Mam nowe informacje na temat tech 3.
Tech 3 nie będą lepszeod tech 2, ba mają mieć nawet gorsze atrybuty od tech 1.
To co w tech 3 się będzie specjalizować, to ciepełko.
CCP chce wprowadzić mozliwość podkręcania modułów, wy wydobyć z nich trochę dodatkowej mocy.
Przykład to hauler wiejący do bramy, podkręca ABeka żeby lecieć jeszcze szybciej.
Podkręcone moduły bedą wydzielać ciepło, po przekroczeniu ustalonego poziomu (statku, wydzielane ciepło ma będzie "wrzucane do jednego wora) coś pie...nie. Dowolny, niekoniecznie podkręcon moduł. Jak na mój gust, to użyją tej samej procedury, która "wybiera" co ma byc niszczone po rozwaleniu statku. :tickedoff:
Statki tech 3 mają być świetne w rozpraszaniu ciepła, a moduły mają wydzielać go mniej, więc będzie można dłużej latać na podkręconym ficie. Jednak nie da się latać wiecznie. Prędzej czy później podkręcony moduł i tak pęknie (chyba niezależnie od ciepła) i może pociągnąć za sobą inne moduły. (To chyba bedzie podobnie zrobione jak uszkodzenia kryształów).
Jest jeszcze wpomnine o podkręcanych shield extenderach, które przy okazji zwiększają resisty oraz o hardenerach, którym można zmieniać resisty.
W przypadku Capitali, bedzie można już na etapie budowy ustalić, co się bedzie lepiej podkręcać (np. jumpdrive do wiekszego zasięgu skoku).
To oczywiście jeszcze nie jest ustalone na 100%, ciepełko i tech III są zaplanowane na "po updejcie grafiki", najwcześniej 3 kwartał, ale najpewniej 2008.
Info na podstawie EONa, jak wrócę z pracy, to wrzucę trochę cytatów.