Eve Online > Total Noob Questions

TNQ - Inne

<< < (2/151) > >>

NeX:

--- Cytat: Niezdecydowany w Styczeń 27, 2009, 17:24:20 ---
4) Czy z robienia projektów da się utrzymać konto i po jakim czasie gry?


--- Koniec cytatu ---

Pośrednio także i o to, a z produkcji nowa postać nie zarobi, a z misji owszem, ale nie wato co argumentowałem wyżej. :P
Kupować isków na cokolwiek zresztą także nie warto. Normalna ga zapewnia wszysko w miarę rozwoju skili.

Niezdecydowany:
Chodzi mi o obie rzeczy: tzn na początek kupienie ISK, by znacznie szybciej się rozwijać, jednak po jakimś czasie (najchętniej jakieś pół roku lub mniej) przejść na opłacanie TimeCode'ów z zysków.

W EVE grałem przez 2 miesiące jakiś czas temu. Odechciało mi się przez lagi i koszt zabawy, jednak po ostatnich poprawkach i po zbadaniu sprawy z opłacaniem konta za ISK chciałbym wrócić. Jednak dużo bardziej interesuje mnie PVP niż misje, zwłaszcza, że nie dysponuję dużą ilością czasu na ich wykonywanie.

Starałem się pomysł dokładnie przemyśleć. Tani statek wymagający mało umiejętności, jeśli tylko będzie przydatny w bitwach, może być fajny, a przy okazji nie przeszkadza w zarabianiu na konto ani w rozwoju umiejętności, które do zarobku się przyczyniają. Jeżeli od razu skupiłbym się jedynie na umiejętnościach dla wybranego statku potrzebnych/przydatnych, mógłbym szybko grać w większym zespole.

PS. Wiem jak ważna jest tutaj praca zespołowa i dostosowanie statku do potrzeb floty, jestem otwarty zarówno na wszelkie ćwiczenia, manewry jak i na propozycję zestawienia zarówno wyposażenia, jak i umiejętności dawane przez ewentualnych pracodawców ;)

misao:
kupowanie iskow to lamanie EULA i w 90% stracuisz iski a moze zarobisz banana

Doom:
Akurat ten sposób który chce zastosować jest w 100% legalny.
I strasznie nie opłacalny w stosunku do nielegalnej alternatywy - TC to około 110 do 120 zeta, a za jego sprzedaż w grze jest maks 800kk, za podobna kase na alegro można kupić sobie blisko dwa razy tyle
Co nie zmienia faktu że na początku takie podładowywanie portfela raczej nie jest potrzebne, bo skille z gatunku must have które lepiej zrobić szybciej niż później i tak grosze kosztują, a funkci które sobie podałeś do robienia we flocie nie za bardzo podołasz na t1 shipach z noob skilami, no ewentualnie tacler kamikadze który przytrzyma coś  o te dwie 3 sekundy potrzebne na zalokawanie celu przez właściwego taclera ;)

NeX:
Tfu, choć nie mam żadnej Achury na koncie. Powiem tak: skiluj Drake. Wszędzie jakoś się przyda. Szybko pozwoli zarabiać. Wykorzystają go koledzy w gangu. Tani, łatwy w skilowaniu i obsłudze.  :laugh:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej