Forum Gry > Inne gry
Perpetuum-Online
Dheedee:
--- Cytat: silvia w Październik 30, 2009, 13:33:37 ---Problem w tym, ze oni nie tylko interface skopiowali.
Recycling plant, widac bpo/bpc,
statystyki pojazdow (ilosc capacitora i jego recharge, ilosc targetow, lock time, tracking, sensor strenght, targeting range, speed). Mozna sie klocic, iz byly takie statystyki w innych grach, ale nie wszystkie razem w jednej grze (ilosci targetow to nigdzie akurat nie bylo :P ).
Jedyne co mnie zastanawia to resisty... one chyba niesa w procentach, co? :)
--- Koniec cytatu ---
To jeszcze o niczym nie świadczy. W każdym fps`ie masz ilość "zdrówka", "ammo" i takie tam inne na hud`zie i co? Jakoś ciągle nowe powstają i nikt się nie procesuje. Mają swój engine, gra jest o mechach nie o statkach kosmicznych - wygląda na to że ccp ich bedzie mogło cmoknąć w pompę paliwową...
Pzdr...
Dd...
JimmyBrownie:
Moge się założyć że to powstało w oparciu o sourcecode eve, który wyciekł jakiś czas temu :2funny:
Khobba:
okazalo sie, ze jest to calkiem sprytna metoda dystrybucji trojana. szczegoly na shc
silvia:
Link?
-lol
Ptysiu:
Takiego przekrętu nawet Gooni nie odwalili...
http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=30221&postdays=0&postorder=asc&highlight=perpetuum&start=90
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej