Eve Online > Total Noob Questions

TNQ - Przemysł

<< < (4/25) > >>

Doom:
BPO t1 NIE mają ograniczonej liczby runów* (w sensie zużyjesz i bpo znika)
BPO t2 mają
BPC ma ograniczoną liczbę runów, ale niekoniecznie jest o 1, maksymalne ilości na bpc jakie widziałem szły setkami w bpc na amunicję i inne tego typu hurtowo zużywane przedmioty. Jedno runowe bpc stosuje się najczęściej do statków - frakcyjnych każdego, t2 chyba też, do t1 od bc w górę, chociaż tu to nie jest reguła, bywają kopie na więcej odpaleń

*run = jeden proces produkcyjny, liczba przedmiotów uzyskiwanych jest rożna, większe moduły i statki po jednym, ale już np amo to 1 run = 1000 sztuk

Ellaine:
Serio BPO T2 mają teraz skończone runy?

Tomash Kovahlsky:
BPO - Blueprint Original (zarowno T1 jak i T2) - nigdy nie znikna - mozna z nich wyprodukowac dowolna liczbe przedmiotow. Maja wskaznik ograniczenie ilosci cykli produkcyjnych ktore mozna uruchomic za jednym razem (Max Runs) na kopii (BPC) ktore z tego oryginalu mozna zrobic - to bedzie maksymalna ilosc cykli ktora moze miec ta kopia.

BPC - Blueprint Copy (zarowno T1 jak i T2) - maja ograniczona ilosc cykli produkcyjnych (Runs remaining). Uruchomienie kazdego procesu produkcyjnego zmniejsza ten wskaznik (o tyle na ile cykli uruchomiles produkcje), a po osiagnieciu zera, BPC znika. Zwroc uwage, ze zaleznie od BPC ilosc otrzymanych przedmiotow moze sie roznic (np. statki daja 1 statek na cykl, ammo T1 daje 100szt. amunicji na cykl, ammo T2 daje 1000 szt. ammo na cykl).

Proces produkcyjny - jest to operacja w fabryce, ktorej celem jest zbudowanie/zmontowanie okreslonego przedniotu (lub kilku identycznych przedmiotow - jesli poda sie ilosc cykli (Runs) wieksza od 1). Wymaga wlozenia BPO lub BPC, oraz materialow (mineraly, podzespoly, etc.). Przerwanie procesu produkcyjnego powoduje utrate wlozonych materialow (lub ich czesci), a odzyskuje sie BPO (lub BPC jesli ilosc Run'ow jest niezerowa), i nie otrzymuje sie zadnych zbudowanych przedmiotow (czyli jesli np. uruchomiles produkcje 10 Rifterow i po 90% czasu produkcji kliknales Cancel, to nie dostaniesz zadnego riftera!!)

Procesy produkcyjne (Manufacturing), lub badawcze (Material Efficiency, Production Efficiency, Invention, Copying) maja dodatkowo ograniczenie na czas zajetosci slota w fabryce/laboratorium. O ile sie nie myle to jest to maksimum 30 dni zajetosci slota.

Goomich:

--- Cytat: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 11:05:46 ---BPO - Blueprint Original (zarowno T1 jak i T2) - nigdy nie znikna
--- Koniec cytatu ---

Chyba, że wydokujesz w z nimi w shuttlu. Wtedy (szczególnie T2) znikają bardzo szybko.


--- Cytat: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 11:05:46 ---- mozna z nich wyprodukowac dowolna liczbe przedmiotow, maja natomiast ograniczenie ilosci cykli produkcyjnych ktore mozna uruchomic za jednym razem (Max Runs)
--- Koniec cytatu ---

Nie.


--- Cytat: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 11:05:46 ---Procesy produkcyjne (Manufacturing), lub badawcze (Material Efficiency, Production Efficiency, Invention, Copying) maja dodatkowo ograniczenie na czas zajetosci slota w fabryce/laboratorium. O ile sie nie myle to jest to maksimum 30 dni zajetosci slota.

--- Koniec cytatu ---

Lub 1 run (jeśli trwa dłużej niż 30 dni).

Tomash Kovahlsky:

--- Cytat: Mona X w Luty 19, 2009, 11:28:34 ---
--- Cytat: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2009, 11:05:46 ---- mozna z nich wyprodukowac dowolna liczbe przedmiotow, maja natomiast ograniczenie ilosci cykli produkcyjnych ktore mozna uruchomic za jednym razem (Max Runs)
--- Koniec cytatu ---
Nie.
--- Koniec cytatu ---


Nie .... ale co?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej