Eve Online > Dyskusje ogólne

Niarja w NS-owym ogniu Kosmicznych Słowian

<< < (5/12) > >>

Tloluvin:

--- Cytat: [VIDE] Herezja w Sierpień 21, 2020, 06:14:14 ---Tak w hi jak i null siedzą osoby głównie zainteresowane podnoszeniem ilości isk na koncie

--- Koniec cytatu ---
Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem, że celem ludzi jest gromadzenie isk. Iski to tylko środek do celu.
 

--- Cytat: [VIDE] Herezja w Sierpień 21, 2020, 06:14:14 ---Co do mojego porównania gracza z hi do bota to faktycznie brakuje tu kraba z null. Tak bot jak i gracze opisani powyżej nie tworzą contentu jako takiego.

--- Koniec cytatu ---

To kwestia postrzegania i tego jak definiujesz kontent. Z mojego punktu widzenia kraby z null czy nawet boty kopiące tworzą większy content niż ludzie na nich polujący, którzy content ograniczają zubożając tym samym grę.


--- Cytat: [VIDE] Herezja w Sierpień 21, 2020, 06:14:14 ---Temat graczy z hi już był wyjaśniony przez innych.

--- Koniec cytatu ---
W którym miejscu?

[NAUKE] Son of Rainbow:
Witam,

wiadomo przecież co się stanie i do czego CCP dąży. Moim zdaniem genialny ruch. Amarr i Jita zostaną od siebie odseparowane. Jita pozostanie największym hubem w grze jednak to w okolicach Amarr jest większa ilość systemów z których spływają minsy/PI etc. Amarr będzie hubem na raw materials, jita będzie miała wyższe ceny na tego typu produkty. Zwiększy się dywersyfikacja cen ze względu na ich położenie. Zwiększą się marże dla graczy zajmujących się transportem na rzecz innych graczy. Śledzić zmiany możecie przykładowo - https://www.adam4eve.eu/price_compare.php

Nie udało się stworzyć w dużym stopniu lokalnych hubów handlowych. Może to krok do tego by powysadzać część stacji w grze i na stałe zamienić je na cytadele.

Jednak oczywiście rozmawiamy już teraz tylko o tym kim są gracze z null i hi oraz w jakim stopniu są upośledzeni ;) joke. Ale czy na pewno :D?

Tloluvin:
Podziwiam Twoją wiarę w to, że ten ruch jest aż tak przemyślany.
Nie boisz się jednak, że to spowoduje kolejny odpływ graczy z jednej strony oraz zwiększenie progu wejścia nowym graczom co jeszcze zmniejszy ich napływ.

Zabawa w cytadelę to zabawa dla dużych corporacji / sojuszy z zapleczem militarnym. Nie obawiasz się, że wysadzenie części stacji NPC i zamiana ich na cytadele umocni dodatkowo powerbloki kosztem graczy, którzy sobie chcą coś porobić w hi secu?

PS
Odpowiedź na pytanie kim są gracze IMO jest jedną z ważniejszych rzeczy, chociaż odnoszę wrażenie, że w CCP nikt tego pytania nie zadaje.

VonBeerpuszken:

--- Cytat: Tloluvin w Sierpień 21, 2020, 13:25:47 ---Podziwiam Twoją wiarę w to, że ten ruch jest aż tak przemyślany.
Nie boisz się jednak, że to spowoduje kolejny odpływ graczy z jednej strony oraz zwiększenie progu wejścia nowym graczom co jeszcze zmniejszy ich napływ.

--- Koniec cytatu ---
Bez przesadyzmu prosze... odkąd gram, a bedzie to 12 lat, przy każdej zmianie słysze jak to ludzie beda odchodzić a EVE szlag trafi. Chyba tylko ilość końców świata realnego przebija ilość końców EVE. Ludzie przede wszystkim odchodzą z nudów, gdy nic sie nie dzieje. A tak sie właśnie działo przez parę ostatnich lat, totalny marazm, zero jakichkolwiek zmian w rozgrywce, totalna usypiająca nuda. O dziwo od pierwszego małego "jebnięcia" jakim był blackout (to to wogóle miało pogrzebać EVE pod ośmioma metrami mułu i błota) przez pierwsze najazdy Tri, przez zmiany w kopaniu (kolejny gwóźdź do trumny EVE) do zablokowania Niarja, widzę w grze powrót graczy aktórych nie spodziewałem sie nigdy zobaczyć. Młodych też jest cała masa, od jakiegoś czasu Trollish jest pełen "młodzieży".
Tak, w starych czasach było na serwerze i 50 tyś graczy na raz... do momentu wprowadzenia fatygi i nie logowania tysięcy altów na kapitalach :)
Myślisz że z powodu zakichanej Narji nagle dojdzie do masowego ragequitu? Może paru handlarzy iskami na e-bayu rzeczywiście pierdyknie grę ( z Bogiem) ale tak na prawdę zmieni to tylko tyle że Amarr stanie sie troszke wazniejszym graczem na rynku niż jest.

[NAUKE] Son of Rainbow:

--- Cytat: Tloluvin w Sierpień 21, 2020, 13:25:47 ---Podziwiam Twoją wiarę w to, że ten ruch jest aż tak przemyślany.
Nie boisz się jednak, że to spowoduje kolejny odpływ graczy z jednej strony oraz zwiększenie progu wejścia nowym graczom co jeszcze zmniejszy ich napływ.

Zabawa w cytadelę to zabawa dla dużych corporacji / sojuszy z zapleczem militarnym. Nie obawiasz się, że wysadzenie części stacji NPC i zamiana ich na cytadele umocni dodatkowo powerbloki kosztem graczy, którzy sobie chcą coś porobić w hi secu?

PS
Odpowiedź na pytanie kim są gracze IMO jest jedną z ważniejszych rzeczy, chociaż odnoszę wrażenie, że w CCP nikt tego pytania nie zadaje.

--- Koniec cytatu ---

Z tymi stacjami to już było moje gdybanie palcem po papierze.

Reszta w konkrecie - gdy CCP Seagull  stała się szefem CCP jako jedną z pierwszych decyzji jaką podjęła był zakaz multiboxowania. Oczywiście część nadal omijała jednak spadek ilości aktywnych kont był zacny a i wpływy CCP spadły. Długofalowo okazało się to słusznym posunięciem. Odpływ graczy nie oznacza mniejszej stabilności gry. Zwiększenie odsetka tych, którzy zostają jest dopiero sztuką i  tutaj to kwestia contentu jaki się im zapewni. To, że duża część ludzi potrzebuje wskazania paluszkiem "o tu idź i tu pokop" to inna sprawa. Mam natomiast wrażenie, że odkąd Koreańczycy przejęli CCP chcą stworzyć odnogi namiastki theme park w eve. Gardzę, ale niech sobie będzie.

Nie biadolimy, korzystamy z contentu lub nie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej