1. Roznia sie wygladem avatarka i kompletem startowych statow i skillow.
2. Decyduja o szybkosci treningu i o niczym wiecej. Priorytety dla pvp pilota to przede wszystkim percepcja i intelligence. Dla przemyslowca (nie jestem pewien) memory i intelligence. Charyzma uchodzi za najgorsza state, przydajaca sie w sumie tylko wtedy jak idziesz mocno w handel albo w "buffera" floty.
3. Przy smierci "odradzasz sie" w stacji w ktorej miales klona. Trzeba pamietac zawsze o updatowaniu, bo mozna stracic wytrenowane skillpointy, a to bardzo boli. Mawiaja ze o updacie zapomina sie tylko raz
.
4. Klepanie misjii na poczatku. Na produkcji i handlu raczej kasy nie zrobisz bo nie masz kapitalu poczatkowego na rozkrecenie sie.
5. -PvP ktore w pewnych specjalizacjach da sie zgrabnie polaczyc z PvE; i tu jest wiele specjalizacji, mozna isc w battleshipy, hac-e, czy zrobic pilota typowo na capital shipy, ale to juz raczej nie sciezka na noobowa postac.
-Mining i zwiazana czesto z nim produkcja
-Handel - z regoly zwiazany z posiadaniem transportowca
Generalnie masz pelna swobode wyboru i nie musisz sie wiazac z jedna sciezka.
6. Wszystkie transportuja. Podstawowe transportowce to industrial ships. Reszta albo moze wiecej wziasc, albo jest wytrzymalsza i ma "wbudowanego" WCS-a (warp core stablizer cos co utrudnia innym "scramblowanie" - czyli zapobieganie twojej ucieczce w warp)
7. Niech ktos kompetentny sie wypowie, ja nie kerbirze az tyle
.
8. Wszystko zalezy jak dobrze zarabiasz. Moja zasada jest nie latanie na pvp czy po ryzykownych terenach czyms na co musze zarabiac dluzej niz kilka godzin. Dla newbie bedzie to fregata, dla zaawansowanego gracza co potrafi uklepac 20 mln na godzine to bedzie pancernik.
9.-Rakiety sa idealne do pve, specjalizacja statkow Caldari.
-Hybrydy maja 2 wersje, railgun na dlugi zasieg, blaster na krotki. Podstawowy wybor do statkow Caldari i Gallente.
-Projectile maja to samo co hybrydy i maja duza zalete, ze nie zuzywaja capacitora. Specjalizacja Minmatarow.
-Lasery mawiaja ze sa do kitu, miedzy innymi dla tego zuzywaja duzo capa. Specjalizacja Amarrian
10. Nie zdziwilbym sie gdyby bylo ich w obencej chwili ponad 20. Kilkanascie na pewno. Fotki pamiatkowej sobie nie zrobisz bo kazdy sojusz pilnuje ich jak oka w glowie i bardzo ostroznie uzywa na polu bitwy.
11. W systemach 0.5- do 1.0 security w sumie nie masz czego sie obawiac. Kazdy kto Cie zaatakuje jest niszczony przez CONCORD. Oczywiscie zdazaja sie samobojcze ataki ale o ile nie bedziesz wiezc czegos bardzo drogiego co potencjalnemu atakujacemu zrekompensowaloby strate wlasnego statku to nie masz sie czego obawiac. W security 0.4 i ponizej juz potrafi byc paskudnie.
12. Ciezko mi to przechodzi przez gardlo ale: Caldari - Achura
. Kwadratowe wstretne mordy z wielkimi nochalami, ale staty wypas. Niska charyzma, cala reszta bardzo dobrze zbalansowana. Achura - Monk - Soldier z wpakowanym 3 percepcji i 2 inteligencji to dobry wybor na poczatkowa postac jak masz zamiar do czegos sobie postrzelac, i przy okazji calkiem niezle staty na bawienie sie w kariere przemyslowca. Zmien Monka na stargazera i wpakuj zamiast percpecji memory jesli chcesz sie bawic w przemysl i mining.