Ten sposób na robienie skilli mia? wg mnie jedno zadanie: wyeliminowa? tzx koks, czyli gonienie za exp aby szybciej nabi? level. W tym przypadku by?oby to samo, najpierw by? robi? jedn? rzecz aby j? szybciej wyskillowa? potem inn?. Nie by?oby gry. W takim systemie skillowania, nie musisz si? na tym skupia? bo to leci s? w tle (chodzi o przyrost skilla
) Gracze zatem ca?y czas online s? skupieni na czym? innym, przede wszystkim na interakcji z innymi graczami. Graj?c przez d?ugi czas w Lineage2 nie mia?em przyjemno?ci zbyt d?ugo pogaw?dzi? z innymi graczami, bo kazdy tylko goni? za expem aby byc szybciej lepszym.
Druga sprawa jest taka: w EvE lepszy sprz?t mog? mie? jakie postaci? Otó? takie które maj? najd?u?ej konta, czyli ci co zap?acili najwi?cej. Czym wi?cej p?acisz tym lepsze masz mozliwo?? ( bo to jeszcze trzeba kupi? a to druga sprawa) Nie wa?ne jest dla CCP ILE czasu sp?dzasz w grze. EvE przyci?ga ludzi, którzy mog? na granie wygospodarowa? 1-2 godz. dziennie. Bo tacy b?d? mieli takie same mo?liwo?ci jak ci co graj? 10 godzin dzienie, ale tak samo d?ugo op?acaj?. Wracaj?c znowu do L2 tam zdobywa?o si? skille po?wi?caj?? jak najwi?cej czasu na gr?. Wyje?d?aj?c na wakacje mo?na by?o si? spodziewa?, ?e konkurencja nas wyprzedzi.
Tutaj mo?esz spokojnie sobie zrobi? przerw? od grania i wróci? po kilku, kilkunastu, czy kilkudziesi?ciu dniach bez wi?kszych strat wobec kkonkurencji.
Poza tym, je?eli CCP postawi?oby system skilli zale?ny od czasu po?wi?conego grze to mieliby nie lada problem. Bior?c pod uwag? ?e wieczorami jest zalogowanych ok 20000 graczy a zarejestrowanych kont jest ponad 100 000, wi?c ta liczba mog?aby wzrosn?? i niestety stracili by g?ówny atut przyci?gaj?cy graczy MMORPG'ów w tym mnie (bo nie mam czasu na koksanie tylko chc? sobie pogra? ..)
pozdrawiam.