Eve Online > Centrum Rekrutacyjne

Samotny szuka korpa - masz ten problem? Pisz tutaj

<< < (164/194) > >>

[BU FU] Karas:
jesli chcesz sie bawic w pewpew, to najlepiej dolacz do kogos kto sie tym zajmuje. Znacznie skroci Ci to okres odkrywania ameryki i duzo szybciej podlapiesz dobre praktyki.
Nie wiem, czy Steveny jeszcze siedza w low czy juz polecieli do geminate, ale byc moze to bylaby dobra opcja.
pozdr i powodzenia. hehehe jesli masz 30l to pewnie zanizasz srednia wieku; ]

[SHCK] Crushall:

--- Cytat: irvamharkonnen w Marzec 01, 2019, 10:06:48 ---Witam,

Jestem nie tak całkiem już początkującym graczem EVE online. Frakcja - Amarr.
Poszukuję korporacji FW w low secu, blisko nullsecu, ale też w miarę blisko Jity (15-20 skoków orientacyjnie).
ISK zarabiam na: PI, mining, LP, także jestem w miarę samowystarczalny i nie trzeba mnie dokarmiać :)
Latam fregatami T1,T2 i niektórymi niszczycielami (póki co dostaję oklep w pvp, ale każda porażka to jakaś lekcja).
Rozwijam skille cały czas, mam jednak dopiero 4,7M skill pointów (jestem nowy to dlatego).
Interesuje mnie w miarę luźna korporacja nie wywierająca dużej presji jeśli chodzi o wspólne floty (życie, żona, praca).
Jestem online tak często jak. Mam wykupione konto Omega.
Jeśli chodzi o mnie: żonaty, lat 30, z zawodu administrator sieci, hobbystycznie muzyk (fortepian,gitara) - mam swój zespół

--- Koniec cytatu ---

W tej chwili to tylko APP pozostało w low. Idealne pod Twój profil.

steven0ise:

--- Cytat: [BU FU] Karas w Marzec 01, 2019, 10:12:18 ---jesli chcesz sie bawic w pewpew, to najlepiej dolacz do kogos kto sie tym zajmuje. Znacznie skroci Ci to okres odkrywania ameryki i duzo szybciej podlapiesz dobre praktyki.
Nie wiem, czy Steveny jeszcze siedza w low czy juz polecieli do geminate, ale byc moze to bylaby dobra opcja.
pozdr i powodzenia. hehehe jesli masz 30l to pewnie zanizasz srednia wieku; ]

--- Koniec cytatu ---