Witka
1.Mam pytanko o "Script" w opisie tego wyczytalem tylko iz to sie daje jako to urzadzen typu "launchgroup". Czy to znaczy ze to dziala tylko na roznego rodzaju "wyrzutnie" (rakiety/bomby itd.) ??
No i jak to sie wogule "uzywa" jesli do wyrzutni/wiezyczek wkladamy amunicje to gdzie miejsce na te "script" ?
2. Jak sie uzywa Cap Boosters i czy sa wymagane jakies skille od tego (nie widzialem tych info w opisie aby mialy jakis "slot" przypisany )
3. W niektorych broniach w zakladce atribut oprocz "optimal range" jest tez jakas druga wartosc z "range" zwie sie "accuracy falloff" . Moze ktos wytlumaczyc do czego potrzebna ta wartosc accuracy ?? Jak sie ma do wartosci "optimal range" ??
nie widzialem jeszcze tutaj takiego "trutnia" jak ty ...
ad.1
sa moduly, ktore maja miejsce na wstawienie skryptu, podobnie jak amunicji czy baterii do cap boosterow...
wlozenie skryptu precyzuje dzialanie modulu zgodnie z opisem skryptu.
Przyklad:
This module can be loaded with scripts to increase its effectiveness in certain areas. takiego textu szukaj w opisie modulu
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Phased_Muon_Sensor_Disruptor_Itutaj masz istniejace skrypty:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ammunition_&_Charges:Scriptspo ikonach juz idzie poznac ktore sa do jakiego modulu
ad.2
cap boostery to modul na med slot, ktory doladowuje sie bateryjkami dajacymi zastrzyk energii...
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ship_Equipment:Engineering_Equipment:Capacitor_Boostersjak sie wczytasz w opis modulu to znajdziesz tam potrzebne do niego skile:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Medium_Electrochemical_Capacitor_Booster_Idoladowujesz modul tymi bateriami:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database:Ammunition_&_Charges:Cap_Booster_Chargesad.3
chyba najlatwiej to wytlumaczyc tak:
Optimal to zasieg broni bez utraty impetu, falloff to juz schodzenie pocisku z trajektorii lotu, accuracy to cos jakby wplyw tego opadania na dokladnosc trafienia...
przyklad:
jak sie przyjzysz wykresowi z eft to widac tam:
wartosc po lewej dammage per second [ DPS ], na dole masz zasieg...jak widac w pewnym momencie czerwona linia spada w dol...
oznacza to spadek DPSu powyzej pewnego dystansu, konczy nam sie wtedy optimal i zaczyna sie falloff, szanse trafienia maleja i DPS spada...
najwiekszy falloff, najlagodniej opadajacy jest w broni matarskiej...
nic tylko bawic sie w odkrywanie sobie takich "cacykow"