu robi się 1000+, to już jest naprawdę loteria.

Ja bym zastanowił się nad czymś innym - działać tak, żeby przeciwnika rozproszyć. Dokładnie to robimy teraz w Provi - atakujemy kilkanaście systemów za jednym zamachem. Przeciwnik musi nas gonić, więc jeśli już do bitki dojdzie, to na naszych warunkach. To, że akurat w tym przypadku przeciwnik zajęty jest pakowaniem walizek, to już "insza inszość".

Pomysł nie jest żadną nowością - nie ma co pchać całego wojska w jedną wąską uliczkę i to jeszcze z perspektywą zasadzki. Zamiast tego lepszy będzie "steam roll" rodem z "Woroszyłowki": atakować szerokim frontem i skupiać siły tam, gdzie opór jest najmniejszy.

Goomich:

--- Cytat: SokoleOko w Kwiecień 06, 2010, 15:44:33 ---Ale jaka jest różnica między "chmarą wskakujemy do systemu", a "chmarą logujemy się w systemie, do którego przeciekliśmy wcześniej"?

--- Koniec cytatu ---

Taka, że logujesz się na ssie (przeciwnik musi cię wyskanować, żeby zabić) lub w POSie (tu juz wogole nie da się zabić) i nie czekasz przy gejcie/cyno, aż ci się klonownia załaduje.

Problemem są dłuższe bitwy (znaczy dłuższe niż 1 dzień), z liczniejszym przeciwnikiem, gdy część twoich ludzi potraci statki, albo musi koniecznie wrócić gdzieś tam (bo raty, albo roamy) i na drugi dzień masz dwie floty.

Ptysiu:

--- Cytat: SokoleOko w Kwiecień 06, 2010, 15:05:37 ---
Po drugie, na sam lag też są wypróbowane sposoby, które poznałem podczas dwóch miesięcy kampanii w Providence. Od wyboru statku (są mniej i bardziej podatne na lag), poprzez jego fitowanie i konfigurowanie sterowania, manewrowanie na polu walki i - last not least - konfigurację klienta.


--- Koniec cytatu ---

Mógłbyś rozwinąć? Zwłaszcza część o doborze statku i konfiguracji. Co niby miało by wpłynąc pozytywnie na redukcje laga, mniejsza ilośc slotów do aktywacji?

SokoleOko:

--- Cytat: Ptysiu w Kwiecień 06, 2010, 19:06:00 ---Mógłbyś rozwinąć? Zwłaszcza część o doborze statku i konfiguracji. Co niby miało by wpłynąc pozytywnie na redukcje laga, mniejsza ilośc slotów do aktywacji?

--- Koniec cytatu ---

- nie grupować dział
- auto-repeat off
- auto-reload off
- po każdym strzale (czyli na początku cyklu) odkliknąć ikonkę działa przy celu
- absolutnie nie zmieniać skryptów/ammo w trakcie walki.
- mieć offgrida w celu zmiany skryptów/ammo i/lub odblokowania zaciętych dział (gdyby to co powyżej nie dawało efektu).
- ponieważ lockowanie w trakcie lagu trwa i trwa - walczyć w alignie i wywarpowywać na offgrida gdy tylko zaczynasz obrywać.

Im dłuższy cykl dział tym lepiej (Tempest królem laga, a Rokh/Mega - porażką)

Dodatkowo ubić dosłownie wszystko w kliencie, ustawić auto-rejecta, zminimalizować local,wyłączyć zapisywanie logów, mieć precyzyjnie ustawiony overview (np: same BS-y).

I jeśli tylko widać, że grid się nie ładuje - łapy precz od klawiatury i myszy. Każdy ruch tylko pogorszy sytuację, a "uwolnione" ręce można złożyć w błagalnym geście do Jahwe, Allaha czy innego Światowida (zgodnie z preferencjami danego gracza).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej