Forum Gry > Inne gry
Perpetuum-Online
Okropniak:
Chyba zle mnie zrozumiales.
Nie mowie ze kazdy dodatek ma dac cos do PVP, ale do tej pory kazdy dodatek gesty byl od poprawek i zmian, drobnych ale widac bylo ze ktos cos z tym robi.
Teraz - masz 2 rzeczy raptem i nazywa sie to nowym dodatkiem - przez ten czas siedzialo przy tym znakiem tego 2 osoby z 5 osobowego teamu wczesnie - po prostu odchodzimy do lamusa ;)
Tu sie bedzie krecic jak sie krecilo - beda proste rzeczy zmieniane - a cala reszta... who care jak konsolowy rynek trzeba opanowac.
Dopoki nie powstanie inne mmorpg i ludzie sie nie rusza nic sie nie zmieni - bo po co?
Hellbright:
Pare slow o tworzeniu postaci.
Sa 3 pary atrybutow:
Tactics/Mechatronics
Heavy Industry/R&D
Politics/Economics
Pary rozwija sie podczas wyboru szkoly, specjalnosci i korporacji. Na koncu spark - nanobot ktory kontroluje mecha - moze miec rozwiniecie jednej pary, albo kilku. Oczywiscie dostajemy tez startowe extensions - wiekszosc jest podobna, ale Handlowiec dostanie nieco inne niz Producent, co jest w miare oczywiste.
Extensions sa pogrupowane, podobnie jak w EvE,ale learningow nie ma. Jakie atrybuty masz na starcie, takie bedziesz mial do konca.
Ext uzywaja primary i secondary atrybutow do okreslenia kosztu rozwiniecia. Zazwyczaj jest to ktoras z par, ale nie zawsze, szczegolnie w bardziej zaawansowanych ext.
Extensions przybywaja w tempie 1ep na minute - na konto, czyli niezaleznie ile mamy altow, wydajemy na kazda postac punkty z ogolnej puli.
Niby fajnie, mozna sobie zrobic alta do x,y i z (w zaleznosci od upodoban) tyle ze wiekszosc ext i modulow przydaje sie (i jest potrzebna ) kazdemu "archetypowi". Perpetuum wydaje sie stawiac na granie mainem, a wybor tego co bedzie robil main musi zapasc na samym poczatku. Z kopacza nie zrobi sie wojownika (albo zajmie to 3 x tyle czasu co "urodzonemu" wojownikowi). Mozna zrobic kopacza ktory jakos sobie bedzie radzil w pew pew, mozna i pevalpera zrobic koparka, ale nie tak (stosunkowo) latwo jak w EvE.
Moim zdaniem nie oplaca sie altowac w Perpetuum (przydalby sie skrot, ale ten oczywisty zle sie kojarzy), bo czesc ep bedzie sie marnowac na wspolne extensions. No i czy podczas tworzenia postaci nie robic bardziej wywazonej postaci.
Male info o roznicach miedzyrasami, gunami http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AvojL83JeepkdDhoaUJhMXVHZkY2b3p5UVVPTXhZS2c&hl=en
Hellbright:
Tak z zupelnie innej beczki - moze bysmy tlumaczyli gre? Zawsze tylko "naucz sie angielskiego' .Duzo tekstu nie ma, devsi wrecz zachecaja...Niemcy, Rosjanie sobie robia swoja wersje...a my?
sneer:
to już by była praca nie granie :)
czyli odpada - mam dość pracy ....
CMHQ_Widget:
Sprawdźcie czy możecie się zalogować, wpuścili do gry sporo nowych kont.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej