Eve Online > Dyskusje ogólne
dominion - zmiany w sovie
Ellaine:
Misje to zło. Więcej misji to większe zło. Zmiany polegają na tym że teraz również w całym 0.0 ludzie będą mogli robić raczej eksploatować nieskończone zasoby których jedynym ogranicznikiem jest odporność ludzi na nudę. Teraz całe sojusze po 1000 osób będą mogły siedzieć w 3 systemach a tereny w 0.0 będą jeszcze bardziej puste i do bani.
Sammani:
--- Cytat: Rabbitofdoom w Listopad 07, 2009, 21:14:58 ---No teraz to chyba troche przeginaja w druga strone.
Co do t2 to nie bylbym takim optymista bedzie szlo mniej highendow ale ma to byc skompensowane w innych kierunkach wiec spadna ceny dyspro i promethium a wzrosna ceny innych moon minsow. Problemem ceny t2 jest raczej stosunek popytu do podarzy do mocy produkcyjnych wydobycia i mozliwosci logistycznych. Jesli do jita np. sojusze sa w stanie dostarczyc 1000000m3 moon minsow na godzine to zadne kombinowanie z materialami do budowy tego nie zmieni. Ba jesli okaze sie ze np do zbudowania zealota potrzeba bylo 1500m3 moon minsow a po zmianie potrzeba bedzie np. 2000m3 bo potrzeba wiecej tanszych mineralow to cena t2 wzrosnie zamiast spasc. Bo przed zmianami bedzie dosc minsow na godzine do zbudowania 666 zealotow to po zmianach na rynek trafia mineraly na budowe tylko 500 no moze 520 liczac ze zmniejszy sie ilosc hiendow na korzysc lowendow trafiajaca na rynek. To oczywiscie spowoduje braki na rynku i wzrost cen ktory skompensuje to co oszczedzi sie na hiendach albo nawet przekroczy ta wartosc. Im wiekszym wrzodem na tylku bedzie logistyka tym mniej tych minsow bedzie i beda nie dosc ze drogie ze wzgledu na roznice w popycie i podarzy ale ze wzgledu na wliczona w cene "za fatyge". Nie cieszcie sie wiec za bardzo bo jak ccp skopie sprawe to jeszcze z waszych wypasionych hacow przesiadziecie sie do rifterow.
--- Koniec cytatu ---
Niekoniecznie nowy udzial reszty z rzadkich mineralow jak thulium i neodymium spowoduje, ze jak np. miales kiedy powiedzmy 100 dyspro i 200 promyka w grze to one produkowaly iles tam mineralow. Teraz na ta sama ilosc materialow beda pracowac tez moony z neodymium i thulium. Skoro ma byc mniej wiecej rowny udzial tych mineralow w produkcji t2.
--- Cytat: Bartek w Listopad 07, 2009, 20:41:26 ---Co to ma do rzeczy. CCP to nie czerwony krzyż, to firma która stworzyła grę, zrobiła to po to aby na niej zarabiać pieniądze. Czemu mieli by zmniejszać atrakcyjność swojego produktu w oczach większości graczy w imię internetowego bushido aby garść ludzi żyjąca w 0.0 poczuła się trochę lepiej?.
Na fanfeście była mowa o agentach npc w outpostach zbudowanych przez graczy, i to jest prawidłowy kierunek w jakim należy iść. Takie misje, w stylu sansha, są bardziej dochodowe, większy reward, więcej lp, lepszy lp store. Ludzie powinni mieć wybór - klepać l4 z 'god mode' w hi seku, lub klepac l4 w dowolnym 0.0 na których zarobią 2-3x tyle. Teraz tego niema, każdy npc region jest nafaszerowany tubylcami którzy tylko czekają aż ktoś obcy im zacznie klepać misje pod nosem, jesli natomiast pojawi się opcja 'wynajmu' agenta na outpost, ten problem zniknie i będzie to po prostu dodatkowa aktywność w 'bezpieczniejszych' lokacjach, jaką rentiersi mają do wyboru (ciężko się żyje w systemie z outpostem do którego nie można zadokować w porównaniu do npc stacji w np stain).
--- Koniec cytatu ---
Zabardzo ludzi przywyczaili do tego, ze maja bez ryzyka kaske, sporo kaski. Nie czestuj mnie tu retoryka na poziomie goona o internetowym bushido. Zapewniam cie, ze wiekszosc z tych ludzi znalazla by sposob na zarobek. Tak jak pomimo meczenia sie z logistyka eksploruja w-space, tak i wtedy by znalezli.
To nie misjonarzami w empire popisuje sie CCP w reklamach, ani tez nie faktem, ze 400 ludzi siedzi w mission hubie, a bitwami w 0.0 na kilkaset ludzi, otwartym pvp etc. Fakt, ze CCP nie ma jaj i fakt, ze wiekszosc carebearow w empire grinduje te misje powoduje, ze content pve w tej grze stoi w miejscu. Nie mozna nawet ruszyc tematu uczynienia z misji wyzwania, szczegolnie grupowego.
Jesli ciagle nie rozumiesz czemu nie powinno byc misji w true 0.0 na stacjach gdzie tylko dokuja Twoi koledzy, gdzie najblizszy system z hostami jest 20j, a kazdy neut jest raportowany 10j przed systemem gdzie siedza carebeary to nie mam slow. NPC 0.0 daje misje dla pirackich frakcji, ale tez ryzyko. Utrzymanie NPC 0.0 to wyzsza szkola jazdy niz true 0.0. To nie tylko blob, ale tez czesto mniejszy warfare wlasnie z tubylcami, ktorzy czasami zyja 2-3j dalej od systemu z l4 q20 i skanuja maraudery na misjach. Sam robie misje dla sanshy i siedze 20+j od home systemu ally. Zapewniam cie, ze nie chce miec wcale tych agentow w domciu w zajamowanym systemie z stacja i intelem na 50j w kazda strone.
Dobra droga rozwoju w true 0.0 sa wlasnie anomalie, szybko skanowalne z planet, a nie misje, gdzie wyskanowanie misjonarza daje mu czas na zabicie frejki skramblujacej, align na posa i gtfo z misji. Szczegolnie, ze od 15j wrog jest juz raportowany...
--- Cytat: XIII w Listopad 07, 2009, 20:31:24 ---Hmm... widocznie źle cię zrozumiłem, tak?
--- Koniec cytatu ---
moj blad, chodzilo mi o high sec
Raiha:
Tak sie ciagle uczepiliscie misji lv4 by byly w low ze to niby pomoze czy cos. Ale tak na dobra sprawe by sie wtedy okazalo ze robienie misji lv4 jest wogole nie oplacale lub nie mozliwe wlasnie ze wzgledu na to ze sa w low. Bo taki gracz jak teraz prawie nie dal by rady robic misji lv4 sam ,a z kolegami to juz znowu trzeba uwzgledniac czynnik spotkan czy bedzie z kim itp inaczej moze zostac odstrzelony. Nie mowcie ze jak robicie jakies plexy , misje w 0.0 nie jest bezpieczne i ze masa ludzi ich robi. Nawet teraz jak misje lv4 w hi maja jakies przeloty przez low to siedza tacy osobnicy co dla zabawy rozwalaja kazdego no i rob tu misje. Jak by byly misje lv4 w low/0.0 to te systemy byly by okupowane przez dane corpy/sojusze i nikt inny by juz tych misji nie robil bo inaczej czapa.
Dlatego misje te co sa w 0.0 sa takie oplacalne ale i zarazem niebezpieczne. CCP zawsze probowalo znalesc zloty srodek, cos bedzie zle to poprawia przy nastepnych paczach itp. A jak widac pomyslow maja sporo.
Sammani:
Dlatego nalezy latac z kolegami. To gra mmo. Trzeba sie dolaczyc do korpa, ktory okupuje dana okolice.
Raiha:
--- Cytat: Sammani w Listopad 07, 2009, 21:50:08 ---Dlatego nalezy latac z kolegami. To gra mmo. Trzeba sie dolaczyc do korpa, ktory okupuje dana okolice.
--- Koniec cytatu ---
Taa , ale takie przylaczenie skutkuje tym ze nie mozna gdzie indziej itp. Wyszlo by na to ze chcesz npc plac , nie chcesz placi spadaj. Stosunek straty do zysku z misji zrobil by sie znikomy. Kazdy chce grac na wlasny sposob a nie na taki jaki "wam" sie podoba :)
Nigdy nikomu sie na 100% nie dogodzi.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej