Forum Gry > Inne gry

Perpetuum-Online

<< < (4/43) > >>

Dheedee:

--- Cytat: silvia w Październik 30, 2009, 13:33:37 ---Problem w tym, ze oni nie tylko interface skopiowali.

Recycling plant, widac bpo/bpc,
statystyki pojazdow (ilosc capacitora i jego recharge, ilosc targetow, lock time, tracking, sensor strenght, targeting range, speed). Mozna sie klocic, iz byly takie statystyki w innych grach, ale nie wszystkie razem w jednej grze (ilosci targetow to nigdzie akurat nie bylo :P ).

Jedyne co mnie zastanawia to resisty... one chyba niesa w procentach, co? :)

--- Koniec cytatu ---

To jeszcze o niczym nie świadczy. W każdym fps`ie masz ilość "zdrówka", "ammo" i takie tam inne na hud`zie i co? Jakoś ciągle nowe powstają i nikt się nie procesuje. Mają swój engine, gra jest o mechach nie o statkach kosmicznych - wygląda na to że ccp ich bedzie mogło cmoknąć w pompę paliwową...

Pzdr...
Dd...

JimmyBrownie:
Moge się założyć że to powstało w oparciu o sourcecode eve, który wyciekł jakiś czas temu  :2funny:

Khobba:
okazalo sie, ze jest to calkiem sprytna metoda dystrybucji trojana. szczegoly na shc

silvia:
Link?

-lol

Ptysiu:
Takiego przekrętu nawet Gooni nie odwalili...
http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=30221&postdays=0&postorder=asc&highlight=perpetuum&start=90

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej