Eve Online > Dyskusje ogólne
Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
Snusmumriken Shamploo:
--- Cytat: Pol Kent w Listopad 11, 2008, 14:38:45 ---Jeśli wormhole ma byc niestabilna - pojawiać się i znikać... to ja mam pytanie... jak już tam skoczę to jak mam wrócić ? :D
--- Koniec cytatu ---
self destruct poda :D
Narfas:
Jak na razie to mam wrażenie, że te sprawy są traktowane oddzielnie, tzn. wormholes to mają być "skróty" między systemami, niekoniecznie nieznanymi/nowo odkrytymi.
Jeżeli miałoby się okazać, że niestabile wormholes prowadziłyby do nowych "systemów", to tak na szybko widzę 3 metody komunikacji:
1) wprowadzenie struktur stabilizujących wormhole
2) wprowadzenie modułów do POSów, które dawałyby stabilne cyno przez cały czas
3) ktoś musiałby tam siedzieć cały czas, żeby móc postawić cyno, a komunikacja przebiegałaby za pomocą capsów i clone jumpów
Narfas
Pol Kent:
--- Cytat: Narfas Deteis w Listopad 11, 2008, 14:53:14 ---Jak na razie to mam wrażenie, że te sprawy są traktowane oddzielnie, tzn. wormholes to mają być "skróty" między systemami, niekoniecznie nieznanymi/nowo odkrytymi.
Jeżeli miałoby się okazać, że niestabile wormholes prowadziłyby do nowych "systemów", to tak na szybko widzę 3 metody komunikacji:
1) wprowadzenie struktur stabilizujących wormhole
2) wprowadzenie modułów do POSów, które dawałyby stabilne cyno przez cały czas
3) ktoś musiałby tam siedzieć cały czas, żeby móc postawić cyno, a komunikacja przebiegałaby za pomocą capsów i clone jumpów
Narfas
--- Koniec cytatu ---
Widze czwarta możliwość. Po znalezieniu wormhole miałbyś info jak dlugo jeszcze bedzie zanim nastąpi collapse. A po skoku w nieznane wormhole po tamtej stronie da ci tę samą informację. Ergo będziesz wiedział ile czasu masz na zwiedzanie i kiedy musisz zbierać dupę w troki ;)
Narfas:
http://www.flickr.com/photos/crazykinux/3013413314/in/set-72157608763445318/
Shadhun:
--- Cytuj ---Skrótowo - 0.0 local w delay mode być może już w pierwszym kwartale 2009
--- Koniec cytatu ---
Cieszymy się czy nie ? :uglystupid2:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej