Eve Online > Total Noob Questions

TNQ - rasy i tworzenie postaci

<< < (2/41) > >>

Goomich:

--- Cytat: hctob w Luty 21, 2009, 19:09:25 ---Science:                           Intelligence / Memory
--- Koniec cytatu ---

Są też inne, np. Infomorph Psychology.


--- Cytat: hctob w Luty 21, 2009, 19:09:25 ---Spaceship Command:          Perception / Willpower
--- Koniec cytatu ---

Oraz WIllpower/Perception dla statków t2.


--- Cytat: hctob w Luty 21, 2009, 19:09:25 ---Trade:                             Charisma / Memory
--- Koniec cytatu ---

A także Charisma/Willpower oraz Willpower/Charisma.


--- Cytat: hctob w Luty 21, 2009, 19:09:25 ---Ogólnie przyjęła się
--- Koniec cytatu ---

...wśród kerbirów...


--- Cytat: hctob w Luty 21, 2009, 19:09:25 --- taka o to "hierarchia ważności atrybutów": Intelligence, Memory, Perception i Willpower.

--- Koniec cytatu ---

Lord Underworld:
Ok. Dzięki.
A kim być w eve nie wiem. Myślałem o tych zawodach (nie śmiać się nie umiem się zdecydować):

-Pirat - Kasa i poważenie u piratów
-Gościu od misji - Kasa i poważanie u reszty wszechświata
-Producent - Budowanie elementów
-Górnik - Wydobycie (Przyda się do Producenta)
-Przywódca jakiegoś nowego ugrupowania, z własną mini bazą - Ale to tak za 4-5 lat.

Każda z tych form mi się podoba.

Xarthias:
Sorry, nie mogłem się powstrzymać  :2funny:

--- Cytat: Lord Underworld w Luty 22, 2009, 07:53:31 ----Gościu od misji - (...) poważanie u reszty wszechświata
--- Koniec cytatu ---

Może ja czegoś nie wiem o grze, więc uświadom mnie, u jakiej reszty wszechświata? Chyba, że masz na myśli npców...
 :2funny:

Generalnie do piracenia (czyt. PvP) i misji, sporo skilli jest wspólnych i nic nie przeszkadza zajmować się tym naprzemiennie.
Produkcja i górnictwo - na dłuższą metę, to zajęcia poboczne do powyższych, i jako takie nie wymagają bardzo dużo skillowania (w porównaniu do innych zajęć).

Ellaine:
Koryguje:

--- Cytat: Lord Underworld w Luty 22, 2009, 07:53:31 ----Pirat - Kasa i poważenie u piratów
-Gościu od misji - Kasa i poważanie u reszty wszechświata
-Producent - Budowanie elementów
-Górnik - Wydobycie (Przyda się do Producenta)
-Przywódca jakiegoś nowego ugrupowania, z własną mini bazą - Ale to tak za 4-5 lat.
--- Koniec cytatu ---
-Pirat: Jesteś biedny. Łupy z trudem pokrywają straty albo i nie. Carebeary uważają Cię za psychola który chce psuć ludziom grę. Ludzie z 0.0 uważają Cię za cieniasa który nie potrafi zdobyć się na prawdziwe pvp z poważnym przeciwnikiem. Inni piraci uważają Cię za cel do zabicia. Mimo wszystko prawdopodobnie masz dobrą zabawę i emocje. Jeśli jesteś super dobrym pvperem i/lub jesteś bardzo cierpliwy w oczekiwaniu na cele, jest trochę lepiej.
-Misjonarz: Regularna, dobra, prosta i bezpieczna kasa. Nudy. Poważanie masz mniej więcej na poziomie chorego karalucha.
-Producent: Porażająca konkurencja. Z 10000 przedmiotów które możesz produkować, 9984 ktoś już produkuje i sprzedaje poniżej Twoich kosztów. Jeśli jesteś sprytny i znajdziesz sobie niszę na rynku - trochę zarobisz. Jeśli Twój talent biznesowy jest przeciętny - stracisz.
-Górnik: zarabiasz 2 razy mniej niż misjonarz, chyba że jesteś w 0.0 w którym jest Arknor lub Bistot lub Crokite (jesteś tam jeśli utrzymasz dobre stosunki z pvperami którzy trzymają taki teren). Dobry wybór jeśli masz 7 kont albo lubisz grę w klimacie podobnym do wędkowania.

Lord Underworld:
Czyli w skrócie, każda robota da dochody lecz bardzo bardzo małe. XD to co ty robisz?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej