Kolejna porcja pytań od nooba

1) Statki w cloacku - czy widać je na scanie?
2) Kontrakty kurierskie - jak ustalany jest collaterall? Czy wystawiając taki kontrakt może ustawiać tę wartość "z d...", czyli to się samo kalkuluje na podstawie wartości towaru? I w drugą stronę - czy jeśli do przerzucenia jest np: 5000 m3, to czy mogę to przewieźć w dwóch partiach?
3) Gate-campy. Siedzę w systemie, w którym jest gate-campa (czyli i ja, i campa jestem po tej samej stronie interesującej mnie bramie), to jaka taktyka przebicia się jest najlepsza - warp to 0 na bramę i jump? Statek zdzierży nawet 3 dobre salwy z BS-a bez wejścia na strukturę (sprawdzone!), więc jeśli skok zajmie 5-10 sekund, nie będzie problemu. Ale czy to dobry pomysł, czy jest może lepszy?
4) Safespoty - załóżmy, że jest pusty system, w którym jestem tylko ja i gang szukających mnie przeciwników. Mam SS-a, ale powiedzmy, że zrobiony jest "po taniości" - albo jest w prostej linii pomiędzy dwiema punktami, albo jest bliżej niż 14,5 AU od jakiegoś punktu. Czy jednak ten SS oraz 20+ innych obiektów (gwiazda, planety, moony, belty - ale NIE gate'y) wystarczy, by skacząc non-stop pomiędzy tymi punktami być nieuchwytnym? Non-stop, znaczy "jestem w danym punkcie przez 30 sekund i warp na kolejny, w losowej kolejności). Cel ćwiczenia - zmęczyć i zniechęcić przeciwnika, żeby poszedł do innej piaskownicy lub przynajmniej prysnąć przez gate'a (patrz punkt 3).
5) A teraz trudne pytanie, naprawdę trudne: czego nie boi się cruiser? Zakładając, że nie ma się uber-skilli i ma się ca. 8000 HP shielda i armora. Działa medium plus medium drones. Czy zawsze warto zwiewać, czy jest jakaś kategoria shipów, które mogę spokojnie rozjechać? No, wiadomo - frytki T1

Ale pozostałe spotykane w lowsecu - co z covert-opsami, steatlh bomberami, AF-ami?
Z góry dzięki
