Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
2009-05-11 TRI is back and killing MS's
gosti:
NC zadalo wieksze straty. NC lootowalo pole walki.
Nie ma co sie unosic w ochach i achach i jeczec na liczby. Taka gra.
Ale zeby post nie byl taki smutny:
Swoja droga fajny bulwers LoveKebab. Kiedy disbandzik? :2funny:
Goomich:
--- Cytat: Tooten w Maj 18, 2009, 08:46:23 ---
Ok, napiszę coś jeszcze, żeby nie było, że operuję samymi cytatami.
--- Koniec cytatu ---
Twój punkt będący?
Tooten:
Wlepiłem same cytaty na początku, nie chciałem, żeby tak goło wyglądało.
Straszny:
eee teraz to troche mniej mi sie podoba reakcja TRI - wiadomo że są lepsi w SP i w walkach capitali i w 1:1 praktycznie wygrają z NC 90% walk... ale nikt z EVE nie robi pola na rycerskie pojedynki (poza fajnymi zabawami na umawianym 1 vs 1 w klasycznych statkach), więc NC pokazało pazur, dało rade zebrać dużo więcej w jednym miejscu i postawić się bardziej doświadczonym ale zbyt pewnym siebie "WhiteTri" . Wiadomo że wielkie sojusze w niedzielę mają bardzo wysoką partycypację i są w stanie wystawić sporo więcej niż w tygodniu. Tri zaryzykowało a NC to wykorzystało.
Gratki NC za logistykę i konsekwencję i za zlootowanie pola walki, gratki TRI że nie odpuściło bitwy i zadało spore straty (co mnie osobiście bardzo interesuje :D) i zapowiada dalszą walkę. IMO w samym tygodniu to NC nie da już rady wyciągnąc tyle capitali żeby ponownie zblobować WhiteTRI.
Taktycznie zwyciężyło NC, ale prawdziwy zwycięzca będzie ten kto przejmie jednak tego moona, w końcu 1,5 miesiąca takiego moona równoważy stracone kadłuby capitali.... mi TRI zaimponowało tym że walczą z całą flotą capsów NC, więc teraz nie powinni narzekać, bo wiedzieli do czego potencjalnie startują.
btw
koniec z bugiem z respawnowaniem plexów Panowie - prawdopodobnie plex-eldorado w Venal właśnie sie konczy :2funny:
Fedajkin:
Wskoczyłem do gry na dobijanie pozostałości floty TRI... co tu dużo mówić... było to po padzie noda i na localu 750 osób. hmmm... lag znośny, 1-2 sekundy, drony reagowały całkiem ładnie, gorzej z modułami, żeby było śmiesznie - cap stabilny na 100% ;-) a żeby było fajniej miałem wcześniej ustawione brackety i grid wczytał się w 15 sekund z zegarkiem w ręku :D
Ciężko jest określić konkretne straty po obu stronach, gdyż trzeba by było wrzucić wszystkich w jedną bazę, przesortować, by kille się nie powtarzały i wtedy może by coś z tego wyszło... zatem nie pokuszę się podsumowanie walki...
P.S. Jak zwykle CCCP dało tyłów i w tym momencie naliczyłem co najmniej 6 maili na których nie ma mnie :'(
P.S.2. Co do lootowania pola walki - hihihi +160mil za fightery... mój fighter bay trochę się zapełnił :D
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej