Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

[IT] aka bob mk II

<< < (26/44) > >>

Nerxes:
Ta sama mechanika ktora nie pozwolila by na zaladowanie grida przez IT gdybyscie zamienili sie rolami ;]
I ta sama ktora pozwolila rozwiazac alians jednym kliknieciem... z tym ze BOB nie byl swiadomy zagrozenia a Wy dzis w nocy dokladnie wiedzieliscie co robicie i jak to sie moze skonczyc


PS> Moze ktos wam powiedzial ze system jest reinforced i bedzie dobrze?

Doom:
Chodzi mi o to ze tak naprawdę w obu wydarzeniach CCP się nie popisało. Disband ally nie powinien być możliwy przez jedną osobę przynajmniej nie insta ze skutkiem natychmiastowym, zostawili dziurę w mechanice gry, nic sensownego z nią nie zrobili po tym jak wyszła ona na jaw. W tym wypadku fail jest pewnie w innym dziale firmy, ale też ewidentnie u nich, bo w Dominion spieprzyli coś tak ze cofnęli tą grę jak sami piszecie o 2 lata jeśli idzie o wydolność serwera

Ian666:

--- Cytat: Bruce Ironstaunch w Styczeń 03, 2010, 14:21:59 ---porównujesz coś na co przeciwnik miał wpływ (bałagan w rolach) z niekompetencją koderów ccp.

--- Koniec cytatu ---

Nikt was nie zmuszał do wskakiwania do systemu który nie był w reinforsie, a było w nim już prawie 700 hostów z załadowanym gridem z ponad 200 capitalami i prawie 20 tytanami czekającymi na was. Mało tego zamiast wskakiwać po dt po koleji przez cały dzień jak robiło to IT, wskoczyliście wszyscy naraz w jednym momencie, i zrobiliście to świadomie mimo tego że dokładnie taka sama sytuacja miała niedawno miejsce i skonczyło się dramatem dla wskakujących.

To nie wina ccp, gdyby systemy znosiły 1000 ludzi bez reinforca, zbierze się dwa tysiace i będzie tak samo.

Po za tym sami pozwoliliście na to aby alians taki jak SOT zajmował strategiczne dla was systemy (bo nie uwierzę że byli by tam bez waszego przyzwolenia :))

P_UNKNOW:
Nie wszyscy tutaj chyba wiedzą na czym polega ważne strategiczne położenie Y-2ANO,  to jest po prostu jeden jump od Delve  >:D

Ajrunia:
Tutaj Bruce ma niestety racje. Disband ally button to czesc mechaniki gry, natomist lag to tez czesc gry, choc nie czesc jej mechaniki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej