Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

Zmiany w mechanice sovereigna - dyskusja

<< < (6/13) > >>

Tooten:
  Znacznie lepszym sposobem na jammery jest to, co napisał Sam. Sov naliczany automatycznie max 2, sov 3 dla stacji, sov 4 dla konstelacji, jammery nie w sov 2. No i dodatkowo jakąś magię, żeby nie można było od razu po złapaniu sov 2 wstawić sobie outposta, bo to by było po prostu obchodzenie obrony. Np. utrudnić logistykę, żeby nie można stawiać outposta ot tak.

LoveKebab:
szkoda ze podajecie zmiany takie ktore by dodatkowo ufortyfikowaly wasze ukochane Tribute i Tenal ale spoko...
--- Cytat: Skwiercpur w Czerwiec 05, 2009, 13:56:21 ---dla mnie idealny bylby system gdzie trzeba puknac cala konstelacje naraz. cos ala bunkier kontrolny w kilku systemach w konstelacji. Cos ala ze ekipa agresora musi stuknac te bunkry w tym samym czasie mniej wiecej. Dokladnie nie chce mi sie tutaj tworzyc teorii, ale chodzi o to zeby w 5 systemach byla sieczka na raz. To by bylo idealne dla mnie.

--- Koniec cytatu ---
tak, idealne dla CIEBIE - leci 5 gangow do 5 systemow i maja bic 5 bunkrow zeby przejac konstelacje, jednego bunkra broni 3x wiekszy blob... nara

procentowy coverage bylby ok, bornisz jednego punktu = masz 1/5 czyli mniejszosc wiec tracisz sova, ale nie ze trzeba zdjac wszystkie zeby zabrac konstelacje bo to by bylo glupie


--- Cytat: Tooten w Czerwiec 05, 2009, 13:56:49 ---  Znacznie lepszym sposobem na jammery jest to, co napisał Sam. Sov naliczany automatycznie max 2, sov 3 dla stacji, sov 4 dla konstelacji, jammery nie w sov 2. No i dodatkowo jakąś magię, żeby nie można było od razu po złapaniu sov 2 wstawić sobie outposta, bo to by było po prostu obchodzenie obrony. Np. utrudnić logistykę, żeby nie można stawiać outposta ot tak.

--- Koniec cytatu ---
max sov2 dla systemow bez stacji wydaje mi sie ok - idealne byloby jamowanie systemow Sov3 a nie sov4 - tam i tak nie mozna pos warfare robic wiec jamowanie nie ma najmniejszego sensu - chcesz budowac tytany w sov4, a buduj sobie nikt ci posa nie zniszczy ale jak tylko wyskoczy supercaps z pieca to nie ma ze boli, jak masz pecha to spadasz

ogolnie podoba mi sie ten pomysl - jb w sov2 bez problemu mozna stawiac, sa one uzywane do logistyki tak czy inaczej, ludzie po prostu jammuja systemy sov3 i daja bridge'a zeby ograniczyc straty capital shipow co jest glupie
ale fakt zeby dostac sie do zjamowanego systemu trzeba byloby wskoczyc do niezjamowanego i przez JB do sov3

mialem pomysl zeby uniemozliwic jb i cyno jammera w jednym systemie ale by sie to gryzlo z tym co napisalem wyzej :)

litestep:
- Stront - każdy pewnie choć raz myślał że powinno się wybierać tylko i wyłącznie preferowaną godzinę wyjścia z reinforced, a ilość strona ograniczała by tylko ile dni od ataku będzie mieć miejsce właściwa bitwa. Ale jak się zastanowić to chyba lepiej, że jest pole do ludzkiego błędu i jakieś posy wychodzą w złym czasie i pufają
- Cynojammer - jeszcze rok i niektóre ally będą w stanie postawić po jednym tytku przy każdym cynojammerze - to będzie ciężkim problemem do rozwiązania :P
- limit posów claimujących w systemie = silny boost obrońców - musi do tego dojść jakiś nerf logistyki, choćby taki jak proponowany przez Albiego; ale cośtakiego jest konieczne, przynajmniej będzie mniej posów do bezmyślengo ostrzelania, kiedy przeciwnicy i tak siedzą na stacjach/gdzieś indziej i planują w kalendarzu wolny czas na wyjście posów z reinforced :P

Skwiercpur:
@LK

moj drogi, zaslepiony nenawiscia do "nc" nie odczytales iintencji jaka mialem prezentujac moj pomysl, wiec doprecyzuje: w jakis sposob defender tez musialby rozszczepic swoj gang. chociazby tak ze jezeli agresor wprowadzi 3 z 5 bunkrow w rf to defender ma jakies mocne konsekwencje (np traci sov). Ja tu nawet nie chcem wymyslac konkretnie jaka mechanika- chcialem powiedziec po prostu ze dla mnie idea ku ktorej powinnismy dazyc jest kilka bitew w kilku sasiednich, lub prawie sasiednich systemach. Naprawde myslisz ze mi chodzilo o jeszcze wieksze ufortyfikowanie "mojego kochanego tribute" ? :) Naprawde nie mozesz skumac ze ja wlasnie chcem rozbic blob i postawic na mniejsze, powiedzmy 50+ osobowe flotki w 5 systemach na raz, ktore musza wygrac 3 z 5 malych bitew, a potem znowu 3 (cos jak wychodzenie z rf, tylko ze calej konstelacji).
To bylby wlasnie KONIEC pos wara, wygrywania wojen przez ludzi paliwujacych posy, bloby, sort overview a to z, i "kto pierwszy zapelni local przed euro prajmem 800-oma pilotami". Kochu, naprawde, troche refleksji.


My tu caly czas obracamy sie wokolo tego samego martwego pomyslu, ktory polega na tym "jak usunac pos war nie usuwajac pos wara". Trzeba po prostu zrobic cos zupelnie nowego. Cos gdzie bedzie sie liczyla bardizej walka na statki w wiekszej ilosci niz do tej pory, a nie te wszystkie meta-features o ktorych wspomnialem w poprzednim akapicie.

Tooten:
Ale pos wars naprawdę nie są złe. Tylko w obecnej postaci są nudne. Nie ma sensu wymyślać czegoś nowego, o czym i tak przez pół roku niektórzy nie będą nic wiedzieć, skoro wystarczy trochę zaopiekować się obecnym systemem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej