Eve Online > Wsparcie techniczne

Eve na kilku monitorach

<< < (3/6) > >>

SokoleOko:
Full HD jest takie samo niezależnie od przekątnej matrycy. Gorzej, że na telewizorze nie da się grać "z bliska" - jasność matrycy jest znacznie większa, a wielkość plamki - w porównaniu do monitora 23" - gigantyczna.

Teraz wyobraźmy sobie układ monitor 22" 1680x1050 plus ustawiony z boku tani monitorek 19" 4:3, który kupimy za grosze, o rozdzielczości 1280x1024. Obszar roboczy zwiększa się do 2960 pixeli szerokości (czyli więcej niż da nam monitor 30" za 3-4kzl). Wtedy okna kluczowe (powiedzmy: overview, broadcast, drony, local) zostają na głównym monitorze, a na bok wywalamy watchlistę, cargo (mam otwarte na minimalny rozmiar, przydaje się do szybkiego "obdzierania ofiar"), czaty (można mieć parę owartych na raz) no i scanner, który będzie mógł mieć wielkość overwiew.

Deshroom Nooby:
moim zdaniem nie ma sensu grac na jednym kliencie na dwóch monitorach, jak ktoś wspomnial cieżko bedzie się skoncentrować

natomiast rewelacyjne jest dla grania na wiekszej ilosci kont, przykladowo zamiast odpalac notebooka dla skauta odpala sie identycznego klienta na drugim monitorze, ta sama mysz i klawiatura to zaleta.

SokoleOko:
Dwa monitory tworzą większy obszar roboczy. Tak jak wykorzystuje się to w zastosowaniach profesjonalnych, tak można to wykorzystać w graniu - i tak się faktycznie robi.

Nie ma żadnego problemu z odpaleniem dwóch klientów na dwóch monitorach - musisz to tylko zrobić w oknach - każde rozciągasz na jeden monitor. Z jedną uwagą - pomiędzy oknami przechodzisz "alt+tab", bo aktywne jest tylko jedno na raz (tak jak przy każdej innej aplikacji.

Deshroom Nooby:
alt tab ale rozumiem że cały czas widać co sie dzieje na każdym z ekranów w grze

SokoleOko:
Dokładnie tak - po prostu okna masz obok siebie, a nie jedno pod drugim.

Wydaje mi się też, że sam moment przejścia z okna do okna byłby szybszy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej