Śmietnisko > Flamewar

Flame o silvii/mystiqu

<< < (23/28) > >>

Khobba:
to napisz

silvia:
daj mi kod zrodlowy serwera i strukture bazy danych do napisze :)

wygladalo by to jakos tak:
funkcja if sprawdzajca standing
funkcja sprawdzajaca rozmiar statku
funkcja sprawdzajaca wywalajaca pop-up o koszcie jumpu + buttony ok / cancel
funkcja if sprawdzajca odpowiedz, jesli ok to:
funkcja oprozniajaca wallet
stara funkcja wykoniania jumpu

easy-peasy

Khobba:
taaa, wiem, że dałem się strollować. Enyłej, Twój algorytm jest przyzwoity, zresztą (nic Tobie nie umniejszając) chyba każdy licealista po kilku lekcjach pascala by go mógł sformułować, bardziej chodzi o optymalizację całej zabawy.

silvia:
znajde czas (a raczej checi, bo czasu mam duzo), to napisze ci funkcje pod winapi ktora sie tym zajmie :)

jedyne co w mojej funkcji jest zlego to poniekad kalkulowanie ceny skoku, gdyz wlasciciel chcialby moc wyliczac ja zaleznie od tego na jaka odleglosc jb przemieszcza (A zeby nie trzeba bylo ustawiac kazdego jb osobno) to trzeba by pojechac przez
((500 * Jump distance in LY) * (ship mass / 1,000,000,000)))*isk
pierwsza czesc formuly oblicza jaka ilosc paliwa pobiera skok a potem jest wyliaczna cena.

czyli...

standing->obliczenie zuzycia paliwa->obliczenie ceny->wywalenie pop-up'u->oproznienie walleta->wykoanie jumpu.

czyli jak widac, trzeba tylko nieco przepisac aktualna funkcje i bylo by git.

Val Heru:

--- Cytat: mystiq w Maj 24, 2010, 11:41:16 ---prawie wdupil phantasma - prawie, gdyz nie mialem punktu :(

--- Koniec cytatu ---
:2funny: :2funny: :2funny:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej