Eve Online > Patche i dodatki

Balans projectile?

<< < (8/15) > >>

amra:
Osobiscie uwazam, ze ogolnie to nie ma co boostowac matarow tylko znefic amarow. Bo po booscie matarow zaraz trza bedzie boostowac gallente itd... A to przeciez amarzy wylamuja sie z szeregu a nie matari.

Straszny:

--- Cytat: Kane McCallan w Wrzesień 27, 2009, 12:58:08 ---Osobiscie uwazam, ze ogolnie to nie ma co boostowac matarow tylko znefic amarow. Bo po booscie matarow zaraz trza bedzie boostowac gallente itd... A to przeciez amarzy wylamuja sie z szeregu a nie matari.

--- Koniec cytatu ---

ano - też uważam że ammarskie BSy są teraz najlepsze, można dyskutować czy minimalnie czy sporo lepsze, ale jednak tank, brak amunicji , świetny balans między zasięgami i trackingiem wyrównuje słabą dystrybucje obrażeń z dział ich BSów. Zealot też jest najlepszym snipe-hacem (well.. choć za to Sacrilege od nerfa to teraz dupka okrutna - tankująca mało użyteczna pancerna wolna puszka)

Ezrael:
After more testing and feedback we're happy with our first iteration to go out on Singularity.

Ammo Damage Base:

EMP - EM +1

Phased Plasma - Thermal +1

Carbonized Lead - Explosive -1

Nuclear - Explosive -1



Ammo Volume:

Small: 0.0025

Medium: 0.0125

Large: 0.025

XL: 0.12



Ammo mid-range compensation:

Tracking Bonus Modifier, 1-1.2



Damage / Duration Increase – Artillery:

Small: 0%

Medium: 25%

Large: 75%



Tracking Enhancer / Tracking Computer:

Falloff Bonus equal to Optimal Range Bonus

Tracking Computer scripts Falloff Bonus Equal to Optimal Range Bonus



About the optimal range and tracking increases people are asking about. With a greatly increased alpha tracking becomes even more important, since a single shot counts more. With an increased optimal, tracking becomes less of a problem. We don't want too many "one volleys" on our hands, with feedback and testing gathered from Singularity we'll revisit this for a closer look. If we’re not happy with the tracking bonus on the ammunition we might take a look at some other solutions, someone here suggested an “alpha” bonus, which could be interesting.

These are as said before the first iteration of these changes, with playtesting and feedback from Singularity, we'll iterate further and hopefully find projectiles turrets right

czyli generalnie niezly bufik. jak sie doda do tego buff AFow to z Wolfa / Jaga mozna bedzie cos fajnego zrobic :)

Ez.

Goomich:

--- Cytat: Ezrael w Wrzesień 29, 2009, 12:10:50 ---Tracking Enhancer / Tracking Computer:

Falloff Bonus equal to Optimal Range Bonus

Tracking Computer scripts Falloff Bonus Equal to Optimal Range Bonus
--- Koniec cytatu ---

Jako laserowo-hybrydowiec zacytuje premiera: YES, YES, YES, YES, YES, YES.

Goomich:

--- Cytuj ---Further changes.

Typhoon:

• Slot layout: received an additional launcher slot and turret slot (for a total of 5/5 turrets/launchers, 8/4/7)

Tempest:

• Hitpoints: armor and shield values swapped (now has 6954 armor and 6211 shields)

Typhoon Fleet Issue:

• Slot layout: received an additional launcher slot and turret slot (for a total of 5/5 turrets/launchers, 8/4/8)

Tempest Fleet Issue:

• Slot layout: 7th turret slot removed for a 7th low-slot (for a total of 6/4 turrets/launchers, 8/5/7)
• Hitpoints: armor and shield values swapped (now has 10431 armor and 9316 shields)
--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej