Eve Online > Dyskusje ogólne

Eksploracja - how to

<< < (2/14) > >>

Relair:
Teraz maja podobno zwiększyć szanse na wypadanie bpc interface'ow i części do nich więc cena  prawdopodobnie spadnie :)

No i proby powinny potanieć, nie będą wymagać już do budowy elementów t2.

przemas:
pytanko
Jak długo taki odnaleziony komplex wisi w przestrzeni??
I czy jest cos co powoduje że znika lub sie utrzymuje dłużej

edit
znalazłem pas z ombrem (jakieś 100-150k) hi-sec 0.5 domain
jak ktos jest zainteresowany to poprosze PM na forum; jakos sie dogadamy (no chyba że po dt juz zniknie :D)

marioosh:
wisi tak długo aż go ktoś skopie.. przynajmniej w jakimś procencie.
Encountery typu archoe/hacking wiszą tak długo aż otoworzysz główną puszkę (zgaduj zgadula która to jak w większości przypadków wszystkie takie same, jednak czasem da się domyśleć)
complexy znikają po ubiciu jakiegoś bossa ;)

Xarthias:
Ja się właśnie trochę pobawiłem eksploracją. Przeskanowałem około 100 systemów - głównie 0.5-0.6, ale i troche pobliskich low (dalej mi się nie chciało latać). Znalazłem około 30 encounterów, najwięcej ukrytych pasów (jaspet i hemporphite - max na pasie to około 20mln isk), kilka unknown pleksów (nędza), 3 hacking site (2 decryptory, datacore, troche materiałów do robienia interfaców - łącznie koło 40mln isk), jedną archeo (zero dochodu bo skilla jeszcze nie mam). Jak na hi-sec - wydaje mi się, że całkiem nieźle.
Najbardziej denerwujące w tym wszystkim jest jak multi coś wykryje, a questami za cholerę nie idzie nic znaleźć. W jednym z systemów poświęciłem chyba ze 4h żeby przeskanować po 10 razy przy każdym miejscu w przestrzeni i dupa... A multispectral dalej pokazuje, że encounter jest...  :-\
Nasunęły mi się takie pytania.
Czy Unknown to zawsze minipleksy? Trafiłem kilka dwupoziomowych z 10 frejami i cruzem i niczym więcej, oraz jeden z kilkoma dronami (15+) i 3 puchami. Puchy były czerwone na over, puste i nie dające się zniszczyć. Da się z nimi coś zrobić? Leaking container bodajże się nazywały.
Czy na unknowny mozna użyć dowolnych prob? Bo gdzieś czytałem, że któres (magnetometric bodajże) są najskuteczniejsze.
Archeologia/hacking - na co ma wpływ wysokość skilla? Czy tylko tak jak przy salvage - na szansę otwarcia puszki w danym cyklu, czy na szansę znalezienia w niej czegoś ciekawego?
I takie troche pytanie do wróżki :P
Czy encountery są seedowane po DT? W sensie te zrobione?

Maver:

--- Cytat: Xarthias w Maj 09, 2007, 11:00:21 ---Archeologia/hacking - na co ma wpływ wysokość skilla? Czy tylko tak jak przy salvage - na szansę otwarcia puszki w danym cyklu, czy na szansę znalezienia w niej czegoś ciekawego?

--- Koniec cytatu ---

Gdzies obilo mi sie o oczy ze im wyzszy ktorys z tych skilli tym wiecej z puszki mozna wyciagnac.
Ale moze majacze....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej