Forum Gry > World of Tanks
World of tanks
Straszny:
--- Cytat: Thi0ridazin w Wrzesień 03, 2010, 08:33:32 ---omg ... wybralem IS 4ke....tylko do pelni frajdy dzieli mnie ostatnie top dzialo :'( :o
masakra jest z tymi naprawami....i ammo...geez :D
--- Koniec cytatu ---
;) uprzedzałem .. Ptysiu dobrze zauważył - te zabawki IS4/7, Mouse czy Jagdtiger to bedą fajne do walk klanowych i terytorialnego pvp, a tutaj w random skirmish fights to po prostu strata kasy
Mikker:
--- Cytat: Scaryman w Wrzesień 03, 2010, 10:28:33 ---;) uprzedzałem .. Ptysiu dobrze zauważył - te zabawki IS4/7, Mouse czy Jagdtiger to bedą fajne do walk klanowych i terytorialnego pvp, a tutaj w random skirmish fights to po prostu strata kasy
--- Koniec cytatu ---
Chyba ze grasz dobrze mozna wyjsc na plus a jak jeszcze masz plutonik tojuz mozna grac non stop.
Ptysiu:
--- Cytat: Terion w Wrzesień 03, 2010, 10:00:07 ---zrobilem sobie leo do testow - jako maszynke do zarabiania i dylemat isc w pantere czy tygrysa ... zdecydowalem sie na tygrysa ale zabraklo troche zlota, pewnie po weekendziw w niego wsiade.
Jednak o ile po upie na pocztaku wrzesnia uspokoily mi sie wywalenia aplikacji to po wczorajszym pathu co bitwa mam wylot ;/
--- Koniec cytatu ---
Imho dobrze zrobiłeś wsiadając w leo (obecnie prawie nikt nim nie gra), natomiast w Tygrysa obecnie bym nie wsiadał bez jakiegoś porządnego med tanka/td, ze względu na toporność grindowania tygrysa do stanu używalności.
O ile Twoje samozaparcie w grindowaniu nie jest większe od mojego skończysz z jednym, czy dwoma dodatkowymi pojazdami do gry, by rozładować frustrację :). Tygrys ma gorszą prasę niż na to zasługuje, bo wymaksowany jest naprawdę przyjemny w prowadzeniu, ale grind to autentyczna katorga.
Blutbart:
Jeśli chodzi o polskie kanały to są co najmniej dwa załozone z nazwą Poland :) Tyle, że jeden jest dość pusty.
Straszny:
fajny motyw: rigi (bo tak chyba można to nazwać) mają teraz różną cene dla pojazdów light/medium/heavy , zrigować Leoparda jest smiesznie tanio w stosunku do sytuacji sprzed patcha.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej