Eve Online > NoobGarten

Poczatkowe skille i statsy

<< < (11/17) > >>

Arleonenis:
hehe fajny "dialog"

a odpowiadajac na skille, charyzma jest zbedna, kilka specjalnych kierunków gdzie sie przydaje starcza na 4 zwykle a jak nie zawsze mozna zrobic lerning a potem adv learning i good

co do fightera nie zgodzil bym sie ze perc i will to jedyne co trzeba, no chyba ze nie chcesz uzywac zadnego tanka, miec capa co starcza na tyle aby wroga obsikac i fittowac statek mlotkiem:) statek i bron sa na perc will reszta to juz róznie, zbalansowana postacia bez charyzmy szybko sie mozna nauczyc wszystkiego co potrzebne, niestety oczywiscie szybko jest pojeciem wzglednym, nawet po dwóch latach czlowiek ma tone skilli których potrzebuje a jakos czasu nie ma aby je wcisnac w kolejke do skillowania, zwlaszcza ze ccp ciagle rzuca tony nowych skilli co maja smieszne wymagania i trenuje sie je pare wieków

osobiscie bym doradzal nowej postaci (która robi tzw. z innych gier power leveling) isc jak najszybciej na tech2 shipy ewentualnie z przystankiem na battlecruisery i trenowac tylko bron i statki jednej nacji, o wiele szybciej mozna do czegos dojsc od zera, dobre pod tym wzgledem jest caldari bo mozna tylko sie w misslach wycwiczyc i calkiem olac gunnery (hint: cerberus), jak twoim celem jest wlasnie cerberus mozesz tez osikac sikiem plaskim drony (niezbedne na kazdym bsie teraz do npckowania)

przykladowe etapy caldari (statki):
freje
caracal
ewentualnie crow jesli chcesz do pvp skoczyc)
ferox
cerberus (i na tym etapie mozna juz dlugo pozostac)
ewentualnie raven jak juz sie ma sporo skilli (miedzy innymi drony) ale nie jest niezbedny

kolejny hint: assault launcher na cruisie/battlecruisie to twój przyjacie dopóki nie osiagniesz naprawde niezlej ilosci skilli w misslach i/lub nie naumiesz sie na painta dobrze) (tu tylko shield tankujesz)

co do gallente sa one bardziej wymagajace (dziala/drony/armor tank), najgorsze do "naumiania" sa statki minmatar (missle/dziala/drony/shield tank/armor tank)



kolejny punkcik to: ale ci starsi maja tyle skilli ja ich nie dogonie!
odpowiedz: specializuj sie, starsi gracze maja tony sp ale rozrzucone na wielu dziedzinach, jak bedziesz szedl tylko na jednej "sciezce" naraz to szybko osiagniesz zadowalajacy poziom (tzn skopiesz dupe starszym graczom jak bedzie trzeba w swoim wymuskanym shipie na który sie wylacznie (slowo kluczowe) specializujesz)

 |
 |
\|/

Najwazniejsze na koniec:

powyzsze to jest power learning, jak najszybciej jak najlepiej ale jak chcesz sie tylko dobrze bawic i nie obchodzi cie jak szybko do czegos dojdziesz to mozesz robic na co tylko masz ochote, wszystko zalezy od stylu grania w koncu to tylko zabawa, nie trza nie wiadomo co robic aby sie dobrze bawic, mozesz np sobie latac po eve zwiedzac cale tygodnie w shuttlu i nie bedziesz sie nudzil (a przy okazji jak bmy porobisz to jeszcze sporo zarobisz), power leveling ogólnie jest dobry dla hardcorowców lub altów, jak sie chce miec szybko dobrego alta, dla ludzi co podchodza na luzie to moim zdaniem nie powinni nawet na fora wlazic i sie pytac co jak robic, droga do celu jest zwykle zabawniejsza niz sam cel, a odkrywanie coraz to nowych rzeczy jest ciekawsze niz podanie na tacy przepisu co, jak i po co oraz dlaczego

Dormio:
Dobre rady dajesz Arleonenis... ale ja swoim zwyczajem wsadz? kij w mrowisko w kwestii charyzmy :D

Rzeczywi?cie dla wi?kszo?ci graczy jest charyzma zb?dna. Je?li kto? zamierza robi? tylko pvp i nie ma ambicji by dowodzi? gangiem to nie ma sensu by robi? cokolwiek zwi?zanego z charyzm?. Podobnie z tymi którzy nie chc? zajmowa? si? zarz?dzanie korporacj?, czy nie specjalizuj? si? w robieniu misji (wszelkie connections) lub w handlu.
W zasadzie wida?, ?e praktycznie wi?kszo?? profesji (formalnie uznawanych w grze) nie wymaga charyzmy (górnik/producent/wojownik/eksplorator/naukowiec). Co wi?kszo?? zdaje si? jednak nie zauwa?a? pozosta?ym (dowódcy/agent runnerzy/handlowcy) daj? ca?kiem sporo.

Jako przyk?ad niech pos?u?? dowódcy.

Ostatnio CCP postanowi?o "aktywnie" powspiera? dowódców daj?c im dodatkowe umiej?tno?ci z grupy leadership oraz modu?y - gang assist module. Zapewne wszyscy z ciekawo?ci sprawdzili jak wygl?daj? ich statystyki i czy s? przydatne, lecz zapewne wi?kszo?? uzna?a, ?e im si? nie op?aca ich ?wiczy?... Co IMHO jest zgodne z prawd?, bo naprawd? nie ma sensu ?wiczy? czego? co mo?na u?y? w grupie, a jest si? ewidentnie samotnikiem (albo czeka na kumpla a? on z nudów to zrobi).
A co z tymi, którzy graj? g?ównie w grupach (misje/pvp/ochrona) ? Có? oni z pewno?ci? doceni? bonus w postaci dodatkowych 2%/lvl do szybko?ci statku, czy bonus w postaci dodatkowych 2%/lvl do odporno?ci tarcz. Co ciekawsze dowódcy soonTM powinni otrzyma? nowe narz?dzia (np. chodz? s?uchy, ?e pancerniki T2 b?d? pe?ni? rol? statków dowodzenia, jak? obecnie przydzielono kr??ownikom liniowym).

Ja jestem w stanie obecnie sobie wyobrazi? sytuacj? gdy gang pilnuj?cy bramy ma w swoim sk?adzie w?a?nie takiego dowódc? z podci?gni?tymi umiej?tno?ciami (dodatkowe 8% na szybko?ci statków, namierzaniu, rozmiarze tarcz i zasi?gu)...

Na szcz??cie dla wi?kszo?ci z nas obecnie cz??? z tych umiej?tno?ci nie dzia?a w?a?ciwie, wci?? cz??? z modu?ów jest zupe?nie niedost?pna, a ludzi posiadaj?cych odpowiednie wyszkolenie jest ledwie garstka. Patrz?c jednak na plany wprowadzenia odpowiednich implantów, kolejnych umiej?tno?ci (w tym równie? i dla górników !) i modu?ów, to IMHO wida?, ?e soonTM walki b?d? si? toczy? równie? w innym wymiarze  - w pierwszym rz?dzie znale?? tego, który dowodzi...

Wi?cej o szczegó?ach testów i mo?liwo?ciach jakie daj? nowe narz?dzia dowódcom znajdziecie tutaj . Pami?tajcie, ?e dowódca dowodzi u?ywaj?c charyzmy  :twisted:

Arleonenis:
tak ale który nowy gracz chcialby poswiecac miesiace czasu na skillowanie aby zrobic se leadership skille aby dac bonusy do gangu? a w tym czasie nie móc robic prawie nic innego, co do agent runnerów ja troche missle latam i wiem ze wystarczy lvl4 we wszystkim z social bo lvl5 to duzo nie daje, a lvl4 sie robi dosc szybko... zwlaszcza ze jest malo skilli a te kilka wiecej to kosztuje przerazajaca (nawet mnie) ilosc isków, wiec jak ktos mysli aby przez rok trzepac agenta to moze mu sie zwróci inwestycja (nacisk na moze)

ogólnie charyzma nie jest calkiem bezurzyteczna fakt, ale dla nowego gracza jest calkiem zbedna a na pózniejszym etapie wsadzi sie implanta adv learning zrobi i idzie dobrze, ale kto co woli, wiem tylko ze masa ludzi co zainwestowala w charyzme strasznie teraz psioczy... reszta znowu psioczy ze ma niezbalansowane skille i np 4 int bazowo (nie wliczajac learningów i implanta), zmienilo by sie to pewnie gdyby leadershipy dzialaly nawet jak sie jest solo, ale teraz trza gangu i to wszyscy musza byc w tym samym systemie i to nie zadokowani a na dodatek te skille sa strasznie zbugowane, wiekszosc graczy lata wiekszosc czasu solo zwlaszcza w empire, a czy ten bonus z leadership jest wazny? tak jak sie robi cos duza grupa i nie ma sie wazniejszych skilli juz do trenowania ale z ccp ciagle dajacym nowe skille aby niwelowac ciagle nerfy... cóz ciagle ma sie inne priorytety i tak leadership skille tylko hardcorowcy robia

Dormio:
Dowództwo by?o przyk?adem, ale rzeczywi?cie jest jak piszesz - dla pocz?tkuj?cego gracza nie ma sensu rusza? charyzmy, baaa... powiem wi?cej - sam dopiero wczoraj zrobi?em na lvl5 bazow? charyzm? (Empathy) i teraz robi? lvl3 Presence.

Wszystko dlatego, ?e ju? mog? robi? misje lvl4, a wole je robi? ?atwo i przyjemnie (czytaj z kolegami) ni? m?czy? si? samemu...

Jak wida? mog?em si? dotychczas obej?? bez tych kilku/kilkunastu umiej?tno?ci przy których si? przydaje...

Kromeq:
Podsumowujac to wartosci wspolczynnikow wpluwaja WYLACZNIE na szybkosc uczenia sie nowych skilli tak?
Czyli teoretycznie jakby mi sie nigdzie nie spieszylo to moge wogle nie robic wspolczynnikow i np z int 4 wyskilowac postac do takiego samego poziomu jak postac z int 20... Tyle ze w duuuuuzo dluzszym czasie, tak?

BTW da sie skille do uczenia przelaczac z poziomu www? Czy trzeba sie logowac do gry? Bo na poczatku skille sie szkola po ~2h i jak siedze w pracy to mi czas ucieka :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej