Forum Gry > Inne gry

Perpetuum-Online

<< < (3/43) > >>

NeX:
  A skąd tyle niechęci do robotów z lazorami.  :D
To że autor interfejsu był zafascynowany EVE, to jeszcze nie powód aby go spalić na stosie. Coś przerysują, parę ikonek zmienią lub przesuną z góry na dół i nie będzie się czego czepiać. Gier z możliwością fitowania jednak jest parę, a grafę da się dopracować na poziomie nie naruszającym patentów.

Dec Apilatour:
ciekawy pomysł, latasz taką vagą in space, wlatujesz na planete  transformacja i lejesz gości z dusta z 220-stek :D

silvia:
Problem w tym, ze oni nie tylko interface skopiowali.

Recycling plant, widac bpo/bpc,
statystyki pojazdow (ilosc capacitora i jego recharge, ilosc targetow, lock time, tracking, sensor strenght, targeting range, speed). Mozna sie klocic, iz byly takie statystyki w innych grach, ale nie wszystkie razem w jednej grze (ilosci targetow to nigdzie akurat nie bylo :P ).

Jedyne co mnie zastanawia to resisty... one chyba niesa w procentach, co? :)

Ptysiu:
Szczerze mówiąc, po pierwszym ataku oburzenia stwierdzam, że taka przeróbka to właściwie żadna wielka sprawa, gdy popatrzy się na to ile powstało klonów wow-a, jak na przyklad warhammer online... Co wcale nie znaczy, że klony te są złe. Choć może twórcy mogli by się bardziej postarać zamaskować inspirację. Poza fittingiem np. rasy - ammarzy są czerwoni, caldarzy zieloni, gallente niebiescy, a odpowiedników matarów chwilowo brak. Przynajmniej tak mi się wydaje patrząc na ich specjalizacje odnośnie ulubionych typów uzbrojenia.

silvia:
Troche mi ich szkoda. Wchodzi sie na ich strone i pisze "closed beta ha started" a potme jest "join now". lol

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej