Eve Online > Przedpokój

Prawdopodobnie pożeganie z EVE

<< < (4/12) > >>

Jan Morgenstern:
Soulscream ależ ja cały czas gram w WoWa od lat a że dodatek już za kilka dni to może i dobrze sie to wszystko złożyło ;p

Ptysiu na razie czekam na rozwiązanie przez PayPal. Wolę mięc to rozwiązane w takim trybie bo to co tam napisze (jesli napisze bo na razie jest 0 - słownie zero - reakcji) CCP będzie od razu jawne dla PayPala bez konieczności "łamania tajemnicy państwowej". Po rozwiązaniu tej kwesti prawdopodobnie eskaluję sprawę i po stronie CCP choć wiele się nie spodziewam. W dodatku jeśli CCP będzie nadal przeginało to mój stan złości na nich może się tylko pogłębić. Gwarancji, że CCP będzie to chciała rozwiązać polubownie lub w jakikolwiek cywilizowany sposób nie ma.

Na razie mam sporo innych spraw na głowie. Jestem w trakcie robienia prawa jazdy kat. C, jest lato a i pod względem rozrywek wirtualnych to czas skończyć nie tak już nowego "Torment: Tides of Numenera" a i w WoWie 14 wchodzi nowy dodatek.

Soulscream:

--- Cytat: Jan Morgenstern w Sierpień 03, 2018, 13:36:01 ---Soulscream ależ ja cały czas gram w WoWa od lat a że dodatek już za kilka dni to może i dobrze sie to wszystko złożyło ;p

--- Koniec cytatu ---

Ty mnie dawaj battletaga na privie.

Isengrim:
Ale to jakas totalna glupota... ja mialem kiedys dokladnie taka sytuacje, zaczalem reklamacje w PayPalu i goscie z CCP napisali mi ze niestety nie moga oddac mi kasy dopoki PayPal nie sprocesuje swojej reklamacji, napisalem OK to poczekajmy - po miesiacu kasa wrocila , podziekowalismy sobie z GM za kulturalna korespondencje, kurwa grozenie banem za wykorzystywanie swoich praw konsumenckich i ochrony transakcji online to jest kryminal, odwoluj sie i zrob im jesien sredniowiecza.

Zgudi:
Z tego co tu napisano wnioskuję, że jak nie odpuścisz to CCP też nie odpuści. Stracisz konto ale będziesz miał satysfakcję. Po wszystkim można ciągnąć temat dalej i kręcić awantury albo iść do sądu... ale czy to ma sens.