Eve Online > Dyskusje ogólne

Invention

<< < (25/34) > >>

MightyBaz:
robie curse i pilgrimy, te same ilosci komponentow, wiesz ile wychodza koszty? przed kali 2:

seria 5x invention

5x war strategon = 125m
40x mechanical data = 100m
40x starship = 4m
5x arbitrator = 20m
czyli koszty lacznie inwencji ok 230m

uzyskałem:
5x pilgrim  - cena rynkowa w jita 5x 70m = 350m
5 x curse - cena rynkowa w jita 5x 90m = 450m
czyli przychod 800m


koszty produkcji (bez buyorderow, kupowalem "od reki" na markecie)
10x 48m = 480m


zysk = przychod - (koszty inwencji + koszty produkcji)= 800 - 230-480= 90m (!!!) czy to jest duzo za 5x 2,2 dnia?

Ezachiel:

--- Cytat: Mighty Baz w Czerwiec 20, 2007, 14:04:45 ---robie curse i pilgrimy, te same ilosci komponentow, wiesz ile wychodza koszty? przed kali 2:

seria 5x invention

5x war strategon = 125m
40x mechanical data = 100m
40x starship = 4m
5x arbitrator = 20m
czyli koszty lacznie inwencji ok 230m

uzyskałem:
5x pilgrim  - cena rynkowa w jita 5x 70m = 350m
5 x curse - cena rynkowa w jita 5x 90m = 450m
czyli przychod 800m


koszty produkcji (bez buyorderow, kupowalem "od reki" na markecie)
10x 48m = 480m


zysk = przychod - (koszty inwencji + koszty produkcji)= 800 - 230-480= 90m (!!!) czy to jest duzo za 5x 2,2 dnia?



--- Koniec cytatu ---
No tak misiek, ale pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke. Invencja spowodowala ze statki kosztuja ile kosztuja. CCP poprawilo tylko machanizm, bład ktory zle przelicza ME w stosunku do faktycznego stanu ME.

Inna sprawa że invencja jest zjebana i CCP musi cos z tym zrobić !!!
Z drugiej strony to zle i tak liczą % strat, bo skoro bazowo dla ME 0 jest 10% straty, czyli 0,1 a dla ME 20 0,03 jakos tak, to dla Me 10 powiedzmy 0, 06 to jakim cudem im wychodzi dla Me -8  1,8 straty ???!

Ellaine:
Bylo w miare oczywiste, ze jesli rzuci sie na temat polowa Eve, to opłacalnosc procederu spadnie w okolice innych rzeczy, ktore robi polowa Eve - jak produkcja statkow T1 etc. Czyli nie 300% procent inwestycji a około 5-15% w Jita, a jeśli sie wiecej nachodzisz za korzystnym kupnem skladnikow i sprzedaza produktow - lepiej.

Sotharr:

--- Cytat: Edmund w Czerwiec 20, 2007, 15:02:52 ---Z drugiej strony to zle i tak liczą % strat, bo skoro bazowo dla ME 0 jest 10% straty, czyli 0,1 a dla ME 20 0,03 jakos tak, to dla Me 10 powiedzmy 0, 06 to jakim cudem im wychodzi dla Me -8  1,8 straty ???!

--- Koniec cytatu ---

Wynika to z tego, że do obliczania strat zastosowano funkcję potęgową, która dla argumentów ujemnych przyjmuje wartości ujemne (straty dla ujemnego ME wychodzą ujemne, czyli jest to de facto zysk). Poza tym dla argumentu -1 ta funkcja dąży do +/- nieskończoności. Dlatego typowym dla CCP sposobem zrobiono prowizorkę i dla argumentów ujemnych zastosowano funkcję liniową.

PS. Ceny nie wszystkich statków spadły, np. Rapiery podrożały ok. 2 razy.

MightyBaz:

--- Cytat: Edmund w Czerwiec 20, 2007, 15:02:52 ---No tak misiek, ale pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke. Invencja spowodowala ze statki kosztuja ile kosztuja. CCP poprawilo tylko machanizm, bład ktory zle przelicza ME w stosunku do faktycznego stanu ME.

--- Koniec cytatu ---

po pierwsze geniu nie jestem dla ciebie misiek, po drugie amarskie recony w jita tak kosztowaly przed patchem - sam po tyle je puszczalem, chyba ze u was na prowincji tak zdzieraja

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej