Autor Wątek: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???  (Przeczytany 26663 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« dnia: Sierpień 29, 2008, 23:51:34 »
W opisie można znaleźć:
Cytuj
Drones are now affected by all forms of ECM jamming.

No i niby hurrrrraaaaa... bo w końcu ECM burst będzie wyłączać lockowanie dronek, ale nie wiem czy do PVE to mi potrzebne (które pirackie faction notorycznie ECMuje: serpentis czy guristas ?).

Ciekawe ile jeszcze takich "kfiatkuf" mamy w tym patchu (nie mam siły i chęci sprawdzać co tam jeszcze ciekawego jest) ? >:(

Edit:
Cytuj
8 Militia stations now have working Science and Industry tabs. The stations can be found at (...)
A to na grzyba ? Militia ma walczyć a nie zajmować się R&D !
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2008, 23:54:21 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Oxylan

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2008, 01:53:32 »
Wiec bedzie mozna jamowac fightery pilotow carierow i super capsow, bardzo ciekawy pomysł nyx i jego zerowe dps,no chyba ze fightery mają imunitet o czym nie wiem =] Jamowanie dron to najwieksze dziwadlo ktore mogli wymyslic w tym update ^^
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2008, 02:03:59 wysłana przez Oxylan »

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 30, 2008, 11:11:27 »
Na capsy to zbedne - po co jammowac cos, co mozna rozpieprzyc ze smartki? :)
To raczej na male statki...

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 30, 2008, 13:18:03 »
Lepiej je później zebrać, niż rozpieprzać. :)

litestep

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 30, 2008, 22:30:59 »
Ja się bardziej zastanawiam jak w praktyce silny będzie nerf suicide ganków. Oczywiście CCP zamiast po prostu usunąć wypłatę ubezpieczenia przy rozwaleniu przez concord kombinuje jak zrobić to inaczej -_-
"# Initiating warp will now cancel self destruct of a ship or pod." - to dopieru jest chamski nerf - wlatywanie na prawdopodobnie kampioną bramę z rozpoczętym selfdestructem było bardzo fajną strategią :P

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 30, 2008, 23:13:31 »
Cofniecie pzu za suicide ganki nic by nie mienilo. Po prostu indyki ginely by od Thoraxow, Rupturow wzglednie tier 1 bc. Taki brutix ma dps jak astarte...

Goomich

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 31, 2008, 01:49:31 »
Mojego nubalta w Empire raz zaatakował taki BC jak leciałęm Bestowerem. Na minimalnych skillach (tylko tyle coby założyć cargo expandery II), sentry rozwaliły go jak byłem w połowie struktury.

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 31, 2008, 10:33:37 »
To nie jest zadnen argument. Wszystko zalezy od skilli i od fitu.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 31, 2008, 21:17:42 »
Cofnięcie PZU za bycie zgankowanym przez Concord zmienia wszystko - zwiększają się koszty, więc opłaca się bić tylko droższe cele, więc jakaś część mniejszych transportów przejedzie sobie spokojnie na autopilocie. Ci którzy pakują powyżej miliarda na indyka oczywiście nie "skorzystają".

magni

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 01, 2008, 08:42:57 »
Cofnięcie PZU za bycie zgankowanym przez Concord zmienia wszystko - zwiększają się koszty, więc opłaca się bić tylko droższe cele, więc jakaś część mniejszych transportów przejedzie sobie spokojnie na autopilocie. Ci którzy pakują powyżej miliarda na indyka oczywiście nie "skorzystają".
nawet jesli drogie transporty nie beda calkowicie bezpieczne to jednak ich gankowanie bedzie mniej oplacalne niz teraz (do rozwalenia frachta potrzeba jednak troche bsow), mniej oplcalne = mniej ludzi bedzie to robic = wieksze bezpieczenstwo transportu w empire

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 01, 2008, 09:05:20 »
nawet jesli drogie transporty nie beda calkowicie bezpieczne to jednak ich gankowanie bedzie mniej oplacalne niz teraz (do rozwalenia frachta potrzeba jednak troche bsow), mniej oplcalne = mniej ludzi bedzie to robic = wieksze bezpieczenstwo transportu w empire


To i tak delikatne posunięcie. Prosta sprawa - atak w hi-secu - dostajesz od razu stand -10.0 a z walleta corpa w którym jesteś znika 1mld ISK  ;D a jak jesteś w NPC corpie to masz na wallecie -1mld ISK  ;D i cały następny zarobiony przez ciebie mld idzie najpierw na pokrycie debetu  :2funny: proste, szybkie, łatwe i przyjemne. Pufff.... gankowanie w hi-secu znika jak ręką odjął. A nie jakieś tam cackanie się jak z jajkiem  :knuppel2:

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 01, 2008, 09:36:59 »
W ogóle może kasować konto i banować IP za griefing i psucie biednym ludkom gry?
Nie chodzi o to że samobójcze ataki w highsecu są złe (bo są dobre) albo że należy je wyeliminować (bo nie należy). Poprostu nie powinny być aż tak tanie i bezkarne. Usunięcie odszkodowania to IMHO już przesada. Powinien natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2008, 09:39:22 wysłana przez Albi »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 01, 2008, 10:51:27 »
natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.

No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 01, 2008, 13:20:04 »
No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.

Ale dlaczego? czym uzasadnisz tak ostre sankcje? Procentowy system przyjęty w tej chwili jest moim zdaniem bardzo dobry. Rzeczywiście, współczynniki może i warto zmienić i uzależnić od SSu systemu, ale po co od razu -10? Zresztą wydobyć z -10.0 chyba już teoretycznie się nie da, bo wzrosty procentowe SSu pomnożone przez różnicę między -10.0, a -10.0 będą dokładnie zerowe, o ile się nie mylę :)

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 01, 2008, 14:07:55 »
kerbirowi przeszkadza wszelkie zagrozenie - on niczym nie uzasadni bo jemu pewnie ogólnie nie pasuje wszelkie niebezpieczeństwo - dla żyjących sobie w highsecu misjonarzy/hadlarzy to zbędne utrudnienie misji/przewozu. Dla nich pvp to przykry dodatek w tej grze  :D :2funny:

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 01, 2008, 14:41:15 »
Ale dlaczego? czym uzasadnisz tak ostre sankcje? Procentowy system przyjęty w tej chwili jest moim zdaniem bardzo dobry. Rzeczywiście, współczynniki może i warto zmienić i uzależnić od SSu systemu, ale po co od razu -10? Zresztą wydobyć z -10.0 chyba już teoretycznie się nie da, bo wzrosty procentowe SSu pomnożone przez różnicę między -10.0, a -10.0 będą dokładnie zerowe, o ile się nie mylę :)

Do był żywiołowy przykład ::) Oczywiście masz rację. Wszystko zależy od proporcji. Skoro teraz jest to zjawisko powrzechne to znaczy że kary są zbyt łagodne i trzeba śrubę przykręcić. W końcu ten hi-sec od czegoś jest.


Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 01, 2008, 14:58:35 »
Dla imperialnych handlarzy suicide ganki to samo dobro. Ograniczają konkurencję, równoważą nadprodukcję i same w sobie tworzą popyt na sprzęt. Gdyby nie ci dzielni ludzie, w imperium było by dużo ciężej coś zarobić.

KKRT

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 01, 2008, 16:53:08 »
To i tak delikatne posunięcie. Prosta sprawa - atak w hi-secu - dostajesz od razu stand -10.0 a z walleta corpa w którym jesteś znika 1mld ISK  ;D a jak jesteś w NPC corpie to masz na wallecie -1mld ISK  ;D i cały następny zarobiony przez ciebie mld idzie najpierw na pokrycie debetu  :2funny: proste, szybkie, łatwe i przyjemne. Pufff.... gankowanie w hi-secu znika jak ręką odjął. A nie jakieś tam cackanie się jak z jajkiem  :knuppel2:
Carebear detected!
A tak na serio, niezla bzdura. High sec nie oznacza, ze jest w 100% bezpieczny, tylko to, ze kazdy atak bedzie surowo przez concord neutralizowany - to nie WoW, sry.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 17:21:27 wysłana przez Karantha »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 01, 2008, 18:39:43 »
Cerebear detected!
A tak na serio, niezla bzdura. High sec nie oznacza, ze jest w 100% bezpieczny, tylko to, ze kazdy atak bedzie surowo przez concord neutralizowany - to nie WoW, sry.

Tiaaa... no to słucham wyroczni co ma na myśli pisząc "surowo" bo chyba nie to co ma miejsce obecnie

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 01, 2008, 19:29:02 »
Obecna stara jest absurdalnie surowa i ostro przegięta. Na 100%, bez żadnej szansy obrony ni ratunku tracisz statek. Mniej więcej co drugi prędzej czy później w swojej karierze niechcący do kogoś strzeli. Bo latając z kolegami pomyli reperke z działkiem, bo drony podejmą jakąś automagiczną decyzję, bo chce spróbować jak to jest, bo umówili się na pojedynek, bo chciał zalockować NPCa, bo chce się obronić przed złym piratem, bo widzi czachę i chce zdobyć bounty...
Do tego każdy kto do highseca przyleciał na wakacje od 0.0 czy low, ma skłonność żeby do kogoś strzelić. I co?
I -10, bwahahaha  :uglystupid2:

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 01, 2008, 20:36:41 »
kara pieniezna ok...mocniejsze pierd...ecie concordu bylo by jeszcze bardziej ok...ale zjechanie standa do -10 to lipa na maxa....
bo ja zeby zdobyc swoje  -10 musialem sie niezle napracowac...a teraz jakis noob na trialu puknie kolege i ma dostac taki sam stand? dla mnie to nie kara...ja to odbieram jako nagrode...
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 01, 2008, 20:50:02 »
...a jeszczecos mi zaswitalo....
w sumie to suicide gangi nie powinny byc tykane...poprostu jak ma kto cos cennego to niech se kurierem wysle...zaczna wtedy miec sens kontrakty kurierskie i suicide gang zamiast skanowac i lac na gejtach bedzie eskortowal indyka swojego kumpla ze skladu zeby dowiesc paczki i zebrac sianko...
niech sie pojawiaja lotniskowce konkordu na wypadek zmasowanego ataku a nie jakies bzdurne sankcje...
nastepnym krokiem jeczacych noobow bedzie placzliwa skarga na piratow z lou seka ...i jak kogos zransomuje to mojemu korpowi zabiora miliard? albo mnie zbanuja? bo przeciez przestepca jestem !
niech zrobia cos z blobami piepszonej milicji...!!!
lata tego w cholere...wszystko badziew T1 a jest tego tyle ze jak ich mijasz to gra ci siada jak w jita....i co? i tracisz statek ktory wart jest wiecej niz ich wszystkie....to jest powod dla ktorego odechciewa sie grac a nie to ze jakis noob nakupil sprzetu za miliardy i lecial sobie afk...(ostatnia mysl - moze jakis modul anty skanerowy niech im zrobia)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 01, 2008, 22:48:01 »
A ja bardzo lubie bloby milicji. Kazdy taki blob milicji oznacza ze 80 ludkow uczy sie pvp i zaczyna czuc dobrze w lowsecu. Blobowanie wiekszosci sie znudzi i bedzie wiecej ludu.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 01, 2008, 22:51:53 »
wiesz ile pilgrimow zjadly mi bloby?
..pewnie nie, dlatego wlasnie tak mnie to irytuje...
ale pilgrimy to malo, jeden nasz korpowicz wdupil w takim latajacym Jita komplet slejwow...to sie idzie wpienic !!!
konkord z hajseka powinien przylatywac i ich napiepszac za nielegalne zgromadzenia...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2008, 22:54:27 wysłana przez Colonel »
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 02, 2008, 14:39:08 »
moglby mi ktos powiedziec jak przeprowadzic update klienta, bo nie znalazlem takiej opcji, a w dziale download nie ma napisanej wersji klienta ;|

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 02, 2008, 14:41:38 »
spoko mamy czas.

Jak ccp mówi że path trwa 6h to za 16 może server wstawnie za 26 będzie fix do patha a za 66 może server będzie stabilny.

Ostatnio jest troche lepiej ale i tak im nie ufam za grosz.

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 02, 2008, 14:48:42 »
Skill minimum na 5 dni to podstawa przy patchch niestety. Znaczy od paru miesiecy jest juz lepiej, ale...  ::)

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 02, 2008, 14:53:14 »
Skill minimum na 5 dni to podstawa przy patchch niestety. Znaczy od paru miesiecy jest juz lepiej, ale...  ::)

no fajnie... bo ja dzisiaj rano zapomnialem wstawic skilla na 10dni i sobie myslalem 'a ch** 5godzin przewale, jesli wstawie po DT",  nie no... spoko....


czytaliscie 'patch list'? to z concordem to nieco przewalone, ludzie w high juz wogole sie beda bezpiecznie czuc.

Ellaine

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 02, 2008, 14:56:58 »
Nie, jakoś tego nie zauważyliśmy w ogóle i nie napisaliśmy o tym całego wątku.

Tak naprawdę to od dłuższego czasu patche idą bardzo gładko i sprawnie, niekiedy serwer startuje nawet przed zapowiadanym serwisem i bardzo często już w pierwszym miesiącu po patchu gra chodzi zasadniczo stabilnie.

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:25:36 »
Nie, jakoś tego nie zauważyliśmy w ogóle i nie napisaliśmy o tym całego wątku.

Tak naprawdę to od dłuższego czasu patche idą bardzo gładko i sprawnie, niekiedy serwer startuje nawet przed zapowiadanym serwisem i bardzo często już w pierwszym miesiącu po patchu gra chodzi zasadniczo stabilnie.

a moglby mi ktos w koncu powiedziec z kad wziasc nowa wesje klienta? ;]

w8- wpierwszym miesiacu po patchu chodzi stabilnie? WTF?! po co wypuszczac cos co nie jest stabilne?

Voulture

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:34:25 »
Mysle, ze oni chca b to bylo stabilne ale nie zawsze to tak wychodzi.
O patcha sie nie martw, jak server ruszy to klient zapyta cie o sciagniecie najnowszej poprawki - autopatcher sie odpali i wszystkopojdzie dobrze. Oni juz sa pzreczuleni na tym pounkcie od afery z boot.ini :D

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:37:34 »
Mysle, ze oni chca b to bylo stabilne ale nie zawsze to tak wychodzi.
O patcha sie nie martw, jak server ruszy to klient zapyta cie o sciagniecie najnowszej poprawki - autopatcher sie odpali i wszystkopojdzie dobrze. Oni juz sa pzreczuleni na tym pounkcie od afery z boot.ini :D

jakiej afery? xD

litestep

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:47:47 »
Tam afery- po prostu ludzie, którzy aktualizowali klienta w środku nocy, przez parę godzin po skończeniu wdrażania patcha spotkali się z drobnym problemem jakim było kasowanie C:\boot.ini co witało ludzi miłym komunikatem o niemożności zbootowania Windowsa, po pierwszym resecie :)

Straszny

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:53:53 »
Tam afery- po prostu ludzie, którzy aktualizowali klienta w środku nocy, przez parę godzin po skończeniu wdrażania patcha spotkali się z drobnym problemem jakim było kasowanie C:\boot.ini co witało ludzi miłym komunikatem o niemożności zbootowania Windowsa, po pierwszym resecie :)

yeap ... to było dość wesołe.. moze nie dla tych co zdażyli sie z boot.ini pożegnać, ale dla reszty..  :laugh:

Ale oddając prawde CCP od czasu jak gram to takich kwiatków było mało, tak jak i długich DT.  Ja tam wrzucam 1 dniowe skille i zero stresu.... ale parogodzinnego to bym nie chciał ryzykować ;)

myst1q

  • Gość
Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 02, 2008, 16:54:21 »
yeap ... to było dość wesołe.. moze nie dla tych co zdażyli sie z boot.ini pożegnać, ale dla reszty..  :laugh:

Ale oddając prawde CCP od czasu jak gram to takich kwiatków było mało, tak jak i długich DT.  Ja tam wrzucam 1 dniowe skille i zero stresu.... ale parogodzinnego to bym nie chciał ryzykować ;)

a ja nie mam zadnego T_T. napisze petycje... ^^

zastanawia mnie... w jaki sposob wyszlo im tak, ze sie usuwal boot.ini, bo raczej nie napisali do tego specjalnego funkcji... no chyba ze ktorys dev mial ochote na 'prank' patcha ^^.