Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
Zmiany w mechanice sovereigna - dyskusja
Voulture:
--- Cytat: Wilk w Czerwiec 06, 2009, 15:32:36 ---Qft
--- Koniec cytatu ---
Jak wszystko inne, zaden pilot sleinira/vage/zealota/kazde_inne_fotm nie krzyknie by je znerfic, ci co siedza na high endach tez nie beda rzyczeli o zmniejszenie zysku, ci co maja 3 capital sovy raczej tez o zmianyw sovue nie beda apelowac. To raczej taka oczywista oczywistosc? ;p
Tooten:
Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś chciał sleipa nerfić. :P
Straszny:
@Tooten
no bo to jest koszmarnie NUDNE
to jest dla graczy sim-city a nie pvperów jakich CCP w 0.0 powinno wychowywać i zwiększać atrakcyjność produku a nie czekać az pojawi sie w koncu konkurencja która lepiej rozwiąże high-end gaming zamiast abusrdalnego kiblowania miesiącami na posach
w tej kategori (poswar) na pewno są dużo lepsi ode mnie, ja chce innego zupelnie highend gaming w EVE, pochodnego od typowego PVP a nie od logistyki frachtowej.
Rabbitofdoom:
Hmm
1. Posy claimujace tylko na planetach.
2. Cynojammery tylko przy posach claimujacych.
3. Online timer dla cynojammera. (naprawiasz cynojammer dziala odrazu, niszczysz swojego cynojammera i tak sobie poczekasz az sie uruchomi)
4. Budowa syper capsow tylko na planetach.
Wilk:
--- Cytat: Scaryman w Czerwiec 06, 2009, 17:22:24 ---to jest dla graczy sim-city a nie pvperów jakich CCP w 0.0 powinno wychowywać i zwiększać atrakcyjność produku a nie czekać az pojawi sie w koncu konkurencja która lepiej rozwiąże high-end gaming zamiast abusrdalnego kiblowania miesiącami na posach
--- Koniec cytatu ---
Ah, a armie są dla samych pro zabójców a nie dla ludzi zajmujących się zaopatrzeniem i dla logistyków. No i wszelkie umocnienia powinny być też zbanowane, a bunkry to już w szczególności.
To jak w końcu, EvE ma być w miarę realistyczna czy na zasadzie WoWa gdzie się po prostu napieprza gdzie popadnie?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej