Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 140925 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 08, 2010, 16:55:10 »
Rigi
z popularnych jeszcze routery z sekcji energy, z armora nano pump i trimarki, poza cargo jeszcze rigowy odpowiedniki nanofibrów, inertia stabów i overaidów (?) z sekcji astro, w projektile rig na rof / dmg / faloff z shilda jeszcze resistowe
Cytuj
Wiem, że można to robić CNRem [misje] , drakiem [wh]
Scorpion Navy teraz jest fajniejszy do misji, draka można zastąpić comandem (ogólnie lepszy od dreja)
Cytuj
Ktoś miał w ogóle jakieś dobre i złe wrażenia z TENGU? a ktoś z Nighthawkiem?
Po początkowym zachwycie T3 trochę mi przeszło, obiektywnie rzecz ujmując bardzo dobry tank wsparty dodatkowo speedem i sygnaturą (oba te czynniki duuużo dodaja do wartości tanka pokazywanej w eft), niestety albo robisz stabilny tank na niekoniecznie modułach po 1kkk+ i masz dps porównywalny z comandem, albo robisz dobry tank ze stabilnym capem na larg boosterze ale dps to masz porównywalny co najwyżej z drejem, albo robisz dps w pobliżu comanda z mocnym ale niestabilnym energetycznie tankiem
Comand natomiast to fajny pasywny tank i dps tam gdzie da się użyć kinetyki, na pozostałych rakietach nie jest już taki fajny bo dps spada, do tego passiv tank raczej nie daje możliwości fitnięcia jakiegoś dopalacza (sloty, pg i cap).
Ostatecznie u mnie skończyło się na tym że jak zacząłem uzywać comanda stanąłem przed wyborem władowania kolejnych 2kkk w tengu, a latniem pve nightem to skończyło sie na tym że tengu dostał mały refit pod pvp, a nighthawk działa wszędzie tam gdzie mogę wykorzystać bonus kinetyki (do celów nieodpornych na em wyskilowałem i kupiłem nightmarę)
Cytuj
Byłbym wdzięczny za WSZYSTKIE informacje jakimi możecie mnie obdarzyć np. czy fitowac takiego T3 na active czy na passive tanka? co z NH ? cena nie gra roli statków więc "opłacalność" nie ma znaczenia, chodzi po prostu o wygodę i względne bezpieczeństwo.
Tengu -> zapomnij o pasywnym tanku - tylko aktywny albo bufor
- toto jest szybkie i zwrotne więc to wykorzystaj dodając republikański / ds ab
- wyrzutnie oczywiście t2 HM na assalutach kiepsko wypada mimo szybkości
- fit na tym statku za wyjątkiem uzbrojenia to minimum frakcje (jeśli maja lepsze parametry od t2) albo deadspace dopiero wtedy zobaczysz co ten stateczek może
Nighthawk - ... masz obcykany pasive tanka na drake? No własnie ;) ja docelow mam mieć na swoim taki fit:
[Nighthawk, Szponowład]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Power Diagnostic System
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Gist B-Type Photon Scattering Field
Caldari Navy Invulnerability Field
Caldari Navy Invulnerability Field
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger II
Medium Core Defence Field Purger II


Hobgoblin II x5
w tej chwili nie mam jeszcze tylko frakcyjnych invuli (nie chce mi się po nie poleciec na drugi koniec empire :P )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 08, 2010, 16:58:24 »
Tengu jako pasywny tank NIE ISTNIEJE! To po prostu totalny niewypał. Za to jeśli wpakujesz kasę w Gist/Pith boster (1 medium, lub 2 small), to zwróci się podwójnie. Na npc można zrobić go w najprostszy sposób max tank + max damage około 700 DPS na lev 5 offensive. Ciekawy jest również w wersji ECM do zasięgu. Ma wtedy dodatkowy slot medium kosztem jednego High. W zamian jest wyjątkowo elastyczny w fitowaniu. Od bonusowego ECMa, do uber tanka na 4000 defa z Crystalami.

Nighthawk dobrze wypada zarówno w tanim pasywnym tanku ala Drake. Ma trochę większy DPS i dużo lepszego defa. Jest bardziej elastyczny od Drake. Można nic nie tracąc założyć drone link. Wszystko się zmieści.

W aktywnej wersji tanku podobnie jak Tengu wymaga Gist/Pith boostera (B/A). T2 do niczego się nie nada ani w Tengu, ani Nightawku. Za to tank jest ogromny byle tylko nic ich nie pojechało neutem.

Wybór aktywny Tengu/Nighawk, lub pasywny Nightawk sprowadza się do tego czy planujesz właśnie wpaść pod neutralizery.

PS Doom dociśnij skile. PDS w low slocie? :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2010, 17:11:01 wysłana przez NeX »

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 13, 2010, 08:15:47 »
Siemka.
Dorwałem wczoraj w łapy TENGU.
Zfitowałem go pod swoje wymagania, jak wrócę do domu to postaram się przybliżyć fit. W każdym razie nie żałuje wydanych 550 mln na hull + subsystemy i 40 banieczek na fit.
Jedyny frakcyjny moduł jaki ten statek [POSIADAŁ] to Pithi C-type small shield booster, na 3 hardnernach pod misje lv 4 daje to około 900 tanka z T1 shield boost amplifierem, DPS z 3x BCS [w tym jeden caldaryjski] to około 460, cap jest stabilny jeżeli wyłącze afterburnera T2 [wiem, że przy Republic Fleet jest stabilny], pluje mislami z wyrzutni co 5 sekund, ma 6 luncherów.
Porównanie
Dostałem fit o znajomego na CNR, przerobiłem go pod Guristas.

Def niewiele około 500 na cap stable z X-shieldboosterem
dps około 460 na caldaryjski cruisach luncherach i T1 ammo
koszt: za CNR trzeba zapłacić więcej.

Wnioski:
Jako iż za TENGU musiałem wydać kasę, a CNRa mam tak naprawdę "za darmo" [trochę tylko roboty] to i tak uważam, że Tengu to był dobry wydatek, zwłaszcza! że moje skille na subsystem dopiero wczoraj zakończyły stadium lv1, podniosłem co pilniejsze do lv 2, jak wrócę dzisiaj do domu będą te najważniejsze na lv 4 [electronics na lv 2 zostawiam bo po co mi lepszy range niż teraz [porównywalny do HACA 90km]].
Ten statego do PVE jest niesamowity, tankuje niesamowicie, ma niesamowite resisty, raty guristasowe przy 2 ballisticach i invu [wszystko t2] bija po 8-13 dmg, a bsy na ammo T2 i z luncherami T2 puffaja w niecala minute.
Words Colide zrobione w 15 minut pierwszy pocket po gejcie, aż się boje co będzie jak te skille do lv 4 wyskilluje, EFT warrior pokazuje 1200 defa stabilnego, 650 m/s speeda, cap stabilny z everything ON + dps w okolicach 500 plujac misslami co 4.5 sekundy] no po prostu sie zakochalem.. jest duzo wydaniejszy niz moj raven i wydajniejszy + bezpieczniejszy nic frakcyjny CNR kumpla.. oby tylko nic nie zmienili :D to po mimo brzydkiego wyglada [kumpel powiedział, że to NIEDOROBIONy cormorant ;)] pozostanie moim favour shipem.

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #108 dnia: Luty 04, 2010, 08:18:59 »
Piszecie że Nighthawk jest lepszy od Draka, ja zfitowałem sobie jednego i drugiego podobnie (guristas) i jakoś wychodzi mi na to że Drake jest lepszy. Albo ja patrze nie na te parametry co potrzeba. Które parametry tutaj są najważniejsze??
Drake

Shield recharge: 155,35hp/s

Nighthawk

Shield recharge: 116,72hp/s

No i ceny tych statków są nieporównywalne.
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2010, 09:22:50 wysłana przez R@F »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #109 dnia: Luty 04, 2010, 09:26:46 »
Liczy się DPS i "defence" -> w obu przypadkach w NH masz wyższe wartości.

Rozumiem, że masz w EFT załadowane profile dmg od NPC?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #110 dnia: Luty 04, 2010, 10:25:47 »
Tak, tymi wartościami:
DamageProfile=Gurista,0,570,3504,0
DamageProfile=Angel,480,0,719,3058
DamageProfile=Sansha,1945,1598,0,0
DamageProfile=Serpentis,0,1627,1320,0
DamageProfile=Blood raider,613,570,60,0
DamageProfile=Gallente federation,25,781,1127,0
DamageProfile=Minmatar republic,615,310,815,1633
DamageProfile=Amarr empire,1204,1349,0,0
DamageProfile=Caldari state,0,795,944,0
DamageProfile=EoM,0,618,1718,0
DamageProfile=Mercenaries,90,634,424,108
DamageProfile=Rogue Drones,86,91,281,964

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #111 dnia: Luty 04, 2010, 10:33:00 »
No i git.

A dopowiadając - AFAIR, Nighhawk jest ceniony za możliwość sfitowania na totalnie pasywny tank (bez użycia capa), co przydaje się na misje L5, gdzie są wieże neutralizujące.

Do robienia misji L4 w zupełności starczy Drake. Solowałem nim nawet bonusowy pocket Angel Extravaganza, DPS jest wprawdzie taki sobie, ale idiot-proof tank jest bardzo komfortowy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #112 dnia: Luty 04, 2010, 10:41:57 »
Nie wiem na jakich parametrach skili robiłeś ten fit na Nighta, ale na pewno nie są to skile przy jakich powinno się latać.
Przestaw wartość skila comand ship i specjalizację w broni na co najmniej 4 i wtedy porównuj  (pomijam to że comanda fituje się nieco inaczej)

Porównaj sobie te dwa fity na których latałem (teraz drej to pvp, a comand ma nieco droższy fit) :
Cytuj
[Drake, drak / night]
[Drake, drak / night]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Caldari Navy Ballistic Deflection Field
Caldari Navy Ballistic Deflection Field
Caldari Navy Heat Dissipation Field

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Ciasny fit na moich skilach potrzebuje implantu +3 cpu / wymiany t2 hardów na frakcję (względnie tania, ale implant dużo tańszy)
Cytuj
[Nighthawk, drak /night]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Do night nie potrzebuję żadnego dodatkowego okablowania

Dps na obu fitach nie różni się zbyt mocno, za to defens już tak do tego nighthawk celniej strzela rakietami

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #113 dnia: Luty 04, 2010, 13:44:03 »
Ok teraz wszystko jasne. Jeszcze tylko taka mała prośba do naye666 czy mogłbyś zapodać swój fit na tengu?? Chiałbym porównać tengu z nighthawkiem.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #114 dnia: Luty 04, 2010, 17:18:23 »
Ok teraz wszystko jasne. Jeszcze tylko taka mała prośba do naye666 czy mogłbyś zapodać swój fit na tengu?? Chiałbym porównać tengu z nighthawkiem.

[Tengu, TENGU - HAM]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Damage Control II

Pithi A-Type Small Shield Booster
Caldari Navy Shield Boost Amplifier
Caldari Navy Shield Boost Amplifier
Caldari Navy Invulnerability Field
Caldari Navy Invulnerability Field
Republic Fleet 10MN Afterburner

Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Rage Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Rage Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Rage Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Rage Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Rage Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Rage Assault Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Core Defence Operational Solidifier I

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Dissolution Sequencer
Tengu Engineering - Augmented Capacitor Reservoir
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst

838 dps
714 omni def lub prawie 2k defa przeciwko Guristas
lata 661m/s cap stable
kosztuje z fitem prawie 2 B no i zasieg to 26 km
z implantami wyglada to troszke lepiej

wersja z heavy missile to
670 dps w bs'y

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #115 dnia: Luty 19, 2010, 11:14:56 »
a ja z zupelnie innego konca spektrum statkow

jak tylko sie doczlapie do JC zeby wszczepow nie tracic to chcialem sie solo po lowsecu porozbijac zeby troszke sie latania poduczyc ( raczej umierania ;) ) ,

wymyslilem sobie takie cos

[Kestrel, New Setup 1]
Ballistic Control System I
Ballistic Control System I

1MN MicroWarpdrive I
X5 Prototype I Engine Enervator
Small F-S9 Regolith Shield Induction

Rocket Launcher II, Gremlin Rocket
Rocket Launcher II, Gremlin Rocket
Rocket Launcher II, Gremlin Rocket
Rocket Launcher II, Gremlin Rocket

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

chcialem jak najtanszym kosztem zrobic dps i wyszlo mi 80 DPS, da rade to cokolwiek utluc? kogokolwiek spirace czy tylko sie osmiesze?
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2010, 11:24:10 wysłana przez Gabriel »

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #116 dnia: Luty 19, 2010, 11:26:39 »
Zrob na light missilach
disruptor
sensor dumpner

postaraj się użyć modulow zabierajacych jak najmniej capacitora

z rozwagą wybieraj przeciwników, widząc większy statek nie stoj w miejscu

powodzenia :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #117 dnia: Luty 19, 2010, 11:31:19 »
z rozwagą wybieraj przeciwników, nie stoj w miejscu

fix'd.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #118 dnia: Luty 19, 2010, 13:15:49 »
alez ze mnie noob, wcisnalem weba a nie disrupta

troche mi sie przez to fitowanie zmienilo

[Kestrel, New Setup 2]
Ballistic Control System I
Basic Power Diagnostic System

1MN MicroWarpdrive I
Fleeting Warp Disruptor I
Small Capacitor Booster I, Cap Booster 25

Rocket Launcher II, Gremlin Rocket
Rocket Launcher II, Gremlin Rocket
Rocket Launcher II, Gremlin Rocket
Rocket Launcher II, Gremlin Rocket

bez rigow

co do standardow - zasiag maja wiekszy, ale DPS jest mniejszy, a tak glownie to o to mi chodizlo w tym pytaniu czy z 70 - 80 DPS dam w ogole rade kogokolwiek ubic

(ze standardami to jest 50 - 60 DPS, a w zasadzie mniej bo trzeba zdjac BCS zeby w ogole je sfitowac)


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #119 dnia: Luty 19, 2010, 13:22:55 »
co do standardow - zasiag maja wiekszy, ale DPS jest mniejszy, a tak glownie to o to mi chodizlo w tym pytaniu czy z 70 - 80 DPS dam w ogole rade kogokolwiek ubic

Rakiety (rockets) są w tej grze popsute (na liście "do naprawienia"), problem polega na tym, że trafiając zadają tylko część przewidywanego dmg. Dlatego generalnie się ich nie używa.

Skoro już latasz "faildari", to lepszy będzie Merlin na blasterach. Wkrótce będzie dostępny nowy numer fanzinu "The Yulai Times", w którym - mam nadzieję, bo to zależy od nadredaktora - opublikowany będzie tekst o tym, jak i czym uczyć się PvP w lowsecu.  o7


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #120 dnia: Luty 19, 2010, 13:38:26 »
Ale merlin ma dwa sloty, na dzialkach i magstabach t2 to jest 40+ dps, to juz jest w ogole tragedia, a troche mi zal kasy na uczenie sie pvp w ass frytce

PS z caldari to ja mam misje na draku, frytki skilowalem wszystkich ras, wiec cosokole polecasz na solo zabawe/nauke? rifter? punisher?

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #121 dnia: Luty 19, 2010, 13:50:12 »
zawsze i wszedzie rifter

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #122 dnia: Luty 19, 2010, 14:12:26 »
frytki skilowalem wszystkich ras, wiec cosokole polecasz na solo zabawe/nauke? rifter? punisher?

Incursus  O0

Coś w tym stylu: http://unseen-chimera.com/killboard/?a=kill_detail&kll_id=57 (skaner, bo nic innego mi się wtedy nie mieściło).

Incursus spokojnie przekracza 150 DPS, da się zrobić na 180+, z rigami pewnie jeszcze więcej (latałem tym 10 miesięcy temu!). Tak się wypruwa flaki z Riftera:
http://www.unseen.pl/killboard/?a=kill_detail&kll_id=3791

Latanie jest banalne -> znaleźć, dolecieć, zapiąć orbitę 500 m i "face-rape"  :knuppel2:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #123 dnia: Luty 19, 2010, 14:18:15 »
Kestrelem utrzymasz dystans
wroga freje zdumpujesz uniemozliwiajac jej namierzenie twojego statku
a light mislami ja roztrzaskasz

olej te rakiety

jak chcesz innej frejki to polecam riftera
ale do niego musisz mieć inne skile
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #124 dnia: Luty 19, 2010, 14:23:31 »
Tak się wypruwa flaki z Riftera:
a tak się wypruwa flaki Rifterem
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=8514699
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=8655646
Twój Incursus też gdzieś tam jest :)
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=7687959

IMO Rifter t1<Incursus t1, ale Rifter t2>Incursus t2
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2010, 14:42:59 wysłana przez XIII »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #125 dnia: Luty 19, 2010, 14:52:36 »
Pamiętam... za to z Incurusa potrafi cały fit dropnąć  :2funny:

PS. Pamiętaj, że na niezalogowani na BC nie widzą tych killmaili  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #126 dnia: Luty 22, 2010, 10:29:42 »
no dobra, burze w szklance wody czas zaczac

Statkami Caldari bede latal na misje i pobawie sie troche moze w EWAR na pvp, ale potrzeba mi czegos do pvp dps / solo pvp wiec chce sie crossowac, jaka rase wybrac?

wiem ze odpowiedzi bedzie miliard , wiem ze kazdy ma na ten temat swoje zdanie, ale moze czyjes argumenty/porady mnie przekonaja

z gory mowie ze bardziej interesuja mnie male statki ze wzgledow finansowych i skillowych dlatego sie poki co sklaniam sie ku Minmatarom ze wzgledu na szybkosc Vagabonda

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #127 dnia: Luty 22, 2010, 10:33:45 »
Hmm
Jak względy finansowe to Tengu odpada..., ale caldari mają jeszcze cerbera, draka i nighthawka a te maja całkiem przyjemny dps
Z drugiej strony vagas nie jest ani mały ani taki znowu tani
Z innych ras...
Na vagasa wpadłeś sam, ale co powiesz o Sacrim amaru? Łatwiejszy do zrobienia z tego względu ze będziesz miał już missile rozwinięte jak mniemam

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #128 dnia: Luty 22, 2010, 10:37:46 »
maly = mniejszy nic BS ;) ( w moim prywatnym slowniku eve)

z caldari nie rezygnuje wiec cerbera/NH pewnie predzej czy pozniej stestuje ( no, NH troche pozniej, 103D skillowania do CommandShips ;) , chodzi mi o to co oprocz caldari a nie zamiast




Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #129 dnia: Luty 22, 2010, 10:41:14 »
Uzywaj uniwersalnego dialektu, jak zywasz własnego moze do pomyłek dochodzić :P
tak jak pisałem rakietowe statki to jedna opcja, jak nie rakietowe to w sumie każda rasa ma statek z pierdol******* kwestia tego czy jest on w stanie uzyć tego dps teoretycznego czy nie (np deimos) do listy można dodać jeszcze zelota

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #130 dnia: Luty 22, 2010, 10:42:51 »
Vagabond jest doskonałym statkiem, ale drogim - 130-140 mln za kadłub, kolejne 20-30 za fit.

Rozmiar nie ma nic wspólnego z ceną. Strata BS-a boli finansowo mniej (dzięki ubezpieczeniu) niż interceptora czy stealth bombera (T2 się nie ubezpiecza).

Jak chcesz latać tanio na PvP, do Drake. Mega tank, znośny DPS. 1v1 zawsze wygra z Vagabondem  :2funny:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #131 dnia: Luty 22, 2010, 10:45:19 »
Jak przez wygranie rozumiesz że że pilot draka nie skończy starcia w podzie to sie zgodzę, jak złomowanie patyczka to już sie nie zgodzę chyba że ma sie fart i jakiś noob zaatakował swoją świerzo wyskilowaną zabawką

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #132 dnia: Luty 22, 2010, 10:53:09 »
jak to wychodzi w skutecznosci w walce Cruzy fracyjne vs HAC, frytki frakcyjne vs AF ?

ogolnie jak sie sprawuje frakcyjne shipy ? ( dla mnie jako EFT warriora - podwojne bonusy FTW !  ;)  )

drakiem moze bym i polatal ale 168 m/s to jest padaczka, wole cos szybszego to przynajmniej nudno nie bedzie, dlatego moj wstepny plan na solo 0.0 - frytki / cruzy zeby sie tanio cos nauczyc (np puffac ;) ) -> AF -> HAC ( w miare nabijania skilli i ISK)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #133 dnia: Luty 22, 2010, 10:56:40 »
T2 shipy też ciągną podwójny bonus...
A porównanie wypada... porównywalnie :2funny:
Cynbal o ile wiem może rozjechać vagasa, ale nie musi
kilka frakcyjnych frytek też może afa zeżreć
Tyle że t1 shipy tez czasem mogą wklepać t2

Dużo zależy od skila i skilli pilotów w starciu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #134 dnia: Luty 22, 2010, 11:21:21 »
Jak przez wygranie rozumiesz że że pilot draka nie skończy starcia w podzie to sie zgodzę, jak złomowanie patyczka to już sie nie zgodzę chyba że ma sie fart i jakiś noob zaatakował swoją świerzo wyskilowaną zabawką

Drake ma bonus do kinetic dmg, na które standardowy Vagas ma resa poniżej 50%. Wstawienie riga anti-kin też nie bardzo pomaga. Ponieważ Drake ma sporo większy tank, sprawa jest prosta - albo Vagas trzyma się na 20 km i odleci jak mu shield spadnie poniżej 20%, albo zdechnie jak da się złapać na scramble'a, bo już nie ucieknie.

Prędkością Dreja się nie przejmuj - masz tak zasięg, że trafisz nie musisz być blisko. Zginąć w tym ciężko, a ja coś złapiesz na scrable'a, to już jest martwe.

Co do shipów frakcyjnych - różnie bywa, bardzo różnie. Generalna zasada, że shipy pirackie są lepsze od frakcyjnych (bo pirackie mają podwójne bonusy). Na pewno uber-shipem jest Dramiel. Cynabalem bawiłem się w EFT, ale nie potrafiłem w nim znaleźć niczego, czego nie dałby mi Vagas. Cena dokładnie ta sama... może potestuję. Jedynym shipem frakcyjnym jaki rozgryzłem jest Stabber Fleet Issue i szczerze mówiąc, jest to porażka pod każdym względem. Sporo gorszy od Vagasa, niby 1v1 wygrasz z każdym cruiserem T1, ale w gangu zawsze będziesz primary, a jak polecisz tym na solo do low, to będzie Cię cały local gonić (ZOMG FAAACTION KIIIILLLLL IT!!!!). 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

WB78

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #135 dnia: Marzec 03, 2010, 12:53:38 »
mam pytanie
Latam pve ishtarem skile:
drone sharpshooting 4
hac lvl - 4
i moje sentry mają zasięg podstawowy np gardy 24km+12
nawet jak dam moduł zwiększający zasięg to jest bez zmian.
Jest to błąd tylko w "show info" czy coś mam nie tak

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #136 dnia: Marzec 03, 2010, 13:02:04 »
bardzo by pomogło jakbyś napisał jaki moduł zwiększający zasięg tam wstawiasz.
Jeśli wrzucasz w górę (augmented coś tam) to zwiększa on zasięg dron "latających" a nie sentry, i nie ich optimal czy failoff ale zasięg z którego możesz wydawać im rozkazy.

Ten o który Ci chodzi wkłada się w med-slot - nazwa "Omnidirectional...." coś tam :)
On zwiększa optimal na dronkach - czyli zasięg na który strzelają.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #137 dnia: Marzec 03, 2010, 13:04:04 »
Tu potrzeba Omnidirectional Tracking Link (zakładam, że taki wkładasz, daje 20% do optimala), ale jeśli dajesz drone link augmentor (+20km) to on zwiększa zasięg operatora (zasięg przekazywania rozkazów), a nie ognia dronek.

W każdym razie show info i tak nie pokazuje wartości właściwych, końcowych tylko nominalne dla dronek.

bardzo by pomogło jakbyś napisał jaki moduł zwiększający zasięg tam wstawiasz.
Jeśli wrzucasz w górę (augmented coś tam) to zwiększa on zasięg dron "latających" a nie sentry, i nie ich optimal czy failoff ale zasięg z którego możesz wydawać im rozkazy.
Sentry też. Po prostu będą mogły atakować cele znajdujące się w zasięgu operacyjnym (co niekoniecznie przekłada się na zadawanie jakichkolwiek obrażeń).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 03, 2010, 13:07:33 »
np gardy 24km+12

Garde'y mają najmniejszy zasięg, inne mają większy (ale kosztem DPS)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

WB78

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 03, 2010, 13:13:50 »
Cytuj
W każdym razie show info i tak nie pokazuje wartości właściwych, końcowych tylko nominalne dla dronek.
- dla działek pokazuje właściwie i tym się sugerowałem
dzięki